تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/12/18 - 09:55
کد خبر: 426538

۵ راهکار برای افزایش بازدید یوتیوب، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی

شبکههای اجتماعی میتوانند به ما کمک کنند تا قیف بازاریابی کسبوکارها خود را گسترش داده و فروش زیادی داشته باشیم. البته تا زمانی که نتوانیم کاربران را آگاه کرده و بازدید زیادی به دست بیاوریم، قطعاً نمیتوان از مزایای سوشالمدیاها بهره برد. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با انجام چند راهکار سریع، نسبت به افزایش بازدید یوتیوب، تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکههای اجتماعی خود اقدام کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بالا بودن بازدید یوتیوب، آپارات، اینستاگرام و دیگر شبکههای اجتماعی مهمترین عامل جهت موفقیت در فروش از طریق اینترنت است. برخلاف باور بسیاری از کاربران، جذب دنبالکننده بهتنهایی نمیتواند درآمدزا باشد و برای رسیدن به این هدف بایستی پیج یا کانال شما توسط افراد زیادی دیده شود. درصورتیکه بتوانید با انجام یکسری از تکنیکها نسبت به افزایش بازدید در شبکههای اجتماعی اقدام کنید، قطعاً در سریعترین زمان به اهداف خود در فضای مجازی خواهید رسید؛ به همین دلیل است که اکثر کاربران به دنبال ویروسی شدن پستهای خود در اینترنت هستند تا از طریق آن بازدید زیادی به دست بیاورند.

بالا بودن ویوهای یک پست باعث میشود که افراد بیشتری از برند، پیج و کسبوکار شما آگاهی پیدا کنند. همین موضوع ابتدای قیف بازاریابی کسبوکارتان را گسترش داده و باعث بالارفتن تعداد مشتریان میشود. ما در این مطلب برای کمک به شما ۵ راهکار اساسی جهت افزایش سریع بازدید کننده لایو اینستاگرام، رومهای کلابهاوس، یوتیوب و دیگر شبکههای اجتماعی ارائه خواهیم داد؛ پس درصورتیکه قصد تضمین موفقیت خود را در این اپلیکیشنها دارید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

1- افزایش کامنت برای جذب بازدید و دنبالکننده در سوشالمدیاها

کامنتها میتوانند تعامل یک پست را بیشتر کرده و اعتبار زیادی به آنها بدهند. شما میتوانید با ایجاد محتواهای چالشی، سؤالی، مسابقهای و جذاب کامنتهای پست خود را در شبکههای اجتماعی افزایش داده و در کنار آن بازدید زیادی را نیز به دست بیاورید.

بهعنوانمثال درصورتیکه نظرات پستهای پیج اینستاگرام شما در ساعتهای اولیه انتشار بالا باشد، احتمال به اکسپلور رفتن آن افزایش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل میتوانید فالوور و بازدیدکننده زیادی به دست بیاورید. البته درصورتیکه نظرات پستهای شما کم باشد میتوانید از سرویس کامنت واقعی اینستاگرام سایت «ایکس لایک» بهره ببرید. با استفاده از این خدمات بهصورت آنی نظرات پست شما در ساعتهای اولیه انتشار بیشتر شده و احتمال به اکسپلور رفتن آن نیز افزایش پیدا میکند.

2- افزایش بازدید یوتیوب، اینستاگرام و سایر سوشالمدیاها با استفاده از آمار

در تمامی سوشالمدیاهایی که در ایران رواج دارند، بخشی برای تحلیل آمار و داده قرار داده شده است. در این بخش شما قادر خواهید بود تا میزان لایک، کامنت، دنبالکننده، بازدید و دیگر آمارهای مربوط به پیج خود را مشاهده کنید. اگر درحال حاضر یک پیج فعال دارید میتوانید با ورود به این بخش، آمار بهترین پستهای خود را ببینید.

۵ راهکار برای افزایش بازدید یوتیوب، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی

آنالیز اطلاعات برای افزایش بازدید یوتیوب، اینستاگرام و دیگر موارد

با آنالیز بازدید و نرخ تعامل پستهای خود، متوجه خواهید شد که کدام موضوع دارای جذابیت بیشتری برای مخاطبین هدف شما است. با تولید پستهایی دررابطهبا همان موضوع میتوانید بازدید یوتیوب، آپارات و دیگر پیجهای خود را بالاتر ببرید؛ همچنین تعداد Comment، Share و Save بیشتری را نیز به دست خواهید آورد.

