تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/11/17 - 15:00
کد خبر: 423374

قبل از اسباب‌کشی باید چه کاری‌هایی انجام دهید؟

قبل از اسباب‌کشی باید چه کاری‌هایی انجام دهید؟

همیشه طولانی شدن روند اسباب‌کشی باعث خستگی بیش از اندازه خواهد شد. به همین دلیل باید برای بسته‌بندی وسایل خود از شرکت‌های باربری مناسبی خدمات دریافت کنید که سرعت بالایی دارند. البته ناگفته نماند که سرعت بدون دقت کار را قطعاً دو برابر خواهد کردپس این دو مورد در کنار هم مهم است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اسباب‌کشی برای همه ما تداعی کننده لحظات خسته کننده و گاها استرس‌آور است. چرا که باید زمان زیادی را صرف باز و بسته کردن وسایل و چیدمان آن‌ها کنیم. همچنین در این شرایط فرد آنقدر تحت فشار است که به چگونگی جمع‌آ‌وری وسایل فکر نمی‌کند. تصور کنید روز قبل از باربری چند نفر نیروی کمکی به منزل شما مراجعه کنند و تمامی وسایل‌تان را جمع کنند. چه لذتی خواهد داشت و چقدر آسودهخاطر اسباب‌کشی خواهید کرد. ممکن است تا این لحظه از وجود چنین خدماتی بی‌اطلاع بوده باشید یا به دلیل داشتن هزینه بالا به آن فکر نکرده باشید، اما باید بگوییم شما نیز می‌توانید اسباب کشی را به یک خاطره شیرین بدل کنید.  باربری انصاف بار دقیقاً این کار را برای شما انجام خواهد داد تا حس خوبی در روز سخت اسباب‌کشی خود تجربه کنید. اما چگونه؟ در ادامه این مقاله از انصاف بار با ما همراه باشید.

قبل از اسباب‌کشی باید چه کاری‌هایی انجام دهید؟

بسته‌بندی حرفه‌ای چه کمکی در اسباب‌کشی خواهد کرد؟

همانطور که در بالا گفته شد، همیشه بسته‌بندی وسایل قبل از اسباب‌کشی کار به شدت سخت و زمانبری است. از این رو شما می‌توانید از برخی نیروهای کمکی، کمک بخواهید تا برای شما اینکار را انجام دهند. اما آیا هرکسی مناسب این کار است و به خوبی و حرفه‌ای وسایل را برای ما بسته‌بندی خواهد کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر. شما باید از شرکت‌هایی درخواست کمک کنید که در بسته‌بندی اسباب مهارت دارند. اما چه شرکتی مناسب این کار است؟

شرکت‌هایی که سابقه بالایی در این زمینه دارند

شما می‌توانید به هر نوع شرکت باربری که دوست دارید درخواست دهید. اما آیا به این موضوع فکر کردید که اگر تنها یک چسب بر کارت مربوط به وسایل شکستنی درست چسبانده نشود چه اتفاقی برای اجناس شما رخ خواهد داد؟ ممکن است در حین جابه‌جایی درب زیر کارتون مذکور باز شود و به یکباره همه وسیله‌های شما بشکند. پس باید چه کار کرد؟ اگر شما هم قصد اسباب‌کشی دارید سعی کنید از شرکت‌های باربری مناسبی خدمات دریافت کنید که دارای سابقه کار باشند. چرا که آن‌ها در این مدت تجربه‌های بسیار زیادی کسب کرده‌اند.

رعایت استانداردهای بسته‌بندی

بسته‌بندی و جابه‌جایی بارها استانداردهای مشخصی دارند که اگر آن‌ها در هنگام بسته‌بندی اسباب و اثاثیه‌ها رعایت نشود، ضرر و زیان بسیار زیادی به فرد می‌رساند. از این رو شما باید به دنبال شرکت‌های باربری مناسبی باشید که تمامی استانداردهای باربری (جابه‌جایی) و بسته‌بندی را رعایت می‌کنند.

بیمه نامه

یکی دیگر از عوامل مهمی که شما باید به آن دقت کنید بیمه باربری است. اگر شرکت متخصصی که وظیفه بسته‌بندی و حمل بار شما را دارد، اسباب و وسایل‌تان را بیمه نکند، در صورت آسیب به وسایلتان شما نمی‌توانید درخواست خسارت کنید. مگر اینکه مدیر شرکت انسان منصفی باشد و قصد پرداخت را داشته باشد. در غیر این صورت هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت آسیب بتوانید خسارت دریافت کنید. اما اگر شرکت باربری به شما بیمه ارائه دهد، در صورت آسیب در طول حمل و نقل شما می‌توانید از شرکت بیمه خسارت خود را دریافت کنید.

