تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/10/19 - 09:35
کد خبر: 420280

پارتیشن ادرای هما رزیدنس

پارتیشن اداری معمولا از دو جنس MDF یا شیشه ای ساخته می‌شوند. این نوع پارتیشن ظاهر بسیار جذابی را برای محیط کار یا دفتر اداری شما فراهم می‌نماید. استفاده از پارتیشن به نسبت دیوار از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می‌باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، هما رزیدنس یکی از مجریان برتر پارتیشن های اداری و پارتیشن های شیشه ای است. شرکت هما رزیدنس یکی از مجموعه شرکت‌های هلدینگ مه‌آرا می‌باشد. این مجموعه با پشتوانه شرکت ریزسنج که سابقه 40 سال تولید انواع قطعات و ماشین‌آلات صنعتی را دارد، از سال 1398 شروع به تولید یراق‌آلات صنعت ساختمان نمود.

در فاز اول، مجموعه تولیدی هما، آغاز به تولید یراق‌آلات صنعت نمای شیشه‌ای ساختمان نمود و در اندک زمانی با توجه به رعایت اصل کیفیت و رضایت مشتری، علاوه بر تامین بخشی از نیاز داخل کشور، شروع به صادرات و اجرای پروژه‌هایی در کشورهای عراق، سوریه و برخی از کشورهای حوزه دریای خزر نمود.

پارتیشن ادرای هما رزیدنس

اجرای پارتیشن اداری

پارتیشن اداری معمولا از دو جنس MDF یا شیشه ای ساخته می‌شوند. این نوع پارتیشن ظاهر بسیار جذابی را برای محیط کار یا دفتر اداری شما فراهم می‌نماید. استفاده از پارتیشن به نسبت دیوار از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می‌باشند. در واقع شما با هزینه ناچیزی می‌توانید دفتر کار خود را تقسیم‌بندی و پارتیشن‌بندی نمایید. هما رزیدنس می تواند مجری این سازه در محیط دلخواه شما باشد. با افزایش محبوبیت دفاتر طرح باز (Open Office)، مزیت پارتیشن‌ اداری بیش‌ از پیش شده است. علاوه بر انعطاف بالای طرح‌پذیری پارتیشن، هزینه اجرای انواع آن‌ها مانند پارتیشن شیشه‌ای کمتر از دیوار‌کشی هستند. نکته مهم دیگر قابلیت جابه‌جایی اتاقک‌های ساخته شده با پارتیشن است. اگر نیازهای اداری شما تغییری داشت، به‌سادگی می‌توان چیدمان جدیدی از محل کار خود ارائه کنید.

پارتیشن ادرای هما رزیدنس

پارتیشن شیشه ای ، فضایی خاص و زنده

حتما شما هم تجربه دیدن طراحی های دیواره شیشه ای در ساختمان ها و شرکت ها را داشته اید. یکی از طراحی های داخلی در شرکت ها و اداره ها پارتیشن شیشه ای است. استفاده هوشمندانه از شیشه شفاف یا مات زیبایی و ظرافت را به ارمغان می آورد. پارتیشن شیشه ای در فضاهای کاری یک جذابیت همیشگی را ایجاد می کند.

در اجرای پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توان از فریمهای استیل به جای آلومینیومی استفاده نمود. این نوع فریم زیبایی خاصی به پارتیشن می‌دهد و به‌ همین دلیل، طرفداران زیادی نیز دارد. این نوع پارتیشن گذشته از ظاهر زیبایی که دارند، مقاومت و استحکام خوبی هم داشته و طول عمر بالایی دارند.

 

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشنهای فریم‌لس درواقع فریم دارد اما فریم آن بسیار نازک‌تر از فریم سایر پارتیشن‌های شیشه‌ای است. همچنین مابین شیشه‌ها در یک فریم کلی دیگر پروفیلی قرار نمیگیرد و شیشه‌ها چسبیده به یکدیگر اجرا می‌شوند. در این نوع پارتیشن پروفیل‌ها از آلومینیوم یا انواع فلزهای دیگر ساخته می‌شوند که شیشه سکوریت را نگه می‌دارد. مقاومت فریم آلومینیوم در مقابل خوردگی بالاست و استحکام خوبی دارد. پارتیشن‌های فریم‌لس بروزترین و جدیدترین نوع پارتیشن شیشه‌ای هستند که زیبایی خاصی به فضای شما می‌بخشند.

