تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/12/09 - 14:34
کد خبر: 425714

اعلام نتایج قرعه‌کشی سفر نوروزی عتبات

اعلام نتایج قرعه‌کشی سفر نوروزی عتبات

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه نتایج قرعه‌کشی سفرهای نوروزی عتبات امروز اعلام می‌شود، از ارائه وام قرض‌الحسنه به زائران عتبات نوروزی تا سقف پنج میلیون تومان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ با برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت، در زمان تعیین شده ۴۱ هزار نفر برای سفرهای نوروزی به عتبات اعلام آمادگی کرده‌اند که ۲۶ هزار نفر از آنها متقاضی سفر هوایی به عتبات هستند.

آغاز ثبت‌نام قطعی زائران عتبات از ۱۷ اسفند

سیدمحمدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه نتایج قرعه‌کشی سفرهای نوروزی عتبات امروز اعلام می‌شود، اظهار داشت: در این دوره از اعزام‌ها ۲۶ هزار نفر برای سفر هوایی به عتبات اعلام آمادگی کردند که ظرفیت برای ۱۳ هزار نفر از آنها در روزهای گذشته تأمین شده بود.

وی با بیان اینکه با توافق صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشور احتمال افزایش ظرفیت اعزام‌های نوروزی وجود دارد، افزود: پس از اعلام اسامی زائران عتبات نوروزی، ظرفیت‌های جدید هم در صورت تأمین پروازها اعلام خواهد شد.

حسینی درباره زمان ثبت‌نام قطعی سفرهای نوروزی عتبات نیز گفت: افرادی که در قرعه‌کشی سفرهای نورزی عتبات برگزیده شده باشند، از ۱۷ اسفندماه می‌توانند هزینه سفر را واریز کنند. البته هنوز هزینه نهایی مشخص نیست.

ارائه تسهیلات بانگی به زائران عتبات توسط ۳ بانک

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به تلاش این سازمان به منظور ارائه سفرهای آسان به زائران گفت: با هماهنگی صورت گرفته و مذاکراتی که با چند بانک داشتیم، موفق به ارائه تسهیلات بانکی به زائران شدیم. در مرحله نخست با مسؤولان بانک شهر جلساتی داشتیم که در نهایت بانک شهر توافق کرد که به زائران عتبات نوروزی وام قرض الحسنه به مبلغ پنج میلیون تومان در ۱۰ قسط اعطا کند.

وی با بیان اینکه صبح امروز با بانک‌های ملت و ملی مذاکراتی داشتیم که این بانک‌ها هم برای ارائه تسهیلات به زائران اعلام آمادگی کردند، گفت: بانک ملی ارائه تسهیلات به پنج هزار نفر را تقبل کرده است. بانک ملت نیز این تسهیلات را به ۶ هزار زائر خواهد داد تا از این طریق زائران سفرهای نوروزی عتبات بتوانند بخشی از هزینه‌های سفر را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

به گزارش فارس، با توجه به اینکه هنوز وضعیت مرزهای زمینی با عراق مشخص نیست، امکان تصمیم‌گیری درباره اعزام‌های زمینی عتبات نیز وجود ندارد. با این وجود ۲۵ هزار نفر برای سفرهای زمینی عتبات در ایام نوروز ثبت‌نام کرده‌اند که در صورت بازگشایی مرزهای زمینی، امکان اعزام به عتبات برای آنها میسر خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام خبر شهادت رئیس جمهور در حرم امام رضا(ع) +فیلم
لحظه اعلام شهادت آیت‌الله رئیسی +فیلم
نجوای زیبای شهید رئیسی با شهید سلیمانی +فیلم
رئیس‌جمهوری که در تاریخ ماندگار شد +فیلم
صندلی خالی رئیسی در جلسه امروز هیات دولت +عکس
نقش موثر دولت سیزدهم در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان
تشکیل جلسه فوری هیات دولت در پی اعلام خبر شهادت رئیس جمهوری
آزمون‌های مدارس امروز برگزار می‌شود
آخرین صحبت‌های رئیسی با مردم +فیلم
فیلم دیده نشده یکی از همراهان ابراهیم رئیسی در بالگرد
آخرین عکس‌ رئیسی در سایت ریاست‌جمهوری
پاسخ به شایعه/ خبر ترور سردار رادان کذب است
سید ابراهیم رئیسی شهید راه خدمت شد
آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه به ملکوت اعلی پیوستند
پهپاد آکینجی ترکیه وارد آسمان ایران شد +عکس
اختتامیه جشواره جام رسانه امید +عکس
روسیه از اعزام دو هواپیما و بالگرد پیشرفته برای کمک به عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور ایران خبر داد
شهیده گیلانی نخستین بانوی شهیده رسانه کشور شد
سومین مدال ژیمناستیک ایران در مسابقات جوانان آسیا
مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی و بهره برداری از سدخدا آفرین +عکس
جستجو برای یافتن بالگرد رئیسی به صورت گشت بانی نظامی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top