تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/10/06 - 10:04
کد خبر: 418866

گفتمان انقلاب اسلامی تعالی بخش جایگاه زن و خانواده

وی عنوان داشت: امیدواریم که با شکل گیری و هم افزایی چنین جمع هایی مانند شورای راهبردی زنان یک حرکت جدی در مقابل جنگ نرم را آغاز کنیم. البته کار سختی است ولی می توان حتی چند درصد این مسئله را به عقب برانیم و این آسیب را به تاخیر بیندازیم و با دست در دست هم دادن و با تعامل فکری و گام عملیاتی بر این مشکل فائق بیاییم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در جلسه رونمایی از شورای راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید تهران بزرگ، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) تاکید کرد: از دستاوردهای انقلاب اسلامی تغییر نگاه به جایگاه زن و خانواده است؛ آن هم زمانی که گفتمان لیبرال با تنزل این جایگاه کرامت زن و خانواده را خدشه دار کرده بود.

وی با بیان این‌که گفتمان انقلاب اسلامی تعالی بخش جایگاه زن و خانواده است، افزود: برای نائل آمدن به جامعه اسلامی و زمینه سازی برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی باید اهمیت ویژه ای برای نقش تربیتی زنان کشورمان قائل باشیم چراکه خانواده سالم و متعالی با محوریت زنان رشد یافته در مکتب متعالی اسلام شکل می گیرد.

دار ایجاد این شورا را گامی موثر در انسجام بخشی به فعالین و موثرین حوزه مطالعات زنان در کشور دانست و بیان داشت مطالبه گری جهت ارتقای جایگاه زن و خانواده در نظام اسلامی از جمله اهداف این شورا خواهد بود.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز در مراسم رونمایی از شورای راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: در مقطع کنونی جنگ شناختی و حرکت از درون برای انحلال جامعه اسلامی، خانواده، اصول تربیتی و سبک زندگی اسلامی  شکل گرفته است.

وی عنوان داشت: امیدواریم که با شکل گیری و هم افزایی چنین جمع هایی مانند شورای راهبردی زنان یک حرکت جدی در مقابل جنگ نرم را آغاز کنیم. البته کار سختی است ولی می توان حتی چند درصد این مسئله را به عقب برانیم و  این آسیب را به تاخیر بیندازیم و با دست در دست هم دادن و با تعامل فکری و گام عملیاتی بر این مشکل فائق بیاییم.

فائزه عظیم زاده اردبیلی، رئیس شورای راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید تهران بزرگ نیز بیان کرد: باید گفتمان اسلامی را از گفتمان غربی جدا کنیم و اهل پایش و مطالعه باید آن را به نسل جوان آینده منتقل کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top