تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/10/13 - 16:22
کد خبر: 419717

آیفون ۱۳ ضد گلوله رونمایی شد!

اپل همه ساله از یک تراشه جدید استفاده می‌کند. امسال نیز اپل از A15 بهره برده است تا بتواند کیفیتی عالی را برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها فراهم کند. تراشه در خیلی از موارد کاربردی است و تاثیر آن حتی به دوربین و باتری نیز سرایت می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، هر زمان که اپل از آیفون‌های جدید خود رونمایی می‌کند، طرفداران منتظر برند لوکس Caviar هستند تا این شرکت از آیفون‌های بازطراحی شده خاص خود رونمایی کند. به‌طور مثال، این کمپانی سال گذشته گوشی‌های آیفون ۱۲ را بازطرحی کرده و با حذف دوربین در جلو و عقب آن، کمک کرد که این گوشی‌ها امنیت بالاتری احتمالا برای نظامی‌ها داشته باشند. حال همین روند را می‌توانیم با آیفون ۱۳ هم شاهد باشیم. جایی که یک مدل ضد گلوله از آیفون 13 رونمایی شده است و این شرکت آن را در معرض تست‌های فراوان نیز قرار داده است. این گوشی از پوشش ضد گلوله استفاده می‌کند که در کلاس BR 2 قرار دارد.

آیفون ۱۳ ضد گلوله رونمایی شد!

آیفون 13 ضد گلوله یقینا از مقاومت بالایی نسبت به تمام گوشی‌های بازار برخوردار است و حتی نشان داده است که در برابر شلیک گلوله نیز آسیبی نمی‌بیند. برند Caviar از بدنه تیتانیومی بسیار بادوام استفاده کرده است تا بتواند در برابر شلیک‌ها به شدت مقاوم باشد. تست‌ها نیز نشان داده است که این ادعاها توسط برند معتبر Caviar کاملا صحیح بوده است. جالب است بدانید که سنسورهای دوربین مثل سال گذشته حذف نشده‌اند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. آیفون 13 امسال را می‌توانید با اپل واچ خریداری کرده و یک ترکیب عالی برای استفاده روزمره خود داشته باشید. این روند توسط اکثر علاقه‌مندان به اپل انجام می‌شود.

عرضه محدود

همان‌طور که از قبل نیز می‌دانستیم، گوشی در تعداد محدود روانه بازار خواهد شد و شما می‌توانید نسخه‌های آیفون 13 پرو مکس یا آیفون ۱۳ پرو را با ظرفیت‌های ۱۲۸ گیگابایتی تا ۱ ترابایتی دریافت کنید. نسخه ارزان آن ۶۳۷۰ دلار قیمت دارد و پیشرفته‌ترین مدل آن نیز برچسب قیمت نزدیک ۸ هزار دلار دریافت دریافت کرده است. این گوشی‌ها می‌توانند دو بار در برابر گلوله مقاومت داشته باشند، اما تجربه نشان داده است که دو گلوله گوشی را غیر قابل استفاده می‌کند. ضد گلوله بودن به معنای مقاومت بسیار بالای آن است و نسخه رسمی آن توسط Caviar ساخته شده است و در صورت داشتن وسع مالی می‌توانید به سراغش بروید.

این شرکت علاوه وافری به برند اپل دارد و همواره محصولات خاص و لوکسی را برای شهرت بیشتر طراحی می‌کند. تزئیات مختلفی در گوشی‌های آیفون 13 به کار گرفته می‌شود و از این بین می‌توانیم به طلا، چرم و گاهی طراحی مرمر هم اشاره کنیم که یقینا همه طرفدارن آن‌ها را دوست خواهند داشت. آیفون ۱۳ پرو با چنین طراحی می‌تواند مقاومت بالایی هم داشته باشد و همه این موارد به دلیل استفاده از یکسری موادی است که سبب چنین مقاومتی در گوشی می‌شود. پوشش مشکی و رنگ‌های مختلف نیز می‌تواند در این سری مورد استفاده قرار گیرد.

آیفون ۱۳ ضد گلوله رونمایی شد!

