تاریخ انتشار: شنبه 1400/09/27 - 12:32
کد خبر: 417860

مقایسه آموزشگاه‌های زبان آلمانی + سیر تا پیاز آموزش زبان آلمانی

هزینه کلاس آلمانی یکی از نکات مهمی است که توجه بسیاری از زبان‌آموزان را به خود جلب می‌کند. واقعیت این است که شهریه کلاس‌ها به فشرده یا غیرفشرده بودن دوره، خصوصی یا غیرخصوصی بودن دوره، محل برگزاری دوره، سطح دوره، اعتبار آموزشگاه آلمانی و موارد دیگری بستگی دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، زبان آلمانی یکی از شیرین‌ترین زبان‌های دنیاست! شاید آموزش زبان آلمانی در نگاه اول کار دشواری به نظر برسد، اما زیبایی این زبان به اندازه‌ای است که سختی یادگیری را برای علاقه‌مندان به این زبان، به شیرینی تبدیل می‌کند.

مقایسه آموزشگاه‌های زبان آلمانی + سیر تا پیاز آموزش زبان آلمانی

در این میان نقش پُررنگ یک آموزشگاه آلمانی معتبر در سهولت یادگیری این زبان بر کسی پوشیده نیست. اساتید مجرب مؤسسات آموزش زبان آلمانی ایران به‌خوبی می‌دانند که چگونه طعم لذت‌بخش آموزش آلمانی را به زبان‌آموزان بچشانند و یادگیری این زبان دوست‌داشتنی را به یکی از هیجان‌انگیزترین کارها تبدیل کنند. اگر می‌خواهید با زبان آلمانی، نحوه آموزش آن آشنا شوید و مقایسه ای بین بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی ایران را شماهده کنید، با ما همراه باشید.

معرفی کوتاه زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از متداول‌ترین زبان‌ها در قاره اروپاست. این زبان پرکاربرد در چندین کشور از جمله آلمان، سوئیس، اتریش، بلژیک، لوکزامبورگ و بخش‌هایی از هلند، ایتالیا و لیختن‌اشتاین به‌عنوان زبان رسمی یا زبان بخشی از مردم شناخته می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تعداد افرادی که در اروپا آلمانی را به‌عنوان زبان مادری خود صحبت می‌کنند، بیشتر از تعداد افرادی است که زبان مادری‌شان انگلیسی است. این زبان زیبا و جذاب با زبان هلندی و انگلیسی ریشه‌های مشترکی دارد. معنایش این است که اگر زبان انگلیسی‌تان خوب باشد، آموزش زبان آلمانی برایتان بسیار راحت‌تر می‌شود!

اگر قصد دارید برای ادامه تحصیل، کار یا زندگی به کشور پیشرفته آلمان مهاجرت کنید، یادگیری زبان آلمانی یکی از ضروریاتی است که باید به آن توجه کنید. در ادامه راجع به سطوح مختلف زبان آلمانی بیشتر صحبت می‌کنیم.

مقایسه آموزشگاه‌های زبان آلمانی + سیر تا پیاز آموزش زبان آلمانی

معرفی کوتاه سطوح زبان آلمانی

سازمان CEFR میزان تسلط به زبان آلمانی را به چند سطح مختلف تقسیم‌بندی کرده است. یکی از ویژگی‌های کلاس آلمانی خوب، تعیین سطح زبان‌آموزان و آموزش زبان آلمانی مطابق با دانسته‌های آن‌هاست. در ادامه سه سطح اصلی تسلط بر زبان آلمانی را معرفی می‌کنیم.

سطوح مقدماتی آلمانی A1 و A2:

زبان‌آموزانی که سطح مقدماتی آموزش زبان آلمانی را می‌گذرانند، به‌راحتی می‌توانند خودشان را معرفی کنند، نیازهای روزمره خود را در قالب جملات ساده بر زبان آورند و کلمات ساده و پُرتکرار زبان آلمانی را درک کنند.

سطوح میانی آلمانی B1 و B2:

زبان‌آموزانی که سطح میانی آموزش زبان آلمانی را در آموزشگاه آلمانی می‌گذرانند، به‌سادگی می‌توانند درباره مسائل متداول روزمره گفتگو کنند و جملات آلمانی‌زبان‌ها را نیز متوجه شوند. این افراد می‌توانند بدون نیاز به فکر کردن، جملات آلمانی را بر زبان برانند و در مباحث تخصصی مربوط به رشته تحصیلی خود اظهارنظر کنند.

