تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/09/14 - 13:46
کد خبر: 416369

بهترین دوره آموزشی سالیدورک برای ورود به بازارکار

نرم افزار سالیدورک کاربردهای فراوانی در صنعت دارد. با استفاده از این نرم افزار می توان نقشه های دوبعدی مختلفی را طراحی و رسم کرد. از ویژگی های جذاب سالیدورک می توان به این مورد اشاره کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نرم افزار سالیدورک (Solid Works) توسط یک شرکت فرانسوی طراحی و توسعه داده شده است. این نرم افزار طراحی امروزه در بیشتر از 130 هزار شرکت بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. سالیدورک نرم افزاری است که برای مدلینگ و طراحی سه بعدی قطعات مختلف خودرو در صنعت مورد توجه است. در واقع این نرم افزار کار را برای مهندسین رشته های مختلف آسان تر کرده است.

بهترین دوره آموزشی سالیدورک برای ورود به بازارکار

امروزه بسیاری از دانشجویان فارغ التححصیل رشته هایی چون مکانیک، صنایع و یا نقشه کشی صنعتی دغدغه این را دارند که پس از فارغ التحصیلی چگونه مهارت ابتدایی برای وورد به بازارکار را کسب کنند و چه نرم افزاری بیاموزند؟ سوالاتی مانند اینکه به جز تسلط بر ICDL چطور نرم افزار های موردنیاز رشته و حوزه کاریمان را یاد بگیریم همواره از چالش های پیش رو مهندسین است. از این رو مجموعه نوین پندار به عنوان یکی از قدیمی ترین مراجع آموزشی کشور در جهت رفع نیاز دانشجویان و مهندسان گرامی اقدام به تهیه دوره آموزش سالیدورک نموده است.

در صورتی که علاقه مندید در رشته خود به یک مهندس خوب تبدیل شوید و به بازارکار وارد شوید، حتما باید در زمینه نرم افزارهای کاربردی توانایی خوبی کسب کنید. در ادامه قصد داریم با کاربردها و ویژگی های نرم افزار سالیدورک و دوره آموزش سالیدورک بیشتر آشنا شویم:

 

نرم افزار سالیدورک چه کاربردهایی دارد؟

نرم افزار سالیدورک کاربردهای فراوانی در صنعت دارد. با استفاده از این نرم افزار می توان نقشه های دوبعدی مختلفی را طراحی و رسم کرد. از ویژگی های جذاب سالیدورک می توان به این مورد اشاره کرد که با استفاده از آن بدون درگیری و دردسرهای محاسبات نقشه کشی صنعتی، فرآیند طراحی و ساخت نما و نقشه به سهولت و سریع انجام می گیرد.

این نرم افزار کاربردهای دیگری چون مدل سازی و عملیات ورق کاری، ریخته گری، تزریق پلاستیک، جوش دادن قطعات، قالب سازی، جوش کاری و تحلیل تنش یا مدل سازی رفتار های قطعات تحت بارگذاری دارد. مجموعه آموزشی نوین پندار در تلاش است تا  دوره آموزش SOLIDWORKS را مبتنی بر کاربردهای آن تهیه و در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد.

بهترین دوره آموزشی سالیدورک برای ورود به بازارکار

در دوره آموزشی سالیدورک ما چه چیزهایی را می آموزیم؟

در این دوره آموزش SOLIDWORKS شما با مهارت های لازم برای ورود به بازارکار به طور کامل آشنا می شوید. آشنایی با محیط سالیدورک، نحوه ترسیم اشکال مختلف، منحنی ساختاری، منحنی معادله و مهارت هایی چون دولبه کردن، پخ کردن گوشه ها، قرینه سازی، نحوه ایجاد صفحات مجازی، سوراخ کاری در محیط سه بعدی، ایجاد منحنی با استفاده از نقاط و مختصات دهی و تصویر کردن و ... از جمله مواردی است که در این دوره به آن ها پرداخته می شود.

همچنین دانشجویان با ابزارهای کار در محیط سه بعدی نرم افزار سالیدورک و موارد دیگری چون تهیه نقشه، جوش کاری و مدلسازی سازه، ورق کاری، پارامتریک کردن قطعات، نشانه و تلرانس گذاری، مونتاژ، مدلسازی قطعات پیشرفته، مشخصات قطعه در محیط نرم افزار سالیدورک و بسیاری نکات دیگر در این دوره آموزش سالیدورک تهیه شده توسط برجسته ترین اساتید کشور در نوین پندار آشنا می شوند.

