تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/09/16 - 17:05
کد خبر: 416723

داربست و لوله داربست

در زمینه فروش این محصول شرکت های زیادی فعالیت دارند و این امر موجب شده است تا انتخاب دشوار گردد. توصیه می شود در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعاتی جزئی کسب کنید و بعد اقدام به خرید نمائید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، داربست یک سازه است که، برای دست یابی به نقاط سخت و بلند به طور موقتی استفاده می شود. در واقع تکیه گاهی فلزی است که کارگران با کمک آن به انجام کار خود می پردازند. در تعمیرات و ساخت و ساز بسیار پرکاربرد می باشد. این سازه دو جزء اصلی لوله داربست و بست داربستی را دارد. از اتصال لوله های داربستی ، سازه شکل می گیرد. این لوله ها تنها کاربرد صنعتی دارند و در دو نوع سبک و سنگین با توجه به نوع استفاده ساخته می شوند. این لوله ها در دو مدل درزدار و بدون درز تولید می شوند. از مدل درزدار آن برای داربست استفاده می شود و بدون درز آن ایمنی زیادتری دارد پس قطعا قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. جنس این لوله ها از نورد یا ورق سیاه می باشد البته در مواردی از ورق گالوانیزه هم استفاده می گردد. هیچ سیالی در داخل این لوله ها عبور نمی کند بنابراین آزمایش های هیدرواستاتیکی بر روی آن ها صورت نمی گیرد.

داربست و لوله داربست

از انواع آن می توان به لوله های سرتاسری، لوله های زیرتخته ای، لوله های شمعی، لوله های قطری، و قید دیواره درگاهی نام برد. در زیر به توضیح مختصری از آن ها می پردازیم:

1_ لوله های سرتاسری، داربست را در طول مهار می کنند و به عنوان زیر تخته و تکیه گاه ایجاد می شوند.

2_ لوله های زیر تخته که با توجه به اسمش در سطح سازه به صورت سراسری قرارداده می شود و همینطور به عنوان تکیه گاه هم به کار بسته می شود.

3_ لوله های شمعی که بر روی ساختمان کناری و زمین قرار داده می شوند.

4_ لوله های قطری وظیفه تعادل داربست و مانعی برای حرکت آن را دارند و به شکل قطری در سطح داربست تعبیه می شود.

5_ قید دیواره درگاهی لوله هایی می باشند که در بین دو سطح به شکل منظم با دیوار و پنجره ، قرار داده می شوند و داربست را به ساختمان مهار می کنند.

ساخت و نوع مواد مصرفی در این سازه پر اهمیت است. اگر اصول و تخصص در آن رعایت نشود، تلفات جانی به همراه خواهد داشت. بعضی از تولیدکنندگان از مواد اولیه نامرغوب برای کاهش قیمت محصولات خود استفاده می کنند، یا برای اینکه مواد کمتری در تولید به کار ببرند با ایجاد درزهای زیاد تحمل بار سازه را پایین می آورند که باعث تلفات و خسارات زیادی می شوند. گروه مدرن سازان در تولید انواع لوله داربست موفق عمل کرده است. این گروه بسیار متعهد، خدمت گزار می باشد.

داربست مدولار مثلثی و داربست چکشی از محصولات شرکت هستند که توسط متخصص ترین نیروها تولید می شوند. توجه بفرمایید که استفاده از داربست مستلزم رعایت نکاتی مانند، کیفیت ساخت و تنوع در طراحی با در نظر گرفتن مهار افقی و آماده سازی محل پروژه با توجه به وزن آن می باشد. این شرکت با نیرو مجرب و حرفه ای خدمات ارزنده ایی را به مشتریان خود خواهد داشت.

 انواع مختلفی لوله داربست در اندازه و قطر های متفاوتی تولید می گردد چرا که، متراژ و ارتفاع ساختمان ها، متفاوت است. مهندسین و مجریان پروژه های ساخت و ساز باید به نکات ایمنی توجه بفرمایند و سعی کنند تلفات و خطرات احتمالی را کاهش دهند لذا انتخاب بهترین و مناسب ترین لوله برای داربست مهم است. متخصصین شرکت با توجه به شرایط کاری و نوع ساخت و ساز مشاوره های تخصصی را ارائه می دهند تا با بالاترین ایمنی و کیفیت به اهداف خود برسید.

انتخاب شرکت فروش لوله داربست:

در زمینه فروش این محصول شرکت های زیادی فعالیت دارند و این امر موجب شده است تا انتخاب دشوار گردد. توصیه می شود در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعاتی جزئی کسب کنید و بعد اقدام به خرید نمائید. این محصول وسیله ای است که باید به نحو احسنت و اصولی متصل شوند و کیفیت آن نیز حائز اهمیت فراوان است. عدم توجه به مشخصات محصول مورد نظر می تواند خسارات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد. دانستن نکاتی دیگر مثل استفاده از کمربند ایمنی و کفش غیر لغزنده برای افراد استفاده کننده از داربست نیز مهم می باشد. از طرفی دیگر محکم بودن سکوی کارگران و وزن قابل تحمل سازه نیز از موارد دیگر استفاده و انتخاب درست سازه می باشد.

 گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان با توجه به توضیحات و درخواست مشتری سعی می کند بهترین و مناسب ترین محصول را به خریدار معرفی کند و تمامی نکاتی که لازم است، به خریداران و مهندسان و پیمان کاران برای خرید مناسبترین داربست با بالاترین ایمنی را ارائه می کند. تمامی استانداردها توسط این شرکت رعایت گردیده است. این شرکت مفتخر است که جز بهترین ها در زمینه تولید و فروش، اجرا، خدمات پس از فروش و همینطور راهنما و مشاور در محصولات خود است.

دیگر محصولات شرکت مدرن سازان:

محصولات زیادی توسط این شرکت تولید می شود که در قسمت اول مقاله به یک مورد آن اشاره شد، در ادامه به معرفی دو محصول دیگر می پردازیم.

1_ اسپیسر؛ یک واژه انگلیسی به معنای فاصله انداز و یا فاصله نگهدار می باشد. کاربردهای مختلف و گوناگونی دارد. این وسیله در ساخت یک سازه و عمل پوشش دهی میلگردها و آرماتوربندی مورد استفاده قرار می گیرد. به هنگام بتن ریزی ساختمان بایستی میلگردها در مکان مناسب تعبیه شوند اما نحوه بتن ریزی و فشار ناشی از بتن می تواند میلگردها را جا به جا کند. استفاده از اسپیسر موجب می شود که میلگردها در محل تعبیه شده ، حفظ شوند و مانع حرکت آن ها شود.

2_ واتراستاپ ؛ (water stop) قطعه ای است که در سازه های بتنی به عنوان مانعی در برابر نفوذ مایعات در مفصل ها و درزها قرار داده می شود. نوع و اندازه درز ، مکان و قرارگیری این قطعه و ضخامت و مقطع بتنی از عوامل موثر در تعیین شکل و ابعاد این عنصر هستند. در سه نوع PVC، هیدروفیل و بنتونیتی تولید می شوند.

شرکت مدرن سازان در زمینه وسایل و صنایع فلزی بتن و سیستم های داربست بندی فعالیت دارد. شرکت مذکور در هر زمان آماده خدمت رسانی به مشتریانش  می باشد و با ارائه مشاوره های تخصصی محصولات با کیفیتش را معرفی می کند و نیز به شما کمک میکند از خرید تا استفاده و اجرای محصول موفق عمل کنید.      

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top