تاریخ انتشار: شنبه 1400/11/16 - 08:42
کد خبر: 423230

آموزش سئو سایت را از کجا و چگونه شروع کنیم؟ + راه حل سریع برای یک متخصص سئو

گام سوم سئو خارجی می باشد. در این گام سایت شما توسط عوامل خارجی مورد دید مخاطبین قرار می گیرد. این بخش به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و مهم ترین آن کیفیت مطالب یا کالاها و برند شما می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امروزه خدمات سئو یکی از پرطرف دارترین تقاضاها را دارد.  به دنبال گسترش فضای مجازی و افزایش کسب وکارهای اینترنتی تلاش برای تبلیغ در این دنیا و همچنین دیده شدن بسیار زیاد شده است. به همین منظور شغل های زیادی دراین راستا به وجود آمده اند.

یکی از شغل های مرتبط با دنیای مجازی سئو می باشد. افراد برای آنکه سایتشان به خوبی مورد دید همگان قرار گیرد نیاز دارند که از خدمات فوق استفاده کند. اما خدمات سئو چیست چگونه می توان آن را یاد گرفت؟ برای یادگیری آن از کجا باید شروع کرد؟ آیا بدون هزینه نیز می توانیم ـنرا یاد بگیریم؟ و ....

 این سوال ها، توالات بسیاری از افرادی است که می خواهند سئو را یاد بگیرند و آن را در زندگی خود استفاده کند. این استفاده هم می توانند به طور شخصی باشد و هم می تواند نوعی شغل به حساب آید. در ادامه این متن یک سایت بسیار خوب برای یادگیری بدون هزینه سئو به شما پیشنهاد می کنیم.

آموزش سئو سایت را از کجا و چگونه شروع کنیم؟ + راه حل سریع برای یک متخصص سئو

سئو  چیست؟

نخست خوب است ببینیم سئو چیست؟

 سئو از یک عبارت انگلیسی گرفته شده که به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد.  بدین صورت که محتواهای خود را به نوعی سازماندهی می کنیم تا در موتورهای جستجو جزو اولین نمایش ها قرار دهد قرار گیرد. درنتیجه مخاطب با سرچ موضوع مرتبط محتوای شما را در اوایل فهرست می بیند.

 این محتوا می تواند به صورت ویدئو، متن، عکس و ... باشد. موارد بسیاری بر روی نتیجه موتورهای جستجو تاثیر می گذارد. از جمله این موارد می توان به کلمات به کاررفته در متن،  لینک های ورودی و غیره اشاره داشت.

 یادگیری سئو را از کجا شروع کنیم؟

 اگر تابه حال هیچ اطلاعی در مورد سئو ندارید و عملاً در این زمینه نابلد هستید، خوب است که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید تا این دانش را فراگیرید.

  •  در قدم اول از مقالات معتبر و آموزش های موجود در اینترنت را  برای یادگیری این بخش استفاده کنید. بسیاری از سایت ها وجود دارند که اطلاعات بسیار خوب و جامعی در زمینه سئو و راهکارهای آن برای افراد مبتدی ارایه می دهند.
  •  در قدم بعد می توانید از پکیج های آموزشی استفاده کنید. این پکیج ها می توانند به طور اینترنتی و آموزش آنلاین باشند.  علاوه بر این  می توانید به طور حضوری در کلاس های سئو شرکت کنید.  دیگر راه یادگیری آن شرکت در کلاس های  افرادی است که به طور خصوصی سئورا آموزش می دهند.
  •  درگام  بعدی پس از آن که بطور تئوری تمامی موارد را یاد گرفتید  و به خوبی می دانید کخه سئو چیست و چگونه باید آن را انجام  دهید،  خوب است که یک سایت ساده را راه اندازی کرده و دانسته های خود را بر روی آن سایت پیاده سازید.
  •  پس از این مرحله می توانید سئوی پیشرفت را یاد بگیرید. در صورت می توانید برای دیگران نیز در زمینه سئو  فعالیت انجام دهید و عملاً از آن به عنوان یک شغل و راهی برای کسب درآمد استفاده کنید.
  •  درنهایت خوب است که همیشه دانسته های خود را به روز کنید و از جدیدترین تغییرات و اطلاعات در زمینه دنیای مجازی و سئو موتورهای جستجو و ... بهره مند شوید.

آموزش سئو سایت را از کجا و چگونه شروع کنیم؟ + راه حل سریع برای یک متخصص سئو

مقاله پیشنهادی سایت مهدی عراقی به شما :

تعریف سئو (Seo) یا بهینه سازی سایت چیست؟

 

آیا با یادگیری اولیه سئو می توان آن را به طور حرفه ای انجام داد؟

 همان طور که گفتیم نخستین قدم برای یادگیری، استفاده از مقالات سایت های آموزشی می باشد. پس آن  شرکت در کلاس های خصوصی یا مطالعه کتب مرتبط در این زمینه کمک شایانی می کند. اما همه موارد گفته شده تنها دانش تئوری شما را بالا می برد. شما برای بالا بردن مهارت و تجربه خود نیاز است که این کار را به طور عملی نیز انجام دهد.

 یکی از کارهایی که می توانید در آن به تمرین عملی در این زمینه بپردازید، فعالیت در شرکت های مختلف به طور کارآموزی می باشد. این شرکت ها بستری را برای شما فراهم می کنند تا دانسته های خود را به طور کارآموزی در آن پیاده کنید و همچنین تجربه کسب کنید. دیگر را کسب تجربه در این زمینه ایجاد یک وب سایت کوچک برای خودتان است که با آزمون وخطا دانسته های خود را در آن آزمایش کنی.د به عنوان مثال محتواهایی تولید کنید و آن را سئو کنید و بررسی کنید که محتوای شما چقدر مورد توجه موتورهای جستجو و مخاطبین قرار گرفته است.  تمرین عملی در کنار آموزش تئوری به شما این کمک را می کند که به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید.  پس از آن بتوانید به طور تخصصی سایت های مختلف را سئو کنید و درآمد خوبی از آن داشته باشید.

آموزش سئو سایت را از کجا و چگونه شروع کنیم؟ + راه حل سریع برای یک متخصص سئو

مراحل یادگیری سئو

در یادگیری سئو به طورکلی سه گام اصلی به شما آموزش داده می شود.  گام اول سئو تکنیکال می باشد. در این مرحله مشکلات فنی و تکنیکی سایت را برطرف می سازید. حل مشکلات باعث می شود که سایت موردنظر در موتورهای جستجو دیده شده و رتبه بالایی کسب کند . بدین صورت که با انجام یک سری تکنیک ها این امکان  را به سایت خود می دهید تا در دسترس موتورهای جستجو قرار گیرد.  دقت کنید که این سئو ربطی به محتوای تولیدی ندارد. بلکه تمرکز اصلی آن بر زیربنای سایت می باشد.

 گام دوم سئو  داخلی می باشد.  در این بخش علاوه بر کیفیت محتوا مواردی مانند عنوان ها، تصاویر، و ... مورد توجه قرار می گیرند. این عوامل باعث می شود که محتوای شما بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته و بازدید بالایی داشته باشد.

 گام سوم سئو خارجی می باشد. در این گام سایت شما توسط عوامل خارجی مورد دید مخاطبین قرار می گیرد. این بخش به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و مهم ترین آن کیفیت مطالب یا کالاها و برند شما می باشد.

 

 سخن پایانی

 در این محتوا سعی داشتیم تا نخستین گام های ضروری برای یادگیری سئو را به شما بگوییم. همان طور که گفتیم برای آموزش سئو  ابتدا باید به طور تئوری اطلاعاتی در آن زمینه کسب کنید. برای همین منظور می توانید از مطالب موجود در سایت سئو دمو استفاده کنید. مطالب این سایت اطلاعات بسیار خوب و جامعی در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top