سطوح پیشرفته آلمانی C1 و C2:

زبان‌آموزانی که سطح پیشرفته آموزش زبان آلمانی را در کلاس آلمانی می‌گذرانند، به‌راحتی می‌توانند مباحث پیچیده‌تر و محاورات را درک کنند. این افراد می‌توانند به‌راحتی آلمانی صحبت کنند و نظر تخصصی خود را درباره موضوعات مختلف بیان کنند.

اگر رؤیای تحصیل در آلمان را در سر می‌پرورانید و قصد دارید برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان اقدام کنید، لازم است مدرک زبان آلمانی B2 را داشته باشید. یک آموزشگاه آلمانی خوب می‌تواند شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای دریافت این مدرک آماده کند. در ادامه درباره انواع آزمون‌های زبان آلمانی بیشتر صحبت می‌کنیم.

مقایسه آموزشگاه‌های زبان آلمانی + سیر تا پیاز آموزش زبان آلمانی

معرفی کوتاه آزمون‌های بین‌المللی زبان آلمانی

ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر آلمان، آرزوی بسیاری از جوانان ایرانی است. اولین قدم برای شروع مسیر ادامه تحصیل، کار و زندگی در آلمان، یادگیری زبان آلمانی و سنجش دانش زبان از طریق شرکت در آزمون‌های معتبر است. در ادامه به معرفی این آزمون‌ها می‌پردازیم:

آزمون گوته Goethe

گوته موسسه‌ای بین‌المللی است که با تألیف آزمون‌های استاندارد، سطح تسلط افراد به زبان آلمانی را تعیین می‌کند. موسسه گوته تهران به‌عنوان نماینده رسمی این موسسه بین‌المللی در ایران شناخته می‌شود. آزمون گوته یکی از شناخته‌شده‌ترین آزمون‌های تعیین سطح زبان آلمانی در ایران و جهان بوده و مدرک آن نیز مورد تأیید سفارت آلمان است.

آزمون TestDaF

تست داف یکی از آزمون‌های مهمی است که مهارت زبان آلمانی متقاضیان را با محوریت حضور در دانشگاه و مراکز عالی می‌سنجد. این آزمون ویژه افرادی است که قصد دارند در دانشگاه‌های آلمانی‌زبان ادامه تحصیل دهند. در این آزمون لازم است مدرک سطح تست داف ۴ را اخذ کنید تا بتوانید در دانشگاه‌های معتبر آلمان ادامه تحصیل دهید.

آزمون DSH

این آزمون معادل آزمون تست داف است، با این تفاوت که در دانشگاه‌های آلمان برگزار می‌شود و نوع محتوای آن ممکن است از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متغیر باشد. اگر متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه‌های آلمان هستید، لازم است مدرک DSH 3 یا DSH 2 این آزمون را داشته باشید.

آزمون TELC

این آزمون یکی از معتبرترین آزمون‌های تعیین سطح زبان آلمانی بوده و مدرک آن مورد تأیید سفارت آلمان، اتریش و سوئیس است. افرادی که قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی به کشور آلمان را دارند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. لازم به ذکر است که مدرک TELC C1 این آزمون هم‌سطح TDN4 و DSH2 در نظر گرفته می‌شود.

آزمون ÖSD

این آزمون نیز یکی از آزمون‌های معتبر زبان آلمانی بوده که شباهت‌های بسیاری به آزمون گوته دارد. این آزمون مختص افرادی است که می‌خواهند برای اخذ ویزای تحصیلی یا کاری کشور اتریش اقدام کنند.

مقایسه آموزشگاه‌های زبان آلمانی + سیر تا پیاز آموزش زبان آلمانی

از چه راه هایی میتونیم زبان آلمانی یاد بگیریم؟

آموزش زبان آلمانی خودآموز

یادگیری زبان آلمانی به‌صورت خودآموز کار شیرین و سرگرم‌کننده‌ای است. شاید دوست داشته باشید پیش از اینکه در آموزشگاه آلمانی ثبت‌نام کنید، ابتدا در منزل خودتان به یادگیری این زبان مشغول شوید. خبر خوش اینجاست که به‌آسانی می‌توانید شانس آموزش زبان آلمانی در خانه را به خودتان بدهید.

برای انجام این کار ابتدا لازم است یک منبع خوب برای یادگیری زبان پیدا کنید که هم متناسب با سطح تسلطتان به زبان آلمانی بوده و هم خواندن آن لذت‌بخش باشد. برای پیشرفت در این زمینه برنامه‌ریزی را فراموش نکنید. برای خودتان هدف‌گذاری کنید و هرگاه به اهدافتان دست یافتید، خودتان را با جایزه کوچکی خوشحال کنید.

