تاریخ انتشار: جمعه 1400/09/26 - 10:22
کد خبر: 417798

ادوبی بروزرسانی بزرگی برای نسخه آیپد منتشر کرد

 ادوبی بروزرسانی بزرگی برای نسخه آیپد منتشر کرد

کاربران آیپد می‌توانند از دو ابزار جدید این نرم‌افزار قدرتمند و محبوب فتوشاپ روی این تبلت بهره ببرند. شرکت ادوبی در به‌روزرسانی بزرگ جدیدش، ابزارهای تازه‌ای به نسخه‌ی موبایلی نرم‌افزار معروف ویرایش عکس خود اضافه کرده است

به گزارش خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ادوبی به‌روزرسانی بزرگ جدیدی برای نسخه‌ی موبایلی فتوشاپ در آیپد منتشر کرده که در آن، دو ابزار پرکاربرد نسخه‌ی دسکتاپ را به این اپلیکیشن اضافه می‌کند.

 ادوبی به‌روزرسانی بزرگی برای نسخه آیپد منتشر کرد

کاربران آیپد می‌توانند از دو ابزار جدید این نرم‌افزار قدرتمند و محبوب فتوشاپ روی این تبلت بهره ببرند. شرکت ادوبی در به‌روزرسانی بزرگ جدیدش، ابزارهای تازه‌ای به نسخه‌ی موبایلی نرم‌افزار معروف ویرایش عکس خود اضافه کرده است؛ ازجمله Smudge و Sponge. این دو قابلیت جدید هم‌اکنون در‌دسترس کاربران آیپد فتوشاپ قرار گرفته است.

ابزار Smudge همان‌طور‌که از نامش پیدا است، برای محوکردن و ترکیب عناصر مختلف با یکدیگر استفاده می‌شود. این ویژگی شباهت بسیار زیادی به نسخه‌ی دسکتاپ Smudge دارد و کاربر می‌تواند اندازه و قدرت اعمال این جلوه را تنظیم کند. علاوه‌بر‌این، امکان انتخاب بین حالت‌های مختلف از‌جمله حالت معمولی، تیره، روشن، رنگی، اشباع و درخشندگی دردسترس کاربران است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top