3- از دوستان و آشنایان خود جهت افزایش بازدید و نرخ تعامل کمک بگیرید

درصورتیکه بهتازگی فعالیت خود را در شبکههای اجتماعی شروع کردید، میتوانید از دوستان و آشنایان خود جهت افزایش تعامل و بازدید محتواها کمک بگیرید. این افراد میتوانند با مشاهده پستهای شما و ارسال آن به دوستان خود، به شما در جهت رشد سریعتر کمک کنند.

در سایتها و اپلیکیشنهایی مانند یوتیوب و آپارات، بازدید از ویدئوها بسیار اهمیت زیادی دارد. در ابتدای فعالیت در این شبکههای اجتماعی نیز قطعاً تعداد لایک، کامنت و بازدید پستها خیلی کم است. شما میتوانید از دوستان خود درخواست کنید تا ویدئوهای شما را مشاهده کنند. همچنین درصورتیکه دوستان زیادی ندارید، میتوانید از سرویسهای فروش بازدید آپارات یا یوتیوب در سایت «ایکس لایک» بهره ببرید. از طریق این خدمات قادر خواهید بود تا در سریعترین زمان و بهصورت خودکار Impression ویدئوهای خود را افزایش دهید.

4-داشتن استمرار جهت افزایش بازدید یوتیوب، اینستاگرام و دیگر اپلیکیشنها

داشتن استمرار و فعالیت همیشگی در شبکههای اجتماعی یکی از اصلیترین راهکارها جهت افزایش بازدید یوتیوب، آپارات و دیگر سوشالمدیاها است. شما بایستی بهصورت مداوم در راستای رفع نیاز مخاطبین هدف، محتواهایی ارزشمند تولید کنید تا بتوانید در کنار جذب بازدید، دنبالکننده زیادی نیز به دست بیاورید.

۵ راهکار برای افزایش بازدید یوتیوب، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی

استمرار در تولید محتوا جهت افزایش بازدید یوتیوب و سایر شبکههای اجتماعی

پیج یا کانال شما همانند یک قلمرو برای کسبوکارتان بهحساب میآید. محتواها میتوانند اقتصاد قلمرو شما را بهبود داده و باعث ماندگاری و جلبتوجه مردم شوند. درصورتیکه بتوانید بهصورت کوتاهمدت پستهای مناسبی را در شبکههای اجتماعی تولید کنید، قطعاً پس از گذشت چند هفته تأثیر این فرایند را بر روی افزایش بازدید و دنبالکننده خواهید دید.

5-تعامل با پیجها و کانالهای مرتبط برای افزایش بازدید و دنبالکننده

یکی از راهکارهای مفید جهت افزایش بازدید و دنبالکننده، داشتن تعامل با پیج رقیبان یا همکاران خود است. به این صورت هر دو پیج یا کانال میتوانند خود را به مخاطبین هدف بیشتری نمایش داده و از یکدیگر جهت افزایش بازدید کمک بگیرند.

اگر در یوتیوب و آپارات فعالیت میکنید، قادر خواهید بود تا با کانالهایی که دارای مخاطبین هدف یکسانی با آنها هستید، ویدئوهای مشترک بسازید. در اینستاگرام و تلگرام نیز میتوانید در زمانهای مختلف، کانال یا پیج خود را برای یکدیگر تبلیغ کرده تا در کنار افزایش بازدید، دنبالکنندههای بیشتری به دست بیاورید. همچنین ایجاد لایوهای مشترک که دارای محتواهای ارزشمندی باشند نیز میتواند باعث کسب دنبالکننده و بازدید شود. برای برگزاری لایو میتوانید از سرویس بازدیدکننده لایو اینستاگرام سایت Xlike استفاده کنید تا با افزایش تعداد بازدیدکننده در لایوهای مشترک خود، اعتبار آن را نیز بیشتر نمایید.

افزایش رشد سریع با استفاده از خدمات گسترده شبکههای اجتماعی سایت Xlike

در این مقاله با ۵ راهکار سریع جهت افزایش بازدید یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکههای اجتماعی آشنا شدید. شما بهصورت کلی میتوانید با استمرار در تولید محتوا، کمکگرفتن از دوستان و تحلیل دادهها نسبت به افزایش بازدید و دنبالکننده در سوشالمدیاها اقدام کنید. تمامی این راهکارها میتوانند بهصورت اصولی و سریع شما را به موفقیت و افزایش فