تاریخ انتشار: جمعه 1400/11/29 - 12:01
کد خبر: 424596

فتنه ۸۸ کشور را با شدید ترین تحریم ها روبه رو کرد

فتنه ۸۸ کشور را با شدید ترین تحریم ها روبه رو کرد

نماینده مردم بروجرد با اشاره به اقداماتی که سران فتنه در سال ۸۸ علیه امنیت ملی انجام دادند گفت: هیچ کس به این افراد بابت اقداماتی که انجام داده اند پاداش یا مدالی نمی‌دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: متاسفانه برخی ها دوست دارند هر ازگاهی موضوعاتی را مطرح کنند تا حواس افکار عمومی و مسئولان از مشکلات اصلی کشور دور شود.

وی ادامه داد: مثلاً مطرح می‌کنند که باید حصر سران فتنه برداشته شود، اما باید گفت که این مسئله یک موضوع مهمی بود که باعث شد کشور به مدت چند ماه دچار آشوب شود از این رو بخشش چنین افرادی که باعث شدن کشور دچار خسران شود سخت است، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که نظام با این افراد با رافت اسلامی برخورد کرد و مجازات آنها را در پایین‌ترین سطح خود اعمال کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: جرم کسانی که جشن ملی و حماسه مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را تبدیل به یک آشوب و فتنه کرده بودند سنگین است؛ زیرا همین اقدام آنها باعث شد که دشمنان نسبت به وضعیت ایران و تغییر نظام امیدوار شوند و کشور را با شدید ترین تحریم ها روبه رو کنند.

گودرزی تصریح کرد: گناه بعدی سران فتنه بردن کشور و نظام به لبه پرتگاه و اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی بود که این موضوع نیز قابل بخشش نیست؛ زیرا باعث شدن به مراسم حضرت اباعبدالله حسین (ع) بی احترامی و هتک حرمت شود، اما با بصیرت و حضور مردم فهیم ایران در صحنه پر پایانی بر این فتنه زده شد.

وی با اشاره به قهرمان سازی سران فتنه توسط برخی افراد، بیان داشت: ضد امنیت ملی حرکت کردن و بر هم زدن آرامش کشور افتخار نیست و نمی توان افرادی که باعث چنین فضایی در کشور شده اند را قهرمان نامید؛ زیرا این افراد خیانت هایی را به آرمان ها و اهداف کشور و ملت کرده اند. پس هیچ کس به این افراد بابت این اقداماتی که انجام داده اند پاداش یا مدالی نمی‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که در هر شرایطی آب به آسیاب دشمن می ریزند یا خواسته یا ناخواسته پیاده نظام دشمن در کشور می‌شوند و باعث می‌شوند که کشور از ریل اصلی خود خارج شود به طور قطع این افراد جزو دشمنان ملت محسوب می شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top