تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/09/16 - 16:52
کد خبر: 416720

طرح تعویض رایگان باتری ماشین‌های کیا توسط امداد باتری

باتری که بر روی خودرو اسپورتیج قابل نصب است باتری 70 آمپر صبا باتری یا سپاهان باتری یا همان باتری 7029 است که در قالب D26 L تولید می شود و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر قصد خرید باتری ماشین به صورت آنلاین را دارید، از سایت معتبر خرید انجام دهید و دقت داشته باشید که مصرف کننده‌های سایتی که انتخاب کردید، از خدمات آن رضایت کامل داشته باشند. به عنوان نمونه از شرکت‌های با تجربه در این زمینه می‌توان به شرکت امداد باتری اشاره کرد.

بنا بر اعلام امداد باتری، باتری ماشین وظیفه تأمین برق لوازم الکترونیکی خودرو در هنگام خاموش بودن ماشین را بر عهده دارد. هر ماشینی نیاز به باتری مخصوص به خود دارد پس در صورت بروز مشکل و نیاز به تعویض باتری خودرو، ابتدا باید بدانید که به چه نوع باتری و با چه آمپری نیاز دارید. یکی از راه‌های درک این موضوع این است که به لیبل روی باتری فرسوده خودروی خود مراجعه کنید و یا از تعمیرکار و مکانیک خودرویتان سؤال کنید. از دیگر راه‌های دانستن این موضوع مراجعه به دفترچه نگهداری خودرو است. این دفترچه هنگام خرید خودرو معمولاً توسط کمپانی سازنده درون خودرو قرار داده می‌شود.

بهترین گزینه برای شما می‌تواند انتخاب باتری ماشین از بین باتری‌های سیلد اسید شرکت  صباباتری و سپاهان باتری باشد زیرا نیاز به نگهداری و مراقبت ندارند و تکنولوژی جدیدتری در بین انواع باتری‌های موجود در بازار ایران دارند.در این مقاله قصد داریم تا با آشنایی از نوع باتری مصرفی به لحظ ابعاد و قالب و همچنین میزان آمپر مورد نظر در گروه خودرو سازی کیا کمک کوچکی در راهنمایی شما هنگام خرید اینترنتی داشته باشیم.کارشناسان دوره دیده امداد باتری در هرساعت از شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان درزمینه‌ی باتری ماشین و موارد مرتبط هستند. لیست قیمت انواع باتری ماشین را در وب‌ سایت  www.1601.co    می‌توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و برندهای خارجی در امداد باتری آماده‌ی عرضه به شما مشتریان عزیز است. برای تعویض باتری ماشین کافیست با شماره ۱۶۰۱ (بدون کد) تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت باتری ماشین شما تعویض گردد.

طرح تعویض رایگان باتری ماشین‌های کیا توسط امداد باتری

خرید باتری اسپورتیج

اسپورتیج از کراس اوور های محبوب کمپانی کیا است که تا به امروز 4 نسل از این خودرو به بازار جهانی عرضه شده است. اولین اسپورتج هایی که به بازار ایران وارد شد از نسل دوم این خودرو بود و بعد ها نسل سوم نیز وارد بازار شد و با استقبال کم نظیری نیز مواجه شد. در رابطه با طراحی ظاهری و طراحی کابین داخلی این خودرو می توان گفت که بسیار زیبا و جذاب است و بیننده را مجذوب خود می کند خصوصا اگر به خودرو های کراس اوور و اسپرت علاقه داشته باشید.

باتری که بر روی خودرو اسپورتیج قابل نصب است باتری 70 آمپر صبا باتری  یا سپاهان باتری یا همان باتری 7029 است که در قالب D26 L تولید می شود و در دسترس مشتریان قرار می گیرد. باتری صبا باتری و سپاهان باتری را به شما معرفی می کنیم چرا که این باتری ها  دارای تکنولوژی تولید کاملا به روز است که باعث می شود با خودرو های جدید سازگاری زیادی داشته باشند و بتواند عمر مفید خود را بر روی این خودرو ها سپری کنند. باتری های صبا باتری در کارخانه صبا با مرغوب ترین متریال ها و پیشرفته ترین دستگاه ها تولید می شوند و ضمانت تعویض باتری برای15 ماه  برای خریداران در نظر گرفته می شود و همینطور باتری سپاهان با ضمانت 16 ماهه . در صورتی که تمایل به خرید باتری صبا و یا سپاهان برای خودرو اسپورتیج دارید با شماره تلفن 1601 بدون کد  تماس بگیرید و باتری را درب منزل با ارسال و نصب سریع و رایگان تحویل بگیرید.