سری آیفون 13 همراه با ارتقاهای قابل توجه

اپل آیفون 13 امسال را با تغییرات کمتری نسبت به سال‌های گذشته روانه بازار کرده است. امسال ناچ صفحه نمایش ۲۰ درصد کوچک‌تر شده است و ساختار داخلی آن نیز برای رسیدن به ابعاد باتری بزرگ‌تر، تغییر پیدا کرده است. این موارد سبب شده است که گوشی کمی ضخامت بیشتری داشته و وزن آن نیز بیشتر شود. این موارد در آیفون 13 پرو مکس به شکل اعلاتری دیده می‌شود و می‌توانیم این گوشی را بهترین و بزرگ‌ترین گوشی سال ۲۰۲۱ اپل بدانیم.

در همین راستا، باید به دوربین گوشی آیفون 13 هم اشاره کنیم که این‌بار سنسورهای بزرگ‌تری را شاهد هستیم و نور بیشتری وارد آن‌ها می‌شود. کیفیت عکس‌برداری افزایش پیدا کرده است و چنین موردی را می‌توانیم در عکس‌برداری نور روز و شب شاهد باشیم. به واسطه وارد شدن نور بیشتر، جزئیات در تصاویر بیشتر شده است. جالب است بدانید که تغییر صفحه نمایش و استفاده از پنل اولد هم سبب شده است عکس‌هایی که می‌گیرید رخ بسیار بهتری حتی از نظر ظاهری داشته باشند و بتوانید کیفیت واقع‌تری از آن‌ها را دریافت کنید.

صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی آیفون 13

نسخه Pro در سال جاری از یک صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی متغیر استفاده می‌کنند که پروموشن نامیده است و یقینا آن را دوست خواهید داشت. این صفحه نمایش به شدت زیبا است و رنگ‌ها و جزئیات بیشتری در آن استفاده شده است. بسته به کاری که با گوشی خود انجام می‌دهید، نرخ تازه‌سازی می‌تواند بین ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز تغییر حالت دهد. همین موارد هم سبب می‌شود که انیمیشن‌های روان‌تر همراه با سرعت بالاتر در هنگام اسکرول را برای رابط کاربری و استفاده از برنامه‌های مختلف شاهد باشیم.

آیفون ۱۳ ضد گلوله رونمایی شد!

تراشه قدرتمند A15

اپل همه ساله از یک تراشه جدید استفاده می‌کند. امسال نیز اپل از A15 بهره برده است تا بتواند کیفیتی عالی را برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها فراهم کند. تراشه در خیلی از موارد کاربردی است و تاثیر آن حتی به دوربین و باتری نیز سرایت می‌کند. با حالت‌های عکس برداری بیشتر، بخش نرم‌افزاری دوربین عملکرد بهتری خواهد داشت و صرفه‌جویی پیشرفته در زمینه مصرف انرژی هم سبب می‌شود که باتری این گوشی علیرغم وجود صفحه نمایشی که انرژی بیشتری مصرف می‌کند، نسبت به سال گذشته رفتار بهینه‌تری داشته باشد. این تراشه از پردازنده گرافیکی ۴ هسته‌ای برای نسخه‌های استاندارد و ۵ هسته‌ای برای نسخه‌های پرو استفاده می‌کند.

این تراشه عملکردی فراموش نشدنی و بهتری نسبت به گوشی‌های اندرویدی دارد. شما می‌توانید از اپل واچ سری ۷ به‌عنوان یک ترکیب عالی برای آیفون 13 استفاده می‌کند. اپل واچ همان ساعت هوشمند اپل است که علاوه بر داشتن طراحی زیبا، می‌تواند امکاناتی مانند کنترل سلامت بدن شما و همچنین نظم بخشیدن به فعالیت‌های ورزشی شما را نیز برعهده داشته باشد. اپل امسال این ساعت هوشمند را با صفحه نمایش بزرگ‌تر و قابلیت‌های بیشتر روانه بازار کرده است.

خرید اقساطی از بازرگانی سیب

شما تمام مدل‌های آیفون 13 و اپل واچ را می‌توانید در گزینه‌های رنگی متنوع از بازرگانی سیب خریداری کنید. خرید به‌صورت کاملا اقساطی خواهد بود و شما تنها با کارت شناسایی و دسته چک خود می‌توانید از این قابلیت برخوردار شوید. تحویل گوشی هم کاملا فوری برای شما انجام می‌شود و می‌توانید با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل، مابقی را اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه انجام دهید. هر کدام از مدل‌های گوشی از ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت می‌تواند قیمت متفاوت و اما مناسبی در بازرگانی سیب داشته باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top