تاریخ انتشار: شنبه 1400/10/25 - 13:16
کد خبر: 420957

عسلی سرویس خواب چیست؟

در این مطلب تلاش کردیم تا به سؤال عسلی سرویس خواب چیست پاسخ دهیم و شما را با انواع میز پاتختی و میز کنار تخت آشنا کنیم. این میزهای کوچک که در کنار تخت قرار می‌گیرند محل خوبی برای نگهداری وسایلی هستند که در هنگام خواب ممکن است به آن‌ها نیاز پیدا کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، عسلی سرویس خواب یکی از لوازم جانبی است که می‌توانید در اتاق خواب خود از آن برای راحتی بیشتر استفاده کنید. بسیاری از افراد دوست دارند که در کنار تخت خود جایی برای قرار دادن لیوان آب یا وسایل دیگر مانند تلفن همراه یا چراغ مطالعه داشته باشند. میز کنار تخت یا میز عسلی سرویس خواب می‌تواند برای چنین افرادی گزینه مناسبی باشد. از طرفی وجود میزهای کوچک با طراحی زیبا، از لحاظ زیبایی‌شناسی نیز به لذت‌بخش‌تر شدن فضای خانه شما کمک می‌کنند. اگر نمی‌دانید عسلی سرویس خواب چیست و چرا باید از آن‌ها در اتاق خواب خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. ما در این مقاله با عسلی سرویس خواب، کاربردهای آن و انواع میزهای کنار تخت بیشتر آشنا می‌شویم.

میز عسلی سرویس خواب چیست و چه کاربردی دارد؟

عسلی سرویس خواب یا میز کنار تخت، میزهای کوچکی هستند که برای قرارگیری در کنار تخت یا هر جای دیگری از اتاق خواب طراحی شده‌اند. میزهای اتاق خواب مدرن، معمولاً طراحی زیبا و هماهنگی با سایر اجزای سرویس خواب دارند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فضای کمی را اشغال کنند. میز عسلی سرویس خواب شباهت زیادی به میز پاتختی دارد با این تفاوت که کوچک‌تر هستند و معمولاً در کنار تخت جایی که دسترسی به آن راحت باشد قرار می‌گیرند.

عسلی سرویس خواب چیست؟

چراغ رومیزی، ساعت زنگ‌دار، تلفن همراه، عینک، دستمال‌کاغذی، نوشیدنی‌ها و داروها از جمله وسایلی هستند که می‌توانند روی میز عسلی کنار تخت قرار بگیرند تا شب‌ها دسترسی راحتی به آن‌ها داشته باشید. برای اینکه بیشتر با اجزای مختلف سرویس خواب آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله سرویس خواب شامل چه چیزهایی میشود را مطالعه کنید.

آشنایی با انواع میز عسلی سرویس خواب

تنوع در عسلی سرویس خواب بسیار زیاد است. در بعضی از نقاط جهان میز عسلی‌های بدون کشو و بدون در را از میزهای دارای در و کشو جدا می‌کنند و به عنوان یک دسته مستقل به حساب می‌آورند. عسلی‌های اتاق خواب آنتیک فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی معمولاً یک کشو و یک فضای کوچک در دار دارند. از طرفی جنس میزهای عسلی هم متفاوت است. میز پاتختی می‌تواند از چوب، فلز و متریال های مختلف دیگر ساخته شده باشد. اگر انواع سرویس خواب ترک با قیمت را بررسی کنید می‌توانید انواع مختلفی از میز عسلی را بر حسب سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. پرکاربردترین انواع عسلی سرویس خواب شامل موارد زیر می‌شود:

  • عسلی ساده
  • میز کنار تخت تک کشو
  • میز پاتختی چند کشو
  • عسلی سرویس خواب چوبی
  • عسلی سرویس خواب فلزی

البته همان‌طور که اشاره کردیم، تنوع زیادی در بین عسلی سرویس خواب، میز کنار تخت و میز پاتختی وجود دارد و ممکن است مواردی مانند عسلی مدرن انتخاب بهتری نیز برای شما باشد.