پارتیشن ادرای هما رزیدنس

مزایای استفاده از پارتیشن اداری

در علم معماری دیوارها به دو نوع باربر و غیر باربر تقسیم می‌شود. دیوارهای اجری یا بتنی، در تقسیم‌بندی دیوارهای باربر قرار می‌گیرند. پارتیشن‌ها و پاراوان‌ها جزو دیوارهای غیرباربر هستند. در واقع وظیفه اصلی پارتیشن، تفکیک مناسب فضا می‌باشد. از دیگر مزایای پارتیشن هما رزیدنس می توان به این موارد اشاره کرد :

  • عایق صدا
  • عایق انرژی
  • مدیریت فضا
  • هزینه کمتر
  • تغییر فضا به راحتی
  • متنوع
  • نصب آسان

پارتیشن اداری ، ترکیبی از نظم و در کنار هم بودن

اکثر کمپانی ها برای ایجاد نظم و آرامش از این طراحی استفاده می کنند. ویژگی خوب این سبک طراحی ایجاد حس در کنار هم بودن است. فرض کنید در فضایی با جمعیت بیش از 15 نفر کار می کنید. فکر میکنید چه مواردی می تواند تمرکز شما را بهم بزند؟

  • صحبت دیگران
  • تماس های تلفنی فروش و پشتیبانی
  • صدای دستگاه های پرینتر یا چای ساز

 

اما شما دلتان میخواهد با دوستان خود در تعامل باشید و آنها را ببینید. قطعا دیوار های گچی نمی توانند این قابلیت را داشته باشند. پارتیشن شیشه ای دقیقا برای همین خواسته طراحی شده است. یک فضای زنده که می تواند احساس فعال بودن محیط را به شما بدهد و تمرکز شما را نیز حفظ کند.

 

پارتیشن با کیفیت

تا به حال به ساختمان در حال ساخت با دیوار های گچی را دیده اید؟ دردسری عظیم برای سازنده و صاحب ملک است.

دیوار های گچی شما را در یک فضای بسته بی رنگ محسور می کند و شما توانایی جا به جایی آن را ندارید. اگر بخواهید یک دیوار گچی را جا به جا کنید باید به تخریب آن فکر کنید.

پارتیشن شیشه ای بسیار سبک بوده و پیاده سازی آن در یک روز قابل انجام است. همچنین جا به جایی آن نیز فقط یک روز زمان می برد و شما نیازی به تخریب و بی نظمی در محیط ندارید.

فرایند ساخت باید توسط متخصص و با اقلام با کیفیت انجام شود.

از آنجایی که یراق الات شیشه و سایر اقلام کیفیت های مختلفی دارند باید در انتخابشان دقت کنید. برای مثال در پارتیشن شیشه ای می توان از شیشه با ضخامت 12 یا 18 میل استفاده کرد. دقت کنید که انتخاب اقلام با کیفیت یا بی کیفیت در قیمت ها و هزینه های شما تاثیر گذار است.

 

اقلام ساخت پارتیشن اهمیت دارد

فریم چوب، تخته سه لا، میخ ،چکش ،پیچ ،مته ،پارچه، گیره وسایلی است که برای ساخت پارتیشن اداری و شیشه ای ( نوع بسیار ساده و ابتدایی آن) نیاز دارید. ساخت پارتیشن هایی مانند پارتیشن شیشه ای به احتیاط و مهارت بیشتری نیاز دارد. اما فرایند ساخت باید توسط متخصص و با اقلام با کیفیت انجام شود.

 

قیمت پارتیشن اداری

 به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب ‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن قیمت پارتیشن اداری متفاوت و متنوع است. هزینه نصب پارتیشن نیزبه صورت جداگانه محاسبه می شود.

 

قیمت نصب پارتیشن

معمولا این هزینه به صورت جداگانه محاسبه نمی شود و کارشناسی که پارتیشن را برای شما تهیه میکند قیمت نصب آنرا نیز اعلام می کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top