تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/10/21 - 14:41
کد خبر: 420615

کاشت ناخن در اندیشه و شهریار و فردیس + آموزش کاشت ناخن

از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک ‌تر باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، خدمات کاشت ناخن در اندیشه و شهریار و فردیس و ملارد و مارلیک و دوره های آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد هم اکنون توسط پریا مژه ارائه می شود و می توانید با شماره تماس 09332734192 جهت هماهنگی و دریافت نوبت تماس بگیرید. در ادامه خدمات پریا مژه را بررسی خواهیم کرد.

کاشت ناخن در اندیشه و شهریار و فردیس + آموزش کاشت ناخن

کاشت ناخن در اندیشه و شهریار و فردیس + آموزش کاشت ناخن

تمامی خدمات ناخن از جمله مانیکور، پدیکور، کاشت پودر، کاشت موقت یا تیپ گذاری، کاور کردن ناخن طبیعی، لمینیت، ژلیش ناخن طبیعی، کاشت ناخن پا و کاشت گریم توسط پریا مژه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت برای شما عزیزان در شهریار و اندیشه ارائه می شود. برای کاشت ناخن در اندیشه تماس بگیرید.

کاشت ناخن چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا این مسئله را روشن کنیم که ناخن های کاشته شده با ناخن های مصنوعی تفاوت زیادی دارند. کاشت ناخن در واقع روشی است برای نوعی اکستنشن (اضافه کردن) موادی فرم گرفته، شبیه ناخن طبیعی روی ناخن های طبیعی افراد.

امروزه داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است و به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند.

داشتن ناخن‌های زیبا و مرتب، یکی از مواردی است که تاثیر زیادی در زیبایی دست‌ها و به ‌طور کلی آراستگی شما دارد؛ علاوه بر داشتن ظاهر مناسب به خود فرد نیز حس خوب می دهد.

در واقع کاشت ناخن های دست و پا  را خانم ها جهت زیبایی دستان، پاها و ناخن های خود انجام می دهند که این کار با استفاده از مواد مختلف و روش های مختلف انجام می شود که در ادامه این روش ها را بررسی خواهیم کرد.

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق، نوعی از مواد به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود.

البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری مانند مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند. کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند وهمچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود.

قبل از انجام این عمل موارد زیادی را باید رعایت کرد؛ ابزار، روش و مواد آن را باید شناخت و برای انجام آن به متخصص مراجعه کرد تا عوارض آن را به حداقل کاهش داد.

برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی که دیگر سطح براقی روی ناخن باقی نماند تا بتوان کاشت بدون هوا و تمیز تحویل داد.

 این کار برای این است که زیر مواد مورد استفاده در کاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هرچه ناخن کاشته شده برجستگی کمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب کاشته شده است و طبیعی تر می باشد. البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

وقتی کاشت ناخن انجام می شود علاوه بر زیبایی باعث استحکام بیشتر ناخن و فرم گرفتن ناخن های بد حالت می شود. ناخن های کاشت شده هر ماه به ترمیم نیاز دارند یعنی قسمت هایی از ناخن که بلند شده و رشد کرده را با مواد پر می کنند و لاک ژل آن را عوض می کنند که در مقاله های دیگر درباره ی طریقه ترمیم کردن نیز صحبت می کنیم.

آموزش کاشت ناخن در اندیشه

کاشت به دو نوع تقسیم می شود:

کاشت ناخن با پودر
کاشت ناخن با ژل یا مواد ژله ای

که با استفاده از دو مواد (پودر و ژل) ذکر شده می توان کاشت های زیر را به وجود آورد:

کاشت پودری- کاشت ژله ای- کاشت قالبی یا دوآل- کاشت به روش فیبر یا گیاهی- کاشت اکلیلی- کاشت آکواریوم- کاشت دیپینگ- لمینیت (ژلیش)- کاشت سیلک- کاشت میکس- کاشت فرنچ یا فرنچ دائمی- کاشت بیبی بومر یا کاشت هایلایت- کاشت مرمریت- کاشت موقت یا تیپ گذاری
ازبین کاشت های ذکر شده کاشت پودری، کاشت موقت یا تیپ گذاری و کاشت ژله ای طرفدار بیشتری دارند. اکثر متخصصان در زمینه کاشت ناخن نیز کاشت پودری را ارائه می دهند.

پیشنهاد ما به شما جهت انتخاب نوع کاشت بر حسب کار و مشغله شما متفاوت است. اگر شما شخصی هستید که کارها را با عجله انجام می‌دهید برای شما کاشت به روش پودر (اکرلیک) پیشنهاد می‌شود.

ناخن اکریلیک از لحاظ مقاوم بودن قوی هستند با این حال اگر بیش از حد فشار بر روی آنها اعمال شود می‌شکنند. پس لازم است در هنگام انجام کارهایی مانند کار با ابزار، باغبانی و کار با مواد شیمیای همیشه از دستکش استفاده کنید. در ضمن استفاده روزانه از کرم و روغن‌های نرم کننده بر روی ناخن و اطراف آن باعث می‌شود ناخن‌های سالم و با لطافتی داشته باشید.

مزایای کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن است.

در اثر ضربات از خود استحکام بالایی نشان می دهد.

صدف ناخن را کشیده تر و ناخن ها را زیباتر نشان می دهد.

کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد.

نکات ایمنی بعد از کاشت ناخن

  • با اجسام آلوده تماس نداشته باشد.
  • مراقبت کنید تا به ناخن ها ضربه‌ ای وارد نشود.
  • در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید.
  • از کار با مواد شیمیایی و حلال بدون دستکش خودداری کنید.
  • حضور در آب استخر و حوضچه‌های عمومی می‌تواند باعث تشدید امکان بروز بیماری‌های قارچی در ناحیه ناخن‌های کاشته شده شود.

کاشت ناخن در اندیشه و شهریار و فردیس + آموزش کاشت ناخن

خطرات کاشت ناخن پا

از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک ‌تر باشد.

تمامی خدمات ناخن از جمله مانیکور، پدیکور، کاشت پودر، کاشت موقت یا تیپ گذاری، کاور کردن ناخن طبیعی، لمینیت، ژلیش ناخن طبیعی، کاشت ناخن پا و کاشت گریم توسط پریا مژه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت برای شما عزیزان در شهریار و اندیشه ارائه می شود.

تمامی این خدمات در زمینه کاشت و خدمات ناخن واکستنشن مژه با بهترین کیفیت و قیمت مناسب توسط پریا مژه به صورت تخصصی و حرفه ای ارائه می شود. در زمینه آموزشی این خدمات نیز می توانید کامل ترین و تخصصی ترین آموزش را با ما تجربه کنید.

جهت دریافت مشاوره و نوبت مراجعه به پریا مژه با شماره 09332734192 تماس بگیرید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top