تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/10/28 - 15:27
کد خبر: 421385

۳ نکته مهم در انتخاب روغن موتور مناسب

افرادی که می‌خواهند یک خرید مطمئن و قابل استناد را تجربه کنند، باید برخی نکات مهم را در ذهن داشته باشند؛ نکاتی که توسط کارشناسان روغن موتور پترونام سهند شرح داده شده‌اند و کاربرد بسیاری برایتان خواهند داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، خرید روغن موتور، دغدغه‌ای است که در ذهن تمامی رانندگان وجود دارد. همان طور که می‌دانید، روغن موتور وسیله‌ای برای بهینه‌سازی راندمان موتور خودرو است که می‌تواند تحولاتی در نحوه کارکرد آن به وجود بیاورد. با این وجود، مطمئنا کیفیت و کاربری روغن موتور مورد استفاده در موتور خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نمی‌توان از ان چشم‌پوشی کرد. از این رو، توزیع روغن موتورهای تقلبی و بنجل به بازار عاملی بوده که اعتماد را از تمامی رانندگان ایرانی سلب کرده است.

۳ نکته مهم در انتخاب روغن موتور مناسب

افرادی که می‌خواهند یک خرید مطمئن و قابل استناد را تجربه کنند، باید برخی نکات مهم را در ذهن داشته باشند؛ نکاتی که توسط کارشناسان روغن موتور پترونام سهند شرح داده شده‌اند و کاربرد بسیاری برایتان خواهند داشت. شرکت پترونام سهند یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید روغن موتور است و با اطمینان کامل می‌توانید از توصیه‌های کارشناسان این شرکت استفاده کنید.

  1. اهمیت افزودنی‌های روغن موتور

لازم به ذکر است تمامی روغن موتورها، از مواد پایه و مواد افزودنی تشکیل می‌یابند؛ هرکدام از این دو جزء روغن موتور، مستقیما با کیفیت و کارایی روغن موتور در ارتباط هستند. بنابراین نمی‌توان از کیفیت و کارایی هرکدام از این مواد چشم برداشت. البته امروزه تمامی مواد پایه مورد استفاده در روغن موتورها، یکسان هستند و کیفیتی مناسب دارند؛ اما افزودنی هرکدام از روغن موتورها متمایز بوده و در مواقعی کیفیت آن‌ها بسیار پایین و یا بسیار زیاد است.

در حال حاضر نمی‌توان به روغن موتورهایی با افزودنی‌های ساده و معمولی اکتفا کرد؛ چه برسد به محصولات بی‌کیفیت و تقلبی که در بازار موجود هستند و افزودنی‌هایی ناشناخته دارند. پیشنهاد می‌کنیم به دنبال روغن موتوری باشید که حاوی افزودنی‌های نانو و باکیفیت باشند. امروزه می‌توان بهترین روغن موتور تولید شده توسط پترونام سهند را با قیمتی مناسب از وبسایت رسمی این شرکت سفارش داد؛ روغن موتورهای پارانوکس از افزودنی‌های نانو بر پایه فناوری A9 بهره دارند.

  1. استعلام اصالت روغن موتور

شاید در بازار روغن موتور ایرانی متوجه شده باشید که تعداد زیادی روغن موتور تقلبی در حال عرضه است؛ هرچند تمامی رانندگان به دنبال خرید این محصولات هستند و از میزان بی‌مصرفی آن‌ها اطلاع ندارند. روغن موتورهای تقلبی موجود در بازار، تفاوت چندانی با نفت خام نداشته و به هیچ وجه از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند. بنابراین توصیه می‌کنیم در حین خرید روغن موتور، اصالت محصول مورد نظر خود را به خوبی بررسی کرده و از خرید محصولات تقلبی خودداری کنید.

خوشبختانه پیش از این ادارات استاندارد کشور راه‌حلی برای این مشکلات در اختیار مشتریان قرار داده است. چنانچه به استعلام اصالت محصولات مورد نظرتان تمایل داشته باشید می‌توانید از طریق اطلاعاتی که اداره استاندارد بر روی لیبل ظروف روغن خودرو درج کرده، میزان کیفیت و اصالت محصولات را بسنجید. اگر موفق به یافتن کد استاندارد نشدید، احتمال اینکه محصول مورد نظرتان تقلبی باشد وجود دارد.

  1. بیمه روغن موتور

آخرین نکته مهمی که برایتان شرح می‌دهیم، شاید برایتان عجیب و شگفت‌آور باشد. توصیه می‌کنیم همواره روغن موتورهایی با بیمه کامل و مطمئن برای خودروی خود بخرید؛ زیرا بیمه روغن موتور، نکته‌ای است که میزان اعتماد تولیدکننده به محصولات خود را نشان می‌دهد. البته همان طور که می‌دانید، امروزه بیمه کردن روغن موتور میان تولیدکنندگان مطرح ایرانی چندان رایج نیست؛ با این وجود، چگونه می‌توان یک روغن موتور بیمه شده در بازار ایران یافت؟

شرکت پترونام سهند به عنوان اولین تولیدکننده روغن موتور نانو، تمامی محصولات خود را بیمه کرده و به مشتریان اطمینان سلامت و اصالت روغن موتور خود را می‌دهد. این بیمه به نحوی ارائه شده که افراد می‌توانند طبق ادعای شرکت پترونام سهند، از روغن موتور پارانوکس استفاده کنند؛ چنانچه هرگونه مشکلی ناشی از روغن موتور برای موتور خودرو پیش بیاید، شرکت بیمه طرف قرارداد خسارات وارد شده به خودرو را پرداخت خواهد کرد. مبرهن است که این بیمه، هدفی جز جلب رضایت مشتریان ندارد! البته توجه داشته باشید که این بیمه، به هیچ وجه روی قیمت روغن موتور پارانوکس تاثیرگذار نخواهد بود.

۳ نکته مهم در انتخاب روغن موتور مناسب

شرکت پترونام سهند؛ تولیدکننده روغن موتور پارانوکس

ما با مطلب شرح داده شده، قصد داشتیم شما را در خرید روغن موتور راهنمایی کنیم. چنانچه قصد خرید روغن موتور نانوی پارانوکس را از شرکت پترونام سهند داشته باشید، می‌توانید سفارش خود را از وبسایت https://petronam.co/ ثبت کنید. کارشناسان حاضر در شرکت پترونام سهند همواره در کنار شما خواهند بود تا یک خرید مطمئن و مفید انجام دهید!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
تاکید بر تولید و واردات مناسب در جلسه شورای رقابت با وزیر صمت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top