تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/12/05 - 11:03
کد خبر: 425285

مرکز ساندویچ پانل ایران

مرکز ساندویچ پانل ایران

بهترین و پر فروش ترین پانل ها در بازار مربوط به برند ماموت است ، ساندویچ پانل ماموت در تولید انواع ورق و فوم ساندویچ پانل بسیار حرفه ای عمل کرده است ، به همین دلیل از برترین تولید کنندگان و صادر کنندگان در کشور ایران محسوب می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ساندویچ پانل نوعی مصالح ساختمانی مدرن است، که امروزه بسیار در بازار ایران و خارج از ایران در ساخت سوله، سازه های پیش ساخته مانند ویلا و ساختمان کاربرد دارد، ساندویچ پانل دارای دونوع اصلی هستند.

مرکز پانل یکی پخش کنند رسمی پانل ساندویچ در ایران می‌باشد، شرکت مرکز پانل از سال 1392 فعالیت خود را در صنعت به صورت رسمی آغاز کرد در سال 1399 برای اولین بار وب سایت مرکز پانل راه اندازی شد و فروش به صورت اینترنتی آغاز شد.

امروزه مرکز پانل به عنوان یکی از مراجع بزرگ پخش ساندویچ پانل است که می‌توانید انواع مدل های ساندویچ پانل شرکتی را خریداری کنید وهمچنین قیمت ساندویچ پانل را به روز و آنلاین در وب سایت مرکز پنل مشاهده کنید.

مرکز ساندویچ پانل ایران

برند های موجود در مرکز پانل

همان طور که پیش تر گفتیم مرکز پانل به عنوان مرکز پخش ساندویچ پانل در ایران می‌باشد به همین دلیل انواع برند های ساندویچ پانل در مجموعه پانل مرکز قابل رویت است از جمله برند های موجود می‌توانیم به ساندویچ پانل ماموت، ساندویچ پانل کبیر، ساندویچ پانل تونیکس، ساندویچ پانل مهدی و... اشارهر کرد.

اما انواع پانل دیواری و سقفی کاربرد های بسیار زیادی در صنعت و ساختمان سازی امروزی دارند و مدل های متفاوتی زیر مجموعه این دو دسته هستند که در ادامه به معرفی انواع ساندویچ پانل می‌پردازیم.

ساندویچ پانل دیواری چیست

همان طور که از نام این نوع پانل پیش ساخته مشخص است از آن برای دیوار های یک سازه استفاده می‌شود، ساندویچ پانل دیواری انواع مخلتفی دارد.

فوم های به کار رفته به عنوان هسته عایق در پنل ها سبب می‌شود این تفاوت در میان پانل دیواری های موجود در سطح بازار ایجاد شود، از انواع ساندویچ پانل دیواری می‌توانیم به پانل پلی یورتان دیواری با ورق آلوزینک، پانل پلی اورتان دیواری با ورق گالوانیزه و... اشاره کرد.

همان طور که میبینید تفاوت ورق و فوم سبب اصلی ایجاد مدل های مختلف ساندویچ پانل است که شما عزیزان می‌توانید با توجه به نیاز سازه خود نوع خاصی از ساندویچ پانل را سفارش دهید و در سازه خود استفاده کنید.

ساندویچ پانل سقفی چیست

عایق سقف از دیرباز مشکلات اصلی سازندگان و طراحان بوده است، عایق های سقفی به ما کمک خواهند کرد تا سازه در طولانی مدت دچار مشکل نشود، ساندویچ پانل سقفی یکی از انواع عایق های مدرن است که در ساختمان سازی و سوله یا ویلا های امروز استفاده میشود.

ساندویچ پانل سقفی نسبت به عایق های قدیمی برای سازه های ساختمانی بسیار موثر تر است به دلیل این که طول عمر بسیاری دارد و نیاز به ترمیم آن نیست اما اگر به درستی نصب و اجرا شود.

همانند ساندویچ پانل دیواری، پانل سقفی هم دارای فوم و ورق های بسیاری است، ورق گالوانیزه، ورق آلوزینک و ورق آلومینیوم از عمده ورق های هستند که به عنوان پوشش محافظ از هسته یا همان فوم عایق پانل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع ورق ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها از جنس ورق به سه نوع طبقه بندی می‌شوند، ساندویچ پانل آلوزینک، آلومینیوم، گالوانیزه و البته این سه مدل ورق هم به چندین مدل طبقه بندی می‌شوند، ورق های پیچ مخفی ورق های شیار دار خاص و...

با توجه به نیاز شما قابل سفارش است و میتواند روی فوم ها قرار بگیرد.

