تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/09/30 - 11:28
کد خبر: 418202

گزارشی از گوشی‌های پرامتیاز؛

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی +جزئیات

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی +جزئیات

گوشی ویوو iQOO 7 با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در بنچمارک انتوتو ظاهر شد و ۷۵۲۹۳۵ امتیاز کسب کرد. این ۱۷ هزار امتیاز بیشتر از نتایج تست‌های رسمی منتشر شده توسط کوالکام است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گوشی هایی که در بازار موجودند بر اساس عوامل مختلفی دسته بندی می شوند. این ده گوشی که تلاش کردیم در این گزارش به شما معرفی کنیم بر اساس امتیاز انتونو در ماه گذشته از نظر کارایی بیشترین امتیاز را دریافت کردند.

در ادامه به صورت اجمالی به معرفی این گوشی برتر در زمینه کارایی می پردازیم.

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی

1) 6 Red Magic (امتیاز: 860/400)

تعداد گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی‌های موبایل به‌سرعت در حال گسترش است و نوبیا در خط مقدم این نوع تلفن‌های همراه قرار دارد. این شرکت سابقه نوآوری‌های مختلف را در کارنامه خود دارد و از استراتژی خلاقانه‌ای برای تولید تلفن‌های گیمینگ خود استفاده می‌کند. تقریباً تمام نسخه‌های قبلی رد مجیک موارد جالب و جدیدی را به ارمغان آورده بودند و جدیدترین نسخه این سری یعنی رد مجیک ۶ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی

اما این بار نه تنها یک فن داخلی توکار درون این گوشی هوشمند وجود دارد، بلکه چندین ویژگی جدید نیز به این تلفن همراه اضافه شده است. رد مجیک ۶ و رد مجیک ۶ پرو هر دو از اولین تلفن‌های همراهی هستند که از صفحه‌نمایشی با نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز و سرعت نمونه‌برداری از یک انگشت ۵۰۰ هرتزی بهره می‌برند.

2) Asus ROG phone 5s Pro (امتیاز: 845/326)

پردازنده‌ی جدید در ROG Phone 5s Pro به معنی معیارهای جدید، عمر باتری متفاوت و معاینه حرارتی مجدد است. همچنین، یک پانل جدید یا به روز شده نیاز به مجموعه جدیدی از آزمایشات مربوط به صفحه نمایش دارد.

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی

گوشی راگ فون ۵ اس پرو در  16 آگوست 2021 معرفی و به جدیدترین چیپست موجود کوالکام مجهز شده که بدون شک این تراشه قدرتی استثنایی را برایش به ارمغان خواهد آورد. 

3) Asus ROG Phone 5 (امتیاز: 824/940)

گوشی‌های راگ فون ۵ بسته به نحوه شمارش، بین دو تا پنج نسخه مجزا دارند. نسخه اصلی راگ فون ۵ سه نوع A، B و C دارند که هر کدام دارای پهنای باند و نوع اتصال به شبکه متفاوت هستند و حافظه رم آن‌ها هم متفاوت است. نسخه C نسخه پایه است و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و البته یک نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هم دارد. نسخه B دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. نسخه A ظرفیت پایه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ندارد، اما می‌توان آن را در هر دو پیکربندی ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خریداری کرد.

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی

4) Realme GT ( امتیاز: 815/738)

ریلمی GT جدیدترین پرچمدار گیمینگ برند ریلمی است که در سرعت و عملکرد رقیبی شایسته برای ردمی K40 پرو محسوب می شود.

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی

قدرت پردازشی دستگاه برعهده تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 888 تامین شده که با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 همراه است. برای گسترش آن هیچ اسلات microSD دریافت نمی کنید، اما اسلات کارت دارای دو کارت نانو سیم کارت است. با روشن بودن حالت GT، در معیار Antutu، امتیاز ریلمی GT بیش از 740،000 و در 3D Mark، نمره حدود 5800 را کسب کرد.

5) IQOO 7 (امتیاز: 811/593)

iQOO 7 می‌تواند تلفن هوشمندی با کمترین زمان شارژ باتری در نیمه اول سال 2021 باشد. این ویژگی با گواهینامه 3C همراه خواهد بود که پشتیبانی شارژ 120 وات را برای iQOO 7 نشان می‌دهد. اگر به یاد داشته باشید، iQOO از اولین فناوری شارژ سریع 120 وات تجاری در دنیا رونمایی کرد. این فناوری می‌تواند باتری معمولی 4000 میلی‌آمپر ساعت تلفن هوشمند را در کمتر از 15 دقیقه شارژ کند.

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی

گوشی ویوو iQOO 7 با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در بنچمارک انتوتو ظاهر شد و ۷۵۲۹۳۵ امتیاز کسب کرد. این ۱۷ هزار امتیاز بیشتر از نتایج تست‌های رسمی منتشر شده توسط کوالکام است.

