به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی و پس از توضیحات حجتالله عبدالملکی درباره وضعیت اشتغال کشور گفت: بحث مربوط به اشتغال از اولویت های جدی و اول کشور است.

وی بیان کرد: همواره مشکل اشتغال در کشور ما به ویژه در چند سال گذشته وجود داشته و یکسری عقب ماندگی ها در زمینه اشتغال داریم.
قالیباف تاکید کرد: ما باید حدود ۵،۶ ماه به دولت فرصت دهیم تا برنامه های خود را برای ایجاد اشتغال دنبال و عملیاتی کند. البته مجلس شورای اسلامی باز هم در روزهای سه شنبه عملکرد دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف در زمینه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و وعده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه را پیگیری خواهد کرد.