 

دوره آموزشی سالیدورک مناسب فارغ التحصیلان و مهندسین چه رشته هایی است؟

  • رشته مهندسی مکانیک گرایش جامدات
  • رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید
  • رشته مهندسی صنایع
  • رشته نقشه کشی صنعتی
  • رشته مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک
  • زمینه طراحی قطعات خودرو
  • زمینه طراحی سه بعدی مکانیکی

 

بازارکار نرم افزار سالیدورک چیست؟

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین راه ها برای ورود به بازارکار یادگیری نرم افزارهای هر رشته است. امروزه با پیشرفت فناوری نرم افزارها جایگزین طراحی ها و مدلسازی ها دستی شده و کار را برای مهندسان آسان تر و البته دقیق تر کرده اند. یکی از نرم افزارهایی که کار طراحی قطعات و مدلسازی را در صنعت راحت تر کرده است، نرم افزار سالیدورک است.

دانشجویان گرامی باید توجه کنند که با یادگیری و آموزش سالیدورک به صورت تخصصی می توانند در شرکت های مختلف مهندسی در داخل و حتی در خارج از کشور به فعالیت بپردازند. درآمدزایی با نرم افزار سالیدورک بسایر آسان است، البته در صورتی که شما تسلط کافی بر این نرم افزار و اصول طراحی و مدلسازی داشته باشید. مجموعه نوین پندار سعی کرده است دوره آموزش سالیدورک را با توجه ویژه به بازارکار تولید کند تا دانشجویان بتوانند برای ورود به بازارکار در رشته خود آماده شوند.

 

ویژگی های نرم افزار سالیدورک کدامند؟

  • سهولت کاربرد در مقایسه با سایر نرم‌افزارهای  CAD
  • قابلیت ایجاد نماهای انفجاری مختلف (exploded view) و تهیه و تولید فیلم و انیمیشن از روی مدل انفجاری در طی مونتاژ یا دمونتاژ شدن مدل های مختلف
  • کاربرد ساده SolidWorks در نقشه و طراحی های پیچیده با صدها عامل
  • فعالیت سریع تر و بهتر
  • امکان استفاده از جداول طراحی (Design Table) به منظور برقراری ارتباط بین اندازه‌ها و معادلات در محیط excel
  • سرعت بالاتر نسبت به سایر نرم‌افزارهای مهندسی
  • امکان معادله‌نویسی (Equation) بین پارامترها و انداز‌ه‌های مختلف در مدل
  • توانایی ارتباط با همه نرم‌افزارهای مشابه مانند (edge cam, master cam, power mill…) و نرم‌افزارهای تحلیل  (Ansys, Adams, Abaqus, Cosmos…)و صدها ویژگی دیگر

 

 

لزوم یادگیری نرم افزار سالیدورک از طریق شرکت در دوره آموزشی معتبر چیست؟

دانشجویان و مهندسین گرامی باید توجه کنند که آموزش SOLIDWORKS از حساسیت های خاص خود برخوردار بوده و نیازمند تخصص مخصوص به خود است. از این رو یادگیری این نرم افزار نیازمند توجه ویژه است و در صورتی که از طریق کلاس های نامعتبر و یا آموزش های نامناسب به یادگیری سالیدورک بپردازید، ممکن است در یادگیری این نرم افزار دچار مشکل شده و زمان زیادی را صرف یادگیری و طراحی کرده و دچار اشتباهات فراوانی در فرآیند طراحی شوید.

برای جلوگیری از بروز مشکلات و یادگیری این نرم افزار در مدت زمان کوتاه بهتر است یک مرکز آموزشی معتبر را انتخاب نموده و در کلاس های آن مرکز شرکت نمایید. مجموعه نوین پندار  متشکل از بهترین و به نام ترین اساتید کشور بوده و تولیدکننده کامل ترین مجموعه نرم افزارهای کاربردی برای دانشجویان و مهندسین است. تمامی اساتید نوین پندار فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر ایران، آمریکا، کانادا، انگلستان و آسیای شرقی بوده و با اتکا به تجربه هایی که از تدریس دارند، اقدام به تولید دوره های آموزش نرم افزارهای کاربردی فراوانی نموده اند

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top