تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/10/15 - 16:27
کد خبر: 420017

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر روی سیستم vod از رویا تا واقعیت

محصولات آموزشی حرف آخر به صورت دی وی دی در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان قرار می گرفت. اما هم اکنون با استفاده از یک سیستم جدید به نام VOD مطالب در اختیار داوطلبان و دانش آموزان قرار می گیرد، که این سیستم برای اولین بار با پروژه ۶۰۴۰ مطرح شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از پر اهمیت ترین دوران در سال کنکور دانش آموزان دوران جمع بندی می باشد که در ماه های پایانی دانش آموزان و داوطلبان بایستی مطالب و مباحثی را که خوانده اند مرور کرده و با تست زدن آن مطالب را در ذهن خود را تثبیت کنند.

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر روی سیستم vod از رویا تا واقعیت

موسسه حرف آخر برای تمامی مقاطع و دوران کنکور داوطلبان کنکوری محصولات مناسبی را ارائه کرده است. از آنجایی که دوران جمع بندی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، برای دوران جمع بندی نیز محصول کامل و جامعی را ارائه کرده است که با استفاده از آن، داوطلبان و دانش آموزان می توانند علاوه بر جمع بندی دروس و تکمیل یادگیری های خود با استفاده از آزمون ها میزان یادگیری خود را نیز بسنجند.

بهترین روش‌های جمع بندی کنکور

  1. خلاصه‌نویسی
  2. عدم یادگیری نکات و مطالب جدید
  3. آزمون‌های شبیه ساز کنکور
  4. تحلیل آزمون
  5. از بین بردن نقاط ضعف
  6. تسلط بر نقاط مثبت
  7. درصد گیری
  8. بررسی تست‌های بدون پاسخ
  9. بررسی سوالات مهم در جمع بندی کنکور
  10. مرور و بررسی خلاصه‌نویسی

جمع بندی کنکور با پروژه 6040

 محصول کامل و بی نظیر دوران جمع بندی موسسه حرف آخر، پروژه 6040 نام دارد؛ که یک دوره ۱۰۰ روزه می باشد و همان طور که از اسم آن مشخص است از یک بازه ۶۰ روزه و یک بازه ۴۰ روزه تشکیل شده است. بدین صورت که در طی ۶۰ روز دروس به طور کامل برای دانش آموزان جمع بندی شده و در صورت کامل نبودن یادگیری، یادگیری داوطلبان تکمیل خواهد شد و در دوره ۴۰ روزه آزمون های مبحثی و جامع از داوطلبان گرفته می شوند که علاوه بر سنجش میزان یادگیری داوطلبان، به دانش‌آموزان و داوطلبان کمک می کند که بتوانند مطالب را ساده تر و بهتر در ذهن خود تثبیت کنند.

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر روی سیستم vod از رویا تا واقعیت

توضیحات پروژه 6040

این پروژه برای همه داوطلبان در هر سطحی که باشند مناسب می باشد. چه داوطلبانی که به صورت پراکنده دروس را خوانده و یادگیری ناقصی دارند و چه دانش آموزانی که درس را به طور کامل خوانده و فقط به یک جمع بندی کلی و کامل نیاز دارند. این جمع بندی و تثبیت طی ۶۰ روز آموزش (کمک) و ۴۰ روز آزمایش (محک) گرد آوری شده است.

 در ۶۰ روز آموزش اساتید موسسه حرف آخر دروس را به طور کامل و جامع به داوطلبان آموزش می دهند. این آموزش همانند سایر آموزش های موسسه حرف آخر به کمک انیمیشن ها، تصاویر و ویدیوهای آموزشی بوده و همچنین از الگوهای آموزشی در تدریس مطالب درسی استفاده شده است. علت استفاده از انیمیشن ها، تصاویر و ویدیو ها این مسئله می باشد که هر دو نیمکره مغز درگیر شده و مطالب بیشتر و بهتر در ذهن فرد ثبت شود به علاوه با این کار درصد فراموشی نیز بسیار کاهش می یابد؛ چون درصد فراموشی در حافظه تصویری کمتر می باشد.

در دوره ۴۰ روزه آزمایش که به دو دوره ۲۰ روزه تقسیم می شود، ۲۰ آزمون از داوطلبان گرفته می شود یعنی در واقع در هر دوره ۲۰ روزه، ۱۰ آزمون از داوطلبان گرفته می شود.

در دوره ۲۰ روزه اول، ۱۰ آزمون مبحثی از دواطلبان گرفته می شود که بیشتر برای تثبیت مطالب و سنجش میزان یادگیری دانش آموزان می باشد. در دوره ۲۰ روزه دوم، ۱۰ آزمون جامع شبیه ساز کنکور برگزار می شود که علاوه بر آشنایی دانش آموزان با سوالات کنکور، میزان یادگیری دروس را نیز به داوطلبان و دانش آموزان نشان می دهد.

برنامه ریزی آزمون های حرف آخر

به طور کلی برنامه شرکت در 20 آزمون، به این صورت بوده که دانش آموز در یک نیم روز در آزمون شرکت کرده و سپس در یک و نیم روز باقی مانده برنامه، به کمک پاسخ نما آزمون خود را تحلیل می‌کند. نحوه تحلیل آزمون در این پروژه به این صورت می باشد که با استفاده از پاسخ نامه ابتدا داوطلب میزان درصد خود را بررسی می‌کند و در ادامه سوالاتی که به توضیح بیشتری احتیاج دارند را در پاسخ نما انتخاب کرده و تحلیل آن را بررسی می‌کند. پاسخ نما در واقع یک پاسخنامه ویدیویی می باشد که داوطلبان با انتخاب هر کدام از سوالات می توانند علاوه بر پاسخ صحیح آن سوال، نکات ترکیبی، تحلیلی، مفهومی و مرتبط با مبحث آن سوال را به طور کامل فرا بگیرند. به این صورت که با انتخاب هر سوال، ویدیویی با تدریس استاد مربوط به همان درس به دانش‌آموزان ارائه می ‌شود که خود به نوعی جمع بندی آن مبحث می باشد.

سیستم VOD چیست ؟ (Video On Demand)

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر روی سیستم vod از رویا تا واقعیت

سرویس ویدیو درخواستی یا VOD یا Video On Demand یکی از مجموعه خدماتی است که از طریق IPTV ارائه می‌گردد. VOD برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا انواع محتواهای صوتی و تصویری از جمله فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی، مستندهای جذاب، برنامه‌های آموزشی و فایل‌های صوتی مورد علاقه‌ی خویش را در هر زمانی که مایل باشند به سرعت بر روی تلویزیون یا کامپیوتر شخصی خود اجرا کنند.
این سیستم به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌ها را در زمان پخش سراسری مشاهده نمایند، علاوه بر آن در این سیستم کاربر قادر است مانند ابزارهای پخش‌کننده ویدئو، فیلم‌های در حال پخش را متوقف کرده، و عقب و جلو ببرند. از دیگر امکانات این سیستم این است که کاربران می‌تواند ویدئوی موردعلاقه‌ی خود را دانلود کرده تا بتوانند در زمان و مکان دیگری به تماشای آن بنشیند.
در صفحه‌ای که برای نمایش فهرست این ویدئوها به کاربر ایجاد شده، امکاناتی همچون جستجو با استفاده از نام فیلم، بازیگران، کارگردان و همچنین اطلاعاتی در مورد قیمت، مدت زمان اجاره و قوانین مربوط به محتوا فراهم شده است.

سیستم VOD پروژه 6040 حرف آخر

در گذشته محصولات آموزشی حرف آخر به صورت دی وی دی در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان قرار می گرفت. اما هم اکنون با استفاده از یک سیستم جدید به نام VOD مطالب در اختیار داوطلبان و دانش آموزان قرار می گیرد، که این سیستم برای اولین بار با پروژه ۶۰۴۰ مطرح شده است. مطالب بر روی سایت بارگذاری شده و دانش آموزان با تهیه اشتراک این سیستم، با استفاده از گوشی موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ می توانند به ویدیو ها و مطالب آموزشی دسترسی داشته باشند‌. بزرگترین مزیت این سیستم این است که داوطلبان و همچنین پشتیبان آن ها می توانند از مدت زمانی که صرف تماشای ویدیو ها، آزمون ها و غیره شده است با استفاده از این سیستم بدون نیاز به ارائه گزارش توسط داوطلب به صورت آنلاین و دقیق مطلع شوند. اینکه میزان مطالعه داوطلب به پشتیبان اطلاع رسانی می شود، بررسی میزان پیشرفت دانش آموزان را بسیار ساده تر خواهد کرد. همچنین در این سیستم نتایج آزمون به صورت آنی به پشتیبان داوطلب ارائه خواهد شد که این مسئله به بررسی ضعف های دانش آموزان کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

به طور کلی می توان گفت که آموزش و یادگیری توسط این سیستم بسیار فعال تر از آموزش توسط دی وی دی ها می باشد و بررسی و پیگیری را برای داوطلبان بسیار آسان تر می کند.

با دریافت پروژه 6040 به صورت VOD یک پشتیبان ارشد که رتبه برتر نیز می باشد، به عنوان مشاور، داوطلب را تا روز کنکور همراهی کرده و میزان ساعت مطالعه و درصد آزمون ها را بررسی می کند و با دانستن نقاط ضعف و قدرت دانش آموز کمک می کند تا داوطلب بتواند در جمع رتبه برتر های کنکور سراسری قرار بگیرد.

حجم اینترنت مصرفی در سیستم vod پروژه 6040

با توجه به صحبت های انجام شده، مقرر شد؛ تا حجم اینترنت مصرفی کاربران حرف آخر نیم بها محاسبه شود. تا دانش آموزان حرف آخر با خیالت راحت از محصولات 6040 استفاده کنند. در این سیستم میزان هزینه کرد دانش آموز از 200 الی 300 هزار تومان برای دیدن این پروژه 4 ماهه نیاز است.

منبع:

https://harfeakhar.cc

https://harfeakhar.com

https://harfeakharmehr.com

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top