خرید باتری سراتو

نسل کیا سراتو تی دی – Kia Cerato TD ( سراتو سایپا 2000 مونتاژ ) نسل دوم سراتو به شمار می رود. این نسل سراتو در سال 2009 معرفی و عرضه شد و تا سال 2013 تولید آن ادامه داشت. این خودرو در سال 2012 شامل تغییراتی در بخش فنی از جمله ارتقای جعبه دنده 4 سرعته به 6 سرعته ( در مدل های 2 لیتری اتوماتیک ) همچنین به روز شدن برخی از امکانات رفاهی شد. به طور کلی سراتو با دو موتور 1.6 و 2 لیتری با جعبه دنده های دستی و اتوماتیک در ایران عرضه شد. کیا سراتو (وارداتی) وای دی – Kia Cerato YD که با نام فورته نیز در بازار های جهانی می شود، نسل سوم سراتو به شمار می آید. در حالی که اگر به نسل بندی این خودرو با نام فورته بپردازیم، نسل دوم محسوب می شود. این نسل سراتو در سال 2014 به صورت وارداتی در کشور عرضه شد و در سال 2017 با چهره ای جهش یافته (فیس لیفت) به بازار آمد. نسل بعدی این خودرو در بازار های جهانی معرفی شده است اما هنوز در بازار خودروی کشور جایی ندارد. نسل دوم و سوم سراتو فروش بسیار خوبی در ایران داشت. سراتو به صورت کوپه و 5 درب نیز تولید شد. نسل دوم سراتو توسط سایپا تولید شد که رنگ آمیزی بسیار بد، خشک بودن خودرو، کیفیت پایین تر نسبت به مدل کره ای از جمله ویژگی های سراتو سایپایی می باشد. سراتو سایپا در دو مدل 1600 و 2000 به صورت دنده دستی و اتوماتیک تولید می شود. سراتو مدل 2015 تا 2018 نیز به مانند رقیب کره ای خود هیوندای النترا فروش قابل قبولی داشت. این مدل کیا سراتو دارای موتور 2 لیتری با قدرت 173 اسب بخار می باشد.باطری فابریک سراتو ۶۰ آمپر میباشد. اما می توان بر روی آن باتری 66 و 74 آمپر نیز نصب کرد.

طرح تعویض رایگان باتری ماشین‌های کیا توسط امداد باتری

خرید باتری ریو

کیا ریو در سال 2000 توسط کارخانه کیا تولید شد. در ایران نیز ریو توسط کارخانه سایپا از سال 1384 تا 1391 تولید شد. ریو دارای موتور یک و نیم لیتری با توان 98 بخار می باشد. کیسه هوا، آینه های برقی، مه شکن، تنظیم برقی چراغ جلو، تنظیم فرمان از جمله امکاناتی بودند که در ایران از این خودرو حذف شدند. این مدل کیا ریو را میتوان از محبوب ترین مدل های کیا نامید که با فروش بسیار خوبی همراه بود. تولید ریو در سال 1391 متوقف شد. در زمان توقف تولید ریو، قانون نصب کیسه ی هوا برای خودرو های داخلی اجرایی شد اما سایپا اعلا کرد شرکت کره ای کیا، سازنده این خودرو به دلیل عدم جانمایی در زمان طراحی اجازه نصب کیسه هوا روی این خودرو را صادر نکرده است؛ این در حالیست که تیپ اتوماتیک ریو از ابتدا به کیسه ی هوا مجهز بود و این خودرو با حداقل 2 کیسه ی هوا در بازار های دیگر به فروش رسید. به نظر می رسد سایپا برای فروش بهتر “تیبا” و هموار کردن راه آن برای عرضه ی بهتر، دست به توقف عرضه کیا ریو زده باشد. مدل 2014 به بعد این خودرو نیز وارد ایران شد که استقبال آنچنانی از آن نشد. تولید کیا ریو در سال 91 توسط کارخانه کیا در گروه سایپا متوقف شد. می توان از مزایای ریو به تعمیر ساده ی آن، راحتی و کیفیت مناسب آن اشاره کرد.

باتری فابریک ماشین ریو توسط کارخانه سایپا، باتری 60 آمپر پایه بر روی ماشین نصب می شود. باتری 60 آمپر در دو قالب پایه کوتاه l2 و پایه بلند d23 تولید می شود که با توجه به ابعاد این دو باتری، باتری پایه بلند برای این ماشین مناب است. علاوه بر باتری 60 آمپر پایه بلند، باتری 70 آمپر پایه بلند نیز برای این ماشین مناسب است.

طرح تعویض رایگان باتری ماشین‌های کیا توسط امداد باتری

تعویض باتری ماشین

شما مالکین خودروی عزیز با شماره گیری تلفن ۱۶۰۱ بدون کد شهری با تلفن ثابت یا تلفن همراه می توانید علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه باتری مناسب خودروی خود به لحاظ آمپری و ابعادی، سفارش تعویض باتری ماشین خود را ثبت تا کارشناسان امداد باتری حداکثر ظرف ۱ ساعت در محل کار یا منزل و یا جایی که باتری ماشین خراب شده است حضور و مشکل شما را رفع کنند. کارشناسان اعزامی توسط امداد باتری موظف به تعویض باتری خودروی شما خواهند بود. در انتها و بعد از روشن شدن خودرو توسط باتری جدید تست دینام نیز انجام می شود.شرکت امداد باتری جزو معدود شرکت های فعال در زمینه فروش اینترنتی باتری ماشین و ارسال رایگان باتری خودرو و اعزام کارشناس به محل مورد نظر مشتری می باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top