قبل از اسباب‌کشی باید چه کاری‌هایی انجام دهید؟

قیمت مناسب

برخی بر این باورند که هزینه بسته‌بندی اثاثیه و وسایل به نسبت هزینه بالایی خواهد بود. چه بسا که علاوه بر هزینه بسته‌بندی، هزینه‌های جانبی دیگری مانند هزینه باربری، کمیسیون بنگاه و... نیز وجود دارد. اما ما در اینجا قصد داریم به شما بگوییم اصلاً نگران هزینه‌های بسیار زیاد و گزاف نباشید. انصاف بار همانگونه که از نامش مشخص است، در فرآیند جابه‌جایی و اسباب‌کشی همیشه به فکر جیب شماست و تمامی خدمات خود را با بهترین قیمت‌ها به کاربران خود ارائه می‌کند. انصاف بار یک حامی در روند اسباب‌کشی شما خواهد بود که صفر تا صد اسباب‌کشی‌تان را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. همچنین باربری انصاف با ده سال سابقه به صورت تخصصی و بدون آسیب به بار شما اسباب و وسیله ‌تان را جابه‌جا می‌کند. همچنین این شرکت با ارائه بیمه‌نامه جهت حمل و ارسال اثاثیه به صورت مطمئن می‌تواند خیال شما را از جهت ایمن ماندن وسایل نیز تضمین کند. برای اطلاع از قیمت های ما می توانید با باربری چیذر که شعبه ای از انصاف بار در محله چیذر تهران می باشد استفاده نمایید .

بسته‌بندی تخصصی

بسته‌بندی تخصصی بسیار مهم است. چرا که اگر اسباب و وسیله‌های شما به درستی بسته‌بندی شوند، حین باز کردن نیز به راحتی باز می‌شوند. شاید کمی عجیب به نظر برسد که بسته‌بندی چه ارتباطی به باز کردن وسایل دارد؟ هنگامی که اسباب و وسایل شما بصورت تخصصی بسته‌بندی می‌شوند و برروی تمامی آن‌ها لیبل محتوایات‌شان نوشته می‌شود، در هنگام باز کردن شما راحت‌تر هستید. هر بسته را به محل خودش خواهید برد و در همان جا آن را قرار می‌دهید. به عنوان مثال با یک بسته‌بندی تخصصی و حرفه‌ای دیگر نیاز نیست تا ساعت‌ها به دنبال وسایل آشپزخانه بگردید.

سرعت و دقت

همیشه طولانی شدن روند اسباب‌کشی باعث خستگی بیش از اندازه خواهد شد. به همین دلیل باید برای بسته‌بندی وسایل خود از شرکت‌های باربری مناسبی خدمات دریافت کنید که سرعت بالایی دارند. البته ناگفته نماند که سرعت بدون دقت کار را قطعاً دو برابر خواهد کردپس این دو مورد در کنار هم مهم است.

خدمات باربری انصاف بار

انصاف بار یکی از شرکت‌های باربری در تهران است که دارای نیروهای مجرب و کار بلد بوده و از این رو به صورت تخصصی می‌توانند به شما خدماتی را ارائه دهند. فرقی نمی‌کند که شما دقیقاً از کجای تهران قصد جابه‌جایی و اسباب‌کشی دارید، انصاف بار دارای نمایندگی‌های متعددی در استان تهران است که شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها خدمات لازم را دریافت کنید. برای این کار کافیست به وبسایت انصاف بار به نشانی https://ensafbar.com/ مراجعه کنید و برای مثال از قسمت باربری اقدسیه، غرب تهران و شرق تهران با مشاورین تماس بگیرید و خدمات خود را ثبت کنید. هر زمانی که نیاز به یک شرکت خدمات باربری دارید می‌توانید با یکی از نمایندگی انصاف بار تماس بگیرید. انصاف بار با ارزان‌ترین قیمت به شما بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد. و بر اساس شعار خود یعنی «تخصص ما حمل بارهای شما با رعایت تمام استانداردهای باربری است.» می‌تواند تجربه‌ای شیرین از اسباب‌کشی را برای شما به ارمغان آورد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top