6) Sony Xperia 1 lll 5G ( امتیاز: 795/105)

سونی اکسپریا وان مارک 3 بصورت پیش فرض با اندروید 11 راه اندازی می شود و کار کردن با رابط کاربری ، احساس خوبی را منتقل می کند . در مدل نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می شود . قفل صفحه نمایش بطور معمول با یک ساعت ، یک میانبر دوربین و دیگری برای دستیار گوگل نمایش داده می شود . سونی اکسپریا 1 III از قابلیت چند پنجره پشتیبانی می کند . Side Sense یکی دیگر از ویژگی های داخلی سونی میباشد که شامل یک نوار میانبر در دو طرف تلفن میباشد که منوی میانبرهای برنامه ها و ویژگی ها را باز می کند . این ویژگی اغلب توسط کاربر قابل تنظیم است . H.S. تنظیمات کنترل قدرت را به عهده دارد که با مدیریت نیرو سرکار دارد . 

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی

7) OnePlus 9 Pro (امتیاز: 792/261)

هر چند که برای بسیاری از افراد، دوربین گوشی‌های هوشمند مهم‌ترین قسمت آن به حساب می‌آید، اما این موضوع برای همه‌ی کاربران صدق نمی‌کند. اگر از دوربین وان پلاس ۹ پرو چشم‌پوشی کنیم، این گوشی تبدیل به یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ می‌شود. عملکرد وان پلاس ۹ پرو فوق‌العاده بوده و حسگر اثر انگشت آن، بسیار دقیق است و در همه شرایط پاسخگو می‌باشد.

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی

وان پلاس ۹ پرو از سیستم‌عامل اکسیژن او اس ۱۱، که براساس اندروید ۱۱ طراحی شده، استفاده می‌کند. وان‌‌پلاس با الهام گرفتن از ایده‌ی شرکت سامسونگ، آیکون‌ها و گزینه‌ها را در قسمت پایینی گوشی قرار داده تا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر باشد. همچنین قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن نیز در این گوشی استفاده شده است. اجرای برنامه‌ها بسیار روان بوده و به‌نظر می‌رسد که وان پلاس از اشتباهات گذشته‌ی خود درس گرفته است.

8) Xiaomi Mi 11 Ultra (امتیاز: 785/673)

شیائومی می 11 اولترا بهترین دوربین را دارد که می توانید ویدئو و تصاویر فوق العاده ای را ثبت کند ولی مشکل اصلی آن ، وزن بالای گوشی میباشد . از ویژگی های مثبت این دستگاه جدید شیائومی ، نمایشگر فوق العاده و بلندگوهای بی نظیر میباشد . عمر طولانی باتری و شارژ سریع باتری را نیز نباید فراموش کنید که در کمتر از 40 دقیقه ، باتری 5000 میلی آمپری را شارژ می کند . بهترین موردی که وجود داشت در طراحی تلفن بود و مربوط به بدنه سرامیکی بسیار مناسب و شکیل دستگاه میباشد که بی نظیر است .

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی

9) Asus Zenfone 8 Mini (امتیاز: 783/885)

اندازه کوچک تلفن ، باتری کوچکتر را به یک ضرورت و اجبار تبدیل می کند – حجم باطری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که بسیار کمتر از ZenFone ۶ که ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت است میباشد اما مشکلی برای استفاده از گوشی در یک روز کامل رو ​​نداشتم و من حتی به طور تصادفی Strava را به مدت ۲۰ ساعت روشن گذاشتم و صبح روز بعد باتری هنوز کمی شارژ داشت. ZenFone ۸ از شارژر سیمی ۳۰ وات پشتیبانی می کند که باتری خالی رو توی مدت زمان کمی بیش از یک ساعت به ۱۰۰ درصد می رساند.

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی

شارژ بی سیم پشتیبانی نمی شود ایسوس گزینه های زیادی برای کمک به افزایش طول عمر باتری و همچنین طول عمر کلی باتری برای شما فراهم می کند. برای بهینه سازی عملکرد گوشی یا طول عمر باتری به صورت روزانه کمتر از پنج حالت باتری وجود دارد و حالت های مختلف شارژ که به شما امکان این رو میدهد که از باتری خودتون محافظت کنید و عمر اونرو افزایش بدهید و یک شارژ سفارشی یا شارژ ناگهانی دارد که اگه اونرو شب وقت خواب تنظیم کنید در زمان زنگ هشدار شما برای سلامت بهتر باتری به ۱۰۰ درصد می‌رسد .

10) Galaxy S21 Ultra 5G (امتیاز: 782/652)

سامسونگ از اسنپدراگون 888 5G استفاده کرده که به راحتی از پس هرکاری بر میاد. پایداری عملکرد سخت افزار و پردازنده میتونه شما رو به وجد بیاره! اگر باتری به شما اجازه بده میتونید ساعت ها با این گوشی بازی کنید و هیچ لگ و باگ و افت فریمی رو تجربه نکنید. در ضمن این پردازنده به هیچ وجه داغ نمیکنه و بعد از چند ساعت نهایت دمای این گوشی به 35 میرسه که این عدد واقعا بی نظیره! میتونیم بگیم Galaxy  S21 Ultra توی بخش پردازنده بهترینه!

معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار از نظر کارایی

گزارش از محیا ضرابیان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top