تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/09/08 - 14:42
کد خبر: 415587

پارکینگ امن با راهبند پارکینگ پاسارگاد

راهبند پارکینگ، کنترل رفت و آمدها در فضاهای عمومی و اختصاصی را بر عهده دارند. برخی از راهبندها دارای تجهیزات ساده تری هستند ولی انواع پارکینگ ها مجهز به پلاک خوان و دارای اسکنر چشمی، حس گر انگشت، ریموت کنترل و … امنیت پارکینگ ها را افزایش داده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امروزه حفاظت از اموال در مکان های عمومی و خصوصی به یکی از اصول اولیه در زندگی فردی و اجتماعی تبدیل شده است و نیاز به یک وسیله امنیتی در تمامی مکان ها به خصوص پارکینگ ها دیده می شود. با استفاده از تجهیزات امنیتی در پارکینگ ها می توان امنیت محوطه و خودروهای پارک شده را تضمین کرد.

راهبند پارکینگ، کنترل رفت و آمدها در فضاهای عمومی و اختصاصی را بر عهده دارند. برخی از راهبندها دارای تجهیزات ساده تری هستند ولی انواع پارکینگ ها مجهز به پلاک خوان و دارای اسکنر چشمی، حس گر انگشت، ریموت کنترل و … امنیت پارکینگ ها را افزایش داده اند.

پارکینگ امن با راهبند پارکینگ پاسارگاد

تجهیزات امنیتی پارکینگ

راهنبد پارکینگ از تجهیزات امنیتی و حفاظتی برای محوطه پارک خودروهای شخصی در مکان های عمومی و ساختمان های مسکونی و تجاری است. محل نصب راهبندها عموما در کنار درب ورودی قرار دارد و رفت و آمد خودروها به داخل و بیرون از پارکینگ را تحت کنترل و بررسی قرار می دهند. بدون این تجهیزات حفاظتی، امکان بررسی و کنترل یک به یک اتومبیل های ورودی و خروجی از پارکینگ های پر رفت و آمد، بسیار مشکل و پیچیده خواهد شد.

چنانچه یکی از انواع راهبندهای پارکینگی در کنار درب ورودی نصب شده باشد، متصدی ورود و خروج به راحتی می تواند خودروها و افراد مشکوک را مورد بازرسی قرار دهد. تا زمانی که متصدی اجازه ندهد هیچ اتومبیلی امکان ورود و یا خروج را نخواهد داشت.

پارکینگ امن با راهبند پارکینگ پاسارگاد

راهبندهای  پارکینگ پاسارگاد

راهبندهای پر استفاده پاسارگاد به دو دسته الکترومکانیکال و هیدرولیک تقسیم می شوند. که در مکان هایی با تردد کمتر از راهبندهای الکترومکانیکال استفاده می شود و از راهبند الکتروهیدرولیکی در مکان های پرتردد مانند بیمارستان ها و عوارضی ها، استفاده از راهبند پاسارگاد به علت استهلاک کم و قیمت مقرون به صرفه یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در پارکینگ ها به شمار میرود.

مزایای راهبند پارکینگ پاسارگاد

  1. جنس راهبند پارکینگ پاسارگاد از فولاد می باشد به همین دلیل انواع گیت ورودی در برابر ضربه مقاومت فوق العاده ای دارند
  2. راهبندهای پلاک خوان پارکینگ همانند راهبند ستونی از سیستم های پیشرفته مانند دوربین کنترل تردد ، اسکنر ، سیستم پلاک خوان ، چشمی و … برخوردار است .
  3. گیت ورودی پارکینگ از سرعت بالایی برخوردار است .
  4. در ساخت اغلب راهبند پارکینگ از موتورهای هیدرولیکی استفاده می شود .
  5. راهبند پارکینگ در طرح های متنوعی طراحی و ساخته می شود .
  6. از ضریب ایمنی و امنیت بسیار بالایی دارد .
  7. و

