تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/12/11 - 09:37
کد خبر: 425844

چرا خرید فالوور واقعی برای شروع کسب و کار لازم است؟

چرا خرید فالوور واقعی برای شروع کسب و کار لازم است؟

بیشتر آدم‌ها به شکل ناخوداگاه دوست دارند کاری که می‌خواهند انجام دهند را کسی قبل از آن‌ها انجام داده باشد! اما این موضوع چه ارتباطی با بحث اصلی ما دارد؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اینستاگرام به‌عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در جهان و ایران، محیط مناسبی را برای فروش محصولات و خدمات برای کسب و کارها فراهم کرده است. در این فضای رقابتی مسلماً کسب‌و‌کاری موفق می‌شود که مخاطبان بیشتری داشته باشد.

حتماً این نکته را می‌دانید که در شرایطی که صدها و هزاران کسب‌وکار رقیب، برابر شما در اینستاگرام حضور دارند، جذب مخاطب و مشتری چقدر دشوار و زمان‌بر خواهد بود. البته راه‌های میان‌بری مثل خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد که سرعت پیشرفت شما را چند برابر می‌کند.

اگر به‌دنبال روشی مطمئن برای بالا‌بردن تعداد فالوورهایتان هستید این مقاله مخصوص شماست. ما در این مقاله به شما می‌گوییم که چرا باید فالوور واقعی بخرید و مزیت‌های خرید فالوور اینستاگرام را با هم بررسی می‌کنیم. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

خرید فالوور واقعی؛ روشی مطمئن

اهمیت تعداد فالوور برای کسب‌وکارها در اینستاگرام بر هیچکس پوشیده نیست و همه ما می‌دانیم که هرچه تعداد فالوورهای پیجی بیشتر باشد، مخاطبان بیشتری با آن تعامل خواهند کرد. بنابراین یکی از مهم‌ترین کارهایی که هر کسب‌وکاری باید به آن توجه کند، افزایش دادن تعداد فالوورهایش است.

افزایش فالوور به عوامل زیادی بستگی دارد. مثلا تولید محتوای جذاب یکی از عواملی است که در بیشترشدن فالوورهای شما نقش مهمی دارد. استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت، کاور جذاب و کپشن مناسب می‌تواند سهم زیادی افزایش فالوورهایتان داشته باشد.

تعامل با پیج‌های مشترک یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور است؛ هرچه تعامل بیشتری با رقیبان خود داشته باشید، پست‌های آن‌ها را لایک کنید، کامنت بگذارید و لایو مشترک با رقیبان برگزار کنید، امکان دیده شدن کسب‌وکارتان و جذب مخاطب بیشتر می‌شود.

اما نکته‌ای که باید بدانیم این است که این روش‌ها در طولانی‌مدت، باعث افزایش فالوور می‌شوند و با ارائه محتوای خوب و تعامل با پیج‌های دیگر نمی‌شود یک‌شبه هزاران فالوور را به سمت کسب‌وکار خود جذب کرد؛ البته این دو مورد هم نکات بسیار مهمی هستند که در جذب بیشتر مخاطب قطعا تاثیرگذارند.

پس چه باید کرد؟ خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌‌ها برای افزایش فالوور در مدت کوتاه است.

باید پذیرفت پیجی که فالوور بیشتری دارد، نسبت به پیج تازه‌تاسیسی که دنبال‌کننده چندانی ندارد، اعتماد بیشتری را جلب می‌کند و مردم با اطمینان خاطر از آن خرید می‌کنند؛ بنابراین اهمیت خرید فالوور واقعی برای پیج‌های تازه‌تاسیس بسیار بیشتر است.

چرا خرید فالوور واقعی برای شروع کسب و کار لازم است؟

نکاتی درباره خرید فالوور

نکته‌ای که همین اول باید به آن اشاره کنیم این است که فالوورها انواع مختلفی دارند. فالوور فیک و فالوور واقعی.

فالوور فیک همانطور که از اسمش مشخص است، اکانت‌های غیرواقعی هستند که هیچ فعالیتی در پیج شما ندارند و فقط و فقط تعداد فالوورهای شما را زیاد نشان می‌دهد. طبیعتاً این نوع فالوور هیچ تاثیری در میزان بازدید و لایک و کامنت پیج شما ندارند و کمکی به رشد کسب‌وکار شما نمی‌کند. علاوه‌براین اینستاگرام اکانت‌های فیک و پیج‌هایی که دنبال‌کننده فیک زیادی دارند را حذف می‌کند. پس خرید این نوع فالوور نه‌تنها سودی برای شما ندارد، بلکه دردسرساز هم هست!

دسته دیگر فالوورهای واقعی است. این فالوورها اکانت‌های واقعی هستند که در پیج شما فعالیت دارند؛ پست‌های شما را می‌بینند، لایک می‌کنند و بعضا کامنت می‌گذارند. پس خرید فالوور اینستاگرام از نوع واقعی و فعال می‌تواند کمک بزرگی برای رشد و دیده‌شدن کسب‌وکار شما باشد.

مزیت‌های خرید فالوور واقعی

در این قسمت نگاهی به مزایای خرید فالوور اینستاگرام می‌اندازیم تا ببینیم آیا واقعاً خرید فالوور به نفع ما است یا نه.

جلب اعتماد و فروش بیشتر

بیشتر آدم‌ها به شکل ناخوداگاه دوست دارند کاری که می‌خواهند انجام دهند را کسی قبل از آن‌ها انجام داده باشد! اما این موضوع چه ارتباطی با بحث اصلی ما دارد؟

وقتی کسی وارد پیج کسب‌وکارتان می‌شود، در نگاه اول اگر شما تعداد فالوور زیادی داشته باشد، مطمئن می‌شود که فالو‌کردن شما کار درستی است؛ چون دیگران هم این پیج را فالو کردند و تعداد فالوورها زیاد است. پس خرید فالوور واقعی اعتماد مشتری را جلب می‌کند و شاید خیلی زود به خرید محصولات و خدمات شما منتهی شود.

جذب هر چه بیشتر فالوور

فالوور، فالوور می‌آورد!

حتماً برای شما هم پیش آمده که وارد پیجی شوید و حتی با وجود علاقه نسبی به محتوای آن پیج، به خاطر کم‌بودن تعداد فالوور، آن پیج را فالو نکرده باشید. طبیعی است که بیشتر مردم به پیج‌های تازه‌کار و اصطلاحاً کم‌فالوور اعتماد نکنند. خرید فالوور اینستاگرام در این مواقع کمک بزرگی به شما می‌کند.

تا اینجا دانستیم که خرید فالوور واقعی چطور به کسب‌وکارها کمک می‌کند. این نکته را هم باید اضافه کنیم که برای خرید فالوور اینستاگرام به هر سامانه‌ و وب‌سایتی نباید اعتماد کرد.

چرا خرید فالوور واقعی برای شروع کسب و کار لازم است؟

حرف آخر

با یک سرچ ساده می‌بینیم  که سایت‌های زیادی وجود دارند که محصولات اینستاگرام، مثل فالوور و لایک و بازدید و... را می‌فروشند. در بین تمام این سایت‌ها اینستاپلاس، یکی از معتبرترین سایت‌های فروش لایک، بازدید و فالوور واقعی است. بسته‌های فالوور ایرانی که اینستاپلاس ارائه کرده است، اکانت‌های واقعی هستند که کمترین ریزش را نسبت به فالوورهای فیک دارد.

اینستاپلاس بهترین کیفیت را با کمترین قیمت برای مشتریان خود فراهم کرده و با پشتیبانی همیشگی آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما است. اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام با کمترین ریزش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سایت اینستاپلاس سر بزنید و بسته موردنظرتان را انتخاب کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
اتوبوس گشت ارشاد در دانشگاه صنعتی شریف! +عکس
ژوزه مورایس مسلمان شد +فیلم
چرا دانشجویان آمریکایی خشمگین هستند؟ +فیلم
تعطیلی شنبه یا پنج‌شنبه؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top