فوم هسته ساندویچ پانل

اصلی ترین موردی که در ساندویچ پانل ها سبب می‌شود کیفیت این متریال ساختمانی بالا برود نوع فوم است، فوم ها مدل های بسیار زیادی دارند و شرکت های تولید کنند ساندویچ پانل در ایران هرکدام فوم های به خصوصی را تولید می‌کنند به همین دلیل شرکت های مختلف تولید کنند پانل امروزه به وجود آمدند.

هرکدام از ساندویچ پانل ها با فوم های مختلف نیاز به خط تولید جداگانه دارد و همچنین نیاز به تامین متریال اولیه است که بسیار این موضوع سخت می‌باشد، به همین دلیل هر شرکت بزرگ تنها میتواند نهایتا 3 مدل فوم را از پانل داشته باشد مانند پانل ماموت که دارای 3 مدل ساندویچ پانل دیواری و سقفی از لحاظ فوم و ورق در بازار ایران است.

مرکز ساندویچ پانل ایران

مزایای ساندویچ پانل

پانل ساندویچ از مزایای بسیاری برخوردار است، اصلی ترین و مهم ترین ان نصب آسان و باز کردن آسان سازه در هر زمان که نیاز باشد.

نصب و باز کردن

نصب ساندویچ پالن به سرعت انجام می‌شود به طوری که اگر پروژه شما عقب است و می‌خواهید به سرعت کارخانه و سازه خود را راه اندازی کنید و ابعاد سازه شما بسیار بزرگ است می‌توانید از ساندویچ پانل استفاده کنید.

شما می‌‎توانید به راحتی سازه های ساندویچ پانل را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید، با استفاده از پیچ و مهره ورق های بُرش خرده ساندویچ پانل در کنار یک دیگر قرار میگیرند و سبب می‌شود سازه شما تشکیل شود.

حال با باز کردن این سازه شما به راحتی می‌توانید ان را به محلی جدید منتقل کنید و از آن استفاده کنید.

مشاوره و استعلام قیمت ساندویچ پانل 

021-26423875 | 021-26421776

طول عمر ساندویچ پانل

ازموارد اصلی دیگر که مزایای ان محسوب می‌شود داشتن طول عمر بالا تر نسبت به سازی های قدیمی و عایق های فرسوده است.

بستگی به کیفیت پانل های خریداری شده طول عمر ساندویچ پانل متغیر است و همچنین بستگی به برند تولید کننده آن هم دارد.

نحوه محاسبه قیمت ساندویچ پانل

همانطور که همه ی مصالح ساختمانی مدرن محاسبه می‌شوند ساندویچ پانل ها هم برحسب متر مورد محاسبه قرار میگیرند بسته به نوع سازه شما و متراژ ساندویچ پانل ها قابل خرید هستند، پس از ثبت سفارش ورق های ساندویچ پانل به همراه فوم روی یک دیگر قرار داده می‌شوند و در کارخانه به ابعاد استاندارد برش داده می‌شوند.

با توجه به نوع خاص ساندویچ پنل و داشتن انواع مدل های مختلف امکان ارائه قیمت ثابت برای ان ممکن نیست حتی اگر هم قیمت های دقیق به صورت روزانه در اختیار مشتریان قرار داده شود دچار سردرگمی می‌شوند.

کاربرد ساندویچ پانل در دیگر صنایع

اما کاربرد پانل ها تنها به موارد سازه ای و ساختمانی محدود نمی‌شود، از پنل ها برای ایجاد محیط ایزوله برای آزمایشگاه و اتاق های حساس استفاده می‌شود همچنین در صنایع دفاع از ساندویچ پانل استفاده می‌شود.

ساخت اتاق های ضد اشعه و نویز به وسیل ساندویچ پانل ممکن است.

ایجاد اتاق های کنفرانس کاملاً ایزوله به صورتی که هیچ گونه صدا به بیرون درز نکند از دیگر مزایای ساندویچ پانل های امروز است.

برترین تولید کننده ساندویچ پانل

بهترین و پر فروش ترین پانل ها در بازار مربوط به برند ماموت است، ساندویچ پانل ماموت در تولید انواع ورق و فوم ساندویچ پانل بسیار حرفه ای عمل کرده است، به همین دلیل از برترین تولید کنندگان و صادر کنندگان در کشور ایران محسوب می‌شود.

استعلام قیمت ساندویچ پانل

با توجه به موارد گفته شد و انواع ساندویچ پانل شما عزیزان می‌‍توانید برای مشاوره و خرید پانل ساندویچی با مشاورین مرکز پانل در ارتباط باشید تا شما را در امر خرید راهنمایی کنند.

به دلیل وجود مدل های بسیار زیاد در صنف ساندویچ پنل ممکن است شما در انتخاب دچار مشکل شوید که در این مورد هیچ گونه نگرانی وجود ندارد مرکز پانل در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

مشاوره و استعلام قیمت ساندویچ پانل 

021-26423875 | 021-26421776

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top