تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/09/17 - 19:35
کد خبر: 416906

توضیحات سرلشکر باقری درباره تغییرات در ناجا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط فرمانده معظم کل قوا گفت: این طرح مبدأ تحول و نقطه عطفی برای امنیت بیش‌تر در کشور است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سردار سرلشکر محمد باقری در مراسم رونمایی طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، این طرح را مبدا تحول و نقطه عطفی برای امنیت بیشتر و خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: طرح جامع ساختار فرماندهی  کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی سالیان طولانی توسط ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد انتظامی، در خصوص دستاوردها و مولفه های تحولی، پیامدها و بازخوردهای آن مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت که در نهایت این طرح جامع تدوین و تقدیم فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی به منظور تصویب قرار گرفت که معظم له با طرح تحولی و ارتقاء ناجا موافقت کردند.

وی با بیان اینکه ماموریت انتظامی کشور متنوع، سنگین و چندجانبه است خاطر نشان کرد: انتظارات از انتظامی کل کشور فوق العاده بالاست و انتظامی کل کشور در مقایسه با سایر نیروهای مسلح دارای گستردگی مفهومی، موضوعی، مصداقی و جغرافیایی است و در تمام شئون زندگی مردم نقش و حضور دارد و این نقش، حضور و مسئولیت ملموس است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: باید با اجرای این طرح جامع شاهد تحول، پویایی، ورزیدگی، چابکی، شادابی و خدمتگزاری بیشتر به مردم و انسجام، هماهنگی با سایر ارکان نیروهای مسلح و بخش های گوناگون مدیریتی کشور باشیم.

سرلشکر باقری ادامه داد: خوشبختانه این ظرفیت هم در فرماندهی انتظامی کل کشور و یکایک مدیران و کارکنان خدوم و توانمند انتظامی وجود دارد و قطعا شاهد جهش خواهیم بود.

وی با اشاره به سخنان سردار اشتری مبنی بر اینکه با تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، حجت و نعمت بر ما تمام شده است ، مطرح کرد: با این طرح جامع و توسعه زیرساخت ها شاهد رشد کیفی و کمی در انتظامی کل کشور خواهیم بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر حمایت های همه جانبه از انتظامی کل کشور تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از انتظامی وظیفه همه ما در ستاد کل و سایر سازمان های نیروهای مسلح است تا درخت تنومند انتظامی که یک بار دیگر به روز شده است را در مسیر رشد و تعالی روزافزون قرار دهیم و از میوه و ثمرات ارزشمند آن به نفع کشور بهره ببریم.

سرلشکر باقری گفت: مردم عزیز ما مستحق بهترین امنیت، آرامش، نظم و انضباط و دریافت خدمات انتظامی سریع در جهت زندگی بهتر در سراسر کشور هستند و ان شاء الله با تلاش انتظامی در این مسیر، رشد و پیشرفت چشمگیری خواهیم داشت.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top