خوشبختانه تعداد کلاس‌های زبان آلمانی که امکان یادگیری آنلاین را برای زبان‌آموزان فراهم کرده‌اند، کم نیست. اگر قصد دارید در خانه خودتان به‌روزترین آموزش‌ها را از اساتید مجرب دریافت کنید، کافی است در کلاس آلمانی آموزش آنلاین مؤسسات معتبر شرکت کنید.

آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم

یکی از لذت‌بخش‌ترین روش‌ها برای یادگیری آلمانی، تماشای فیلم‌ها و سریال‌های مختلف به زبان آلمانی است. جالب است بدانید که زبان آلمانی به گویش‌های مختلفی صحبت می‌شود. با تماشای فیلم‌های آلمانی به‌آسانی می‌توانید گوش خود را به گویش‌های مختلف آلمانی عادت دهید و زبان خود را تقویت کنید.

علاوه بر موارد فوق، جنبه سرگرم‌کننده بودن فیلم‌ها را نیز نباید دست‌کم گرفت. با تماشای فیلم‌های آلمانی در یک بعدازظهر جمعه دل‌انگیز، هم می‌توانید با فرهنگ مردم آلمان بیشتر آشنا شوید و هم گوش خود را به گفتگوهای عامیانه و روزمره آلمانی عادت دهید.

بنابراین چه در آموزشگاه آلمانی ثبت‌نام کرده باشید و چه به‌صورت خودآموز مشغول یادگیری این زبان شیرین باشید، در هر دو صورت لازم است تماشای فیلم و سریال‌های آلمانی با زیرنویس دوزبانه را در برنامه خود بگنجانید.

آموزش زبان آلمانی خصوصی

یکی از مؤثرترین روش‌های یادگیری زبان آلمانی، آموزش خصوصی این زبان دوست‌داشتنی است. به کمک آموزش خصوصی زبان می‌توانید روی مباحث مطرح شده تمرکز کامل داشته باشید و در مدت‌زمان کوتاه‌تری برای شرکت در آزمون‌های زبان آلمانی آماده شوید. یکی دیگر از مزایای مهم آموزش زبان به‌صورت خصوصی این است که به‌راحتی می‌توانید تمامی سؤالات و اشکالات خود را از مدرس مجرب بپرسید و با کوله‌باری مملوء از دانش، قله‌های پیشرفت در زبان آلمانی را یک‌به‌یک فتح کنید.

بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی در ایران، فرصت آموزش خصوصی زبان آلمانی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌اند. با آموزش خصوصی که در موسسه، در محل زبان‌آموز یا اغلب به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، به‌آسانی می‌توانید بدون نگرانی از دشواری‌های رفت‌وآمد، ویروس کرونا و ... بهترین آموزش‌ها را دریافت کنید. چه چیزی لذت‌بخش‌تر از آن است که در خانه خودتان در آرامش کامل زبان خود را تقویت کنید و هر روز یک قدم به رؤیای تحصیل یا کار در آلمان نزدیک‌تر شوید؟

مشاهده لیست آموزشگاه های زبان کشور

https://iranamozeshgah.com/آموزشگاه-زبان-خارجی/

هزینه آموزش زبان آلمانی

هزینه کلاس آلمانی یکی از نکات مهمی است که توجه بسیاری از زبان‌آموزان را به خود جلب می‌کند. واقعیت این است که شهریه کلاس‌ها به فشرده یا غیرفشرده بودن دوره، خصوصی یا غیرخصوصی بودن دوره، محل برگزاری دوره، سطح دوره، اعتبار آموزشگاه آلمانی و موارد دیگری بستگی دارد.

اگر می‌خواهید از هزینه دقیق آموزش زبان آلمانی در مؤسسات معتبر آگاهی پیدا کنید، بهترین کار این است که با این آموزشگاه‌ها تماس بگیرید. کارشناسان بهترین آموزشگاه‌های زبان ایران بر اساس نوع نیازها و میزان تسلط شما به زبان آلمانی، بهترین دوره‌های موجود را به شما معرفی می‌کنند. با ثبت‌نام در آموزشگاه آلمانی معتبر می‌توانید مسیر یادگیری زبان را به‌آسانی و با موفقیت سپری کنید.

کلام آخر

تا یادگیری زبان آلمانی و رسیدن به اهداف مهم زندگی‌تان، چیزی باقی نمانده است! امیدواریم با نکاتی که در این مطلب عنوان کردیم، مسیر آموزش زبان آلمانی برایتان واضح و شفاف شده باشد و با انتخاب بهترین روش‌ها و مؤسسات بتوانید به‌آسانی در مسیر رؤیاهای بزرگ خود گام بردارید. موفقیت شما، آرزوی ماست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
برآورد شرکت ۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین امسال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top