تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/09/28 - 19:04
کد خبر: 418038

از حضور مربی خارجی استقبال می‌کنم

فریبا صادقی درباره آغاز مرحله برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان گفت: دور رفت ۹ بازی برگزار کردیم که خوشبختانه بدون شکست همراه بود، توانستیم با وجود چند آسیب‌دیدگی و بازی سنگین بیرون از خانه صدر جدول رده‌بندی را در اختیار بگیریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان فردا (دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز خواهد شد. تیم ذوب آهن اصفهان که با ۹ پیروزی و بدون شکست قهرمان نیم فصل شد فردا میهمان تیم مهرسان خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: استراحت نیم‌فصل کوتاه بود اما به دلیل فشردگی برنامه‌های فدراسیون چاره‌ای نداشته‌ایم و با شرایط خود را تطبیق دادیم. نخستین بازی دور برگشت نیز با تیم مهرسان خواهد بود.

وی درباره دور رفت مسابقات نیز گفت: خوشبختانه مرحله رفت بدون حاشیه و بدون جابجایی برنامه رقابت‌ها همراه شد. داوری مسابقات نیز کم‌اشتباه بود، برخی از بازی‌ها حساس بود و تعداد بازی‌های یک‌طرفه نسبت‌به سال گذشته کمتر بود. تعدادی بازیکن جوان و آینده‌دار نیز دیده شدند.

صادقی که هدایت تیم‌ملی والیبال زنان را نیز برعهده داشت درباره حضور سرمربی خارجی گفت: فدراسیون والیبال تابستان در جلسه‌ای مبنی‌بر انتخاب گزینه خارجی نظرسنجی کرد که من نیز در آن جلسه حضور داشته‌ام و اعتقادم این است که باید از مربی خارجی استفاده شود اما چون زمان تا رقابت‌های آسیایی کم بود و پیدا کردن گزینه مناسب غیرممکن بود به‌همین دلیل در آن پروسه هدایت تیم‌ملی را پذیرفتم.

وی ادامه داد: تعداد مربیان زن توانمند در سطح دنیا و به‌ویژه آسیا کم است، معمولاً هدایت تیم‌های آسیایی را مردان برعهده دارند. پروسه انتخاب مربی برای تیم‌ملی والیبال زنان که بتواند با سطح فرهنگی و اجتماعی ما سازگار باشد سخت است اما فدراسیون طبق وعده‌ای که داد توانست مربی خارجی را گزینش کند. من نیز اعلام کرده بودم هر زمان که مربی خارجی انتخاب شود از این‌موضوع استقبال خواهم کرد.

صادقی در پایان گفت: از فدراسیون والیبال برای برگزاری منظم مسابقات لیگ و نیز پخش مسابقات از طریق آپارات تشکر می‌کنم. از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن که حمایت خوبی را از تیم دارند نیز ممنونم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top