تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/10/09 - 22:00
کد خبر: 419305

سردار فلاح زاده: تهدیدهای اخیر آمریکا و اسرائیل جنبه تبلیغاتی دارد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت که تهدیدهای آمریکاییها و صهیونیستها، در چارچوب جنگ روانی علیه ایران است، ولی نخواهند توانست هیچ اقدامی انجام دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد که تهدیدهای اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران توخالی بوده است و بیشتر، جنبه تبلیغاتی دارد.

سردار فلاح زاده: تهدیدهای اخیر آمریکا و اسرائیل جنبه تبلیغاتی دارد

فلاح زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد گفت که این تهدیدها در چارچوب جنگ روانی آمریکاییها و صهیونیستها علیه ایران است، ولی نخواهند توانست هیچ اقدامی انجام دهند، بلکه گامهای سربازان مقاومت، در مسیر شهید قاسم سلیمانی، ثابت و استوار خواهد بود و در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی به این مسیر ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه سربازان مقاومت، چشم بر هم نمی‌گذارند تا اینکه وعده الهی در نابودی رژیم صهیونیستی و بر هم خوردن طرح‌های بی‌بنیاد آمریکا در منطقه محقق شود، خاطر نشان کرد، در واقع رژیم صهیونیستی و آمریکا دو روی یک سکه یا همان جبهه باطل هستند و در طول تاریخ -از زمان پیامبر اکرم(ص) تا زمان حضرت علی (ع) و ائمه اطهار علیهم السلام-، در یک سنگر قرار داشته‌اند و مشغول سرکوب نهضتهای مردم و صاحبان حق بوده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی قدس ادامه داد، آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان جبهه شر، همچنان در حال مبارزه با جبهه حق هستند و از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، جبهه دشمنان از هیچ تلاشی برای خاموش کردن این انقلاب، فروگذار نکردند.

سردار فلاح زاده تصریح کرد: هدف آنها از ترور شهید سلیمانی، خاموش کردن شعله مقاومت، ایجاد تحولات ژئوپلیتیکی در منطقه، بستن راه به روی انقلاب اسلامی و مانع‌تراشی در مسیر پیشرفت آن بوده است، ولی نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند و در روزهای آینده نیز به آن دست نخواهند یافت.

وی تأکید کرد، رژیم صهیونیستی و آمریکا تصور می‌کنند که می‌توانند چرخ پیشرفت انقلاب اسلامی را متوقف کنند، ولی «با توجه به اعتقادی که داریم و با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، نمی‌توانند هیچ یک از نقشه‌های خود را عملی کنند. ما نیز تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به این راه ادامه خواهیم داد».

جانشین فرمانده قدس سپاه با اشاره به ضعف و افول آمریکا و رژیم صهیونیستی، در پایان گفت: «جبهه حق، همیشه پیروز است و قدرتش افزایش خواهد یافت و هر روز، با عزت و اقتدار، بر آن افزوده خواهد شد».

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
نکته اخلاقی آیت‌الله جاودان درباره گناه
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
۵ بازیکن پرسپولیس در مسیر جدایی!
الاخبار متن پیشنهادی اسرائیل به حماس را منتشر کرد
روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند
رهبر انقلاب: غزه امروز مسئله اول دنیا است +فیلم
وظایف معاونت پرورشی در بیان رهبر انقلاب +فیلم
دلیل تشکر از معلم از زبان رهبر انقلاب +فیلم
کنایه سنگین رحیم‌پور ازغدی به بسیج دانشجویی کشور!
گزارش تصویری همایش اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده +عکس
تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال
افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top