عسلی سرویس خواب چیست؟

چگونه بهترین عسلی سرویس خواب را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب عسلی سرویس خواب، ابتدا باید نیاز و سلیقه خود را در نظر داشته باشید. اگر اتاق خواب شما فضای مدرنی دارد، بهتر است به سراغ عسلی سرویس خواب مدرن بروید. در صورتی که به اندازه کافی کشو و کمد در اتاق خواب خود دارید، میز کنار تخت ساده و بدون کشو انتخاب خوبی می‌تواند برای شما باشد. وجود هماهنگی بین سایر لوازم سرویس خواب با عسلی انتخابی شما نیز اهمیت زیادی دارد. مثلاً اگر همه سرویس خواب شما از جنس چوب است، عسلی چوبی انتخاب بهتری برای شما نسبت به عسلی فلزی خواهد بود.

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید عسلی سرویس خواب باید به آن توجه کنید کیفیت ساخت، وجود فضای کافی در کشوها و میزان تحمل بار آن است. همچنین ارتفاع میز کنار تخت خواب و میز پاتختی نیز اهمیت زیادی دارد. ارتفاع عسلی سرویس خواب باید به اندازه ارتفاع تخت یا کمی پایین‌تر از آن باشد. به این ترتیب دسترسی به لوازمی که روی میز قرار داده‌اید راحت‌تر خواهد بود. اگر فضای زیادی در کنار تخت خواب خود دارید می‌توانید از میز پاتختی بزرگ‌تر استفاده کنید، با این حال توجه داشته باشید که عسلی سرویس تخت خواب، درآور یا میز آرایش شما نیست، پس نمی‌توانید آن را جایگزین سایر وسایل ضروری سرویس خواب خود کنید.

عسلی سرویس خواب چیست؟

آیا عسلی سرویس خواب جزو لوازم ضروری اتاق خواب است؟

عسلی سرویس خواب، میز کنار تخت یا میز پاتختی جزو لوازم ضروری سرویس خواب نیست. بنابراین اگر فضای کافی در اتاق خواب خود ندارید یا فکر می‌کنید وجود وسایل دیگری مانند مبل اسپرت ترک در اتاق خواب هماهنگی بهتری با فضای اتاق شما ایجاد می‌کند، می‌توانید گزینه‌های دیگری را انتخاب کنید. با این حال، با توجه به این که عسلی سرویس خواب فضای کمی را اشغال می‌کند و از طرفی شب‌ها هنگام خواب می‌تواند به شما امکان دسترسی راحت‌تر به لوازم کوچک مورد نیازتان را فراهم کند، بهتر است در هنگام تهیه سرویس خواب خود، میز پاتختی را نیز خریداری کنید.

عسلی سرویس خواب و میز پاتختی را از کجا بخریم؟

در این مطلب تلاش کردیم تا به سؤال عسلی سرویس خواب چیست پاسخ دهیم و شما را با انواع میز پاتختی و میز کنار تخت آشنا کنیم. این میزهای کوچک که در کنار تخت قرار می‌گیرند محل خوبی برای نگهداری وسایلی هستند که در هنگام خواب ممکن است به آن‌ها نیاز پیدا کنید. اگر به فکر خرید عسلی سرویس خواب هستید، پیشنهاد ما فروشگاه آنلاین مبل و سرویس خواب تخت طاووس است. در سایت تخت طاووس می‌توانید تمامی وسایل سرویس خواب خود را با کیفیت عالی، قیمت مناسب و تنوع بالا خریداری کنید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا وارد سایت تخت طاووس شوید تا بهترین عسلی سرویس خواب را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
۵ تکنیک [تست شده] برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی و مصنوعی
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
معلم‌های سلبریتی که نمی‌شناسید! +فیلم
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top