پارکینگ امن با راهبند پارکینگ پاسارگاد

فروش راهبند پارکینگی

به طور کلی سیستم مدیریت و نگهداری ایمنی پارکینگ در تمامی فضاها بسیار مهم می باشد و به همین دلیل برای دستیابی آسان تر به مدیریت و امنیت بالا اغلب استفاده از سیستم‌ های امنیتی و همچنین حفاظتی پارکینگ را در راستای کار خویش قرار می دهند . از جمله این سیستم ها می ‌توان به استفاده از راهبند و غیره اشاره نمود .
در واقع راهبند به عنوان یک سد در خروجی و ورودی پارکینگ واقع می شود و موجب می گردد تا برای تردد ها یک محدودیتی ایجاد کند ؛ بنابراین انجام این کار سبب می شود تا هر شخصی قادر نباشد از پارکینگ ‌ها استفاده نماید و تنها آن دسته از افرادی می ‌توانند وارد شوند که مجاز به ورود باشند .
در فضا ها و محیط های متفاوتی می توان از راه بند ها استفاده کرد ؛ به عنوان مثال می توان در هتل ها ، بزرگراه ها ، پارکینگ های عمومی، فروشگاه ها ، پارکینگ های اختصاصی و غیره از راه بند به عنوان سد عوارضی استفاده کرد .
بهتر است بدانید معمولاً از راهبند جهت استفاده در مکان های سر پوشیده نیز استفاده می شود و هم اکنون در حال اجرا می باشد . به کارگیری راهبند های  اتوماتیک در حال حاضر مقرون به صرفه تر در مقایسه با حفاظ ها و دروازه های سنتی است .

عملکرد راه بند پارکینگ

راهبند پارکینگ به عنوان ابزاری برای کنترل عبور و مرور ساختمان ها استفاده می گردد. عملکرد انواع راهنبدهای پارکینگ به سادگی امکان پذیر می باشد. به این ترتیب که با بالا و پایین رفتن آن مسیر حرکت برای رفت و آمد باز خواهد شد. راه بند های پارکینگ  به صورت کلی در مدل های راهبند دستی و  راهبند اتوماتیک ساخته شده اند.

 ترکیب این سیستم با دیگر محصولات کنترل تردد می تواند برای افزایش امنیت و سهولت ثبت و کنترل رفت و آمد ها استفاده گردد. مهم ترین وظیفه این ابزار، کنترل تردد وسیله نقلیه می باشد. بعضی از راهبند ها دارای امنیت بالایی هستند که از میان این راهبندها که می توان انواع بولارد یا ستونی اشاره کرد.

محاسبه قیمت راهبند پارکینگ

قیمت راهبند پارکینگ بر اساس نوع عملکرد و میزان کارکرد .کاربرد راهبندها تعریف می گردد. قیمت انواع هیدرولیکی آن نسبت به مدل های الکترومکانیک بیشتر است. لازم به ذکر است که تعداد تردد نا محدود نیز می تواند در قیمت راهبند پارکینگ تغییر ایجاد نماید. توجه داشته باشید برند و کشور سازنده در قیمت گذاری تاثیر گذار است. به طور مثال برند های ایتالیایی یا آلمانی تولیداتی با قیمت بالا عرضه می کنند. از معروفترین برند های تولید کننده آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: بتا – سیماران – بی اف تی BFT – فک – نایس – فادینی و …

 

نمایندگی راهبندهای پارکینگ در ایران

یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید و فروش انواع راهبند پارکینگ شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد است، فروش انواع راهبندهای ستونی ، بولارد، میله ای و... با بهترین کیفیت در تمامی استان های کشور.

پاسارگاد ارائه دهنده متنوع‌ ترین و پیشرفته‌ ترین راهبندهای پارکینگ در انواع مختلف و با ویژگی های منحصر به فرد است.  و تقریباً می‌توان گفت برای هر نیاز و سلیقه‌ای یک محصول منحصر به‌ فرد برای ارائه دارد. از دیگر ویژگی‌های راهبندهای پاسارگاد میزان پایین مصرف انرژی محصولات این شرکت است، همچنین این راهبندها قدرت بالایی دارند و در پارامتر سرعت باز و بسته شدن نیز نمره بسیار خوبی از سوی مشتریان گرفته است.

برای مشاهده انواع راهبند و آشنایی با ویژگی های محصولات راهبند پاسارگاد با کارشناسان فروش و نصب راهبند پارکینگ در تماس باشید

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
کاهش قیمت جهانی طلا
حمایت از صنایع پیشران برای رشد تولید
قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
افزایش امنیت با توسعه هوشمندسازی در طرح‌های پلیسی
ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز جامع خدمات سلامت کشور
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
آخرین وضعیت سیل سیستان و بلوچستان
شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
آمریکا درحال آماده‌سازی بسته کمکی یک میلیارد دلاری برای اوکراین
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top