تاریخ انتشار: شنبه 1400/12/14 - 15:30
کد خبر: 426062

رونمایی از سامانه هوشمند امداد «سها» با حضور رئیسی

سامانه هوشمند امداد «سها» با هدف یکپارچگی در اطلاعات و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مددجویان، با حضور رئیس جمهور رونمایی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد از سامانه هوشمند امداد «سها» رونمایی شد.

پروژه طراحی این سامانه حدود یکسال پیش در دستور کار کمیته امداد قرار گرفت. این سامانه در برگیرنده اطلاعات هویتی دهک‌های پایین جامعه و همچنین حامیان و خیران است که به صورت آنلاین پالایش و صحت‌سنجی شده است.

این سامانه در راستای پیاده‌سازی دولت هوشمند و پنجره واحد خدمات سازمانی به شهروندان، با 27 وب‌سرویس از دیگر سازمان‌های مرتبط شده است و تمام خدمات ارائه شده به نیازمندان و مددجویان از طریق این سامانه به شکل برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات امداد انجام می‌شود.

براساس این گزارش، یکی از بزرگترین مزیت‌های این سامانه متصل کردن خیران به نیازمندان و شفاف‌سازی در فرآیند کمک‌های مردمی و خیرین و قابلیت پاسخگویی برخط به خیرین است.

در این سامانه اطلاعات پرونده حدود پنج میلیون نفر از مددجویان امداد به صورت میدانی و با استفاده از وب‌سرویس‌های مرتبط پالایش شده است.

سامانه سها طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، جزو معدود سامانه‌هایی است که اطلاعات و داده‌های آن به صورت برخط با دستگاه‌های ذی‌ربط صحت‌سنجی می‌شود.

در ادامه این مراسم با دستور رئیس جمهور، 8744 واحد مسکن مددجویی در سراسر به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد. همچنین جشن خودکفایی 54 هزار خانوار توانمند شده در استان‌های مختلف برگزار شد.

براساس این گزارش، در راستای سفر شهریورماه آیت الله رئیسی به استان سیستان و بلوچستان و دیدار با خانواده‌های روستای «ملاعلی»، و قول مساعد ایشان مبنی بر توسعه و توانمندسازی منطقه، طرح برکت آفتاب در این روستا انجام و نیروگاه‌های خورشیدی با هدف درآمدزایی مددجویان و خانواده‌های نیازمند روستا به بهره‌برداری رسید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top