تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/11/26 - 01:46
کد خبر: 424334

مرد درخت دزد در تهران دستگیر شد

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری از دستگیری سارق درختان این محدوده و نیز بازداشت فردی که تحت عنوان مامور پلیس اقدام به اخاذی از اتباع یکی از کشورهای همسایه کرده بود، خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سرهنگ دوستعلی جلیلیان دراین باره گفت: به دنبال سرقت چندین اصله درخت در محدوده گلحصار شهر ری، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس شهرستان ری قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری حضرت عبدالعظیم رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

مرد درخت دزد در تهران دستگیر شد

وی ادامه داد: ماموران کلانتری با رصدهای میدانی و بررسی جرائم با پوشش محل های جرم خیز سرانجام موفق شدند که سارق را درحال سرقت درختان مشاهده کنند که بلافاصله نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند.

جلیلیان با بیان اینکه این فرد ۱۰ اصله درخت را قطع کرده و یک اره برقی نیز به همراه داشت، گفت: متهم در جریان بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.

دستگیری مامور قلابی

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری همچنین از دستگیری یک مامور قلابی در این منطقه خبر داد و گفت: این فرد تحت عنوان مامور اقدام به سرقت از اتباع کشورهای همسایه کرده بود که از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری متهم هویت وی مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد این فرد سابقه دار بوده و تاکنون نیز از سه نفر از اتباع یکی از کشورهای همسایه اخاذی و سرقت کرده بود.

تیراندازی برای بازداشت زن و مرد سارق

جلیلیان از بازداشت سارقان خودرو از خیابان مولوی تهران در شهرری نیز خبر داد و افزود: عوامل تیم عملیاتی کلانتری دولت آباد در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پراید با دوسرنشین خانم و آقا مشکوک شدند اما این افراد به محض رویت ماموران اقدام به فرار کردند که در همین راستا تعقیب و گریزی میان ماموران و این افرادشکل گرفت و همزمان نیز پلاک خودرو استعلام شد که مشخص شد خودروی مذکور سرقتی است.

وی ادامه داد: دقایقی بعد ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چندین گلوله کرده و این دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که در جریان آن به جرم خود و سرقت وسیله نقلیه اعتراف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی ویژه شهرری، برای متهمان دستگیرشده در هر سه موضوع، پرونده های جداگانه تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده اند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برندگان مسابقه عکس میکروسکوپی در سال ۲۰۲۴ +عکس
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top