تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/10/16 - 20:46
کد خبر: 420120

قالیباف: مشکلات فعلی کشور ضعف مسئولان اجرایی است

قالیباف: مشکلات فعلی کشور ضعف مسئولان اجرایی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات فعلی کشور ضعف مسئولان اجرایی است و باید بدانیم که انقلابی و حزب الهی بودن در گروی گره گشایی از کار مردم است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمد باقر قالیباف شامگاه پنج شنبه ۱۶ در اجتماع بزرگ فاطمیون کوار اظهار کرد: یکی از فرصت های کشور وجود انرژی و معادن ماست، اما مهمترین سرمایه ملی ما نیروهای جوان و خلاق ما در حوزه فناوری ،Ict وحوزه هوش مصنوعی در دنیاست که بدون اغراق جوانان ما دقیقه به دقیقه در حال پیشروی در این حوزه هستند.

قالیباف: مشکلات فعلی کشور ضعف مسئولان اجرایی است

وی افزود: یکی از ویژگی های منحصر به فرد کشور ما وجود نخبگانی است که در این بخش بالاترین ظرفیت ها را را دارند اما متاسفانه عملاً فرصتی برای ظهور و بروز استعدادهایشان نمی دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات فعلی کشور ضعف مسئولان اجرایی است، گفت: مسئولان باید به حرف مردم گوش سپارند و برای نظراتشان ارزش قائل شوند.

قالیباف ضمن قدردانی از مشارکت حداکثری مردم کوار در هفدهمین اجتماع فاطمیون این شهرستان بیان کرد: این حضور حداکثری نشان می دهد که مردم ما دلداده فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.

او خواستار پاسخگویی مسئولان به مردم شد و تصریح کرد: باید بدانیم که انقلابی بودن و حزب الهی بودن در گروی گره گشایی از کار مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما مسئولان از مشکلات اقتصادی و کار مردم گره گشایی نکنیم هر چقدر بگوییم مسئولیم قابل قبول نیست.

قالیباف بر لزوم همکاری و همدلی با مردم تاکید کرد و گفت: باید مردم عزیزمان را در امورات کشور مشارکت دهیم و مطمئن باشید که اگر چنین کنیم قطعاً مشکلات اقتصادی کشور در یک برنامه ۵ ساله به ثبات خواهد رسید.

قالیباف لازمه برگشتن آرامش به بازار اقتصادی کشور را در گروی مشارکت مردم و بخش خصوصی دانست و ابراز کرد: اگر اجازه رقابت بین سرمایه گذاران بخش خصوصی بدهیم قطعاً مشکلات کشور در این حوزه حل و فصل خواهد شد.

او برحمایت همه جانبه برای شکوفایی استعداد جوانان و کارآفرینان تاکید کرد و گفت: دولت باید با رفع موانع پیش روی کار آفرینان و سرمایه گذاران از نا امیدی و یاس آنان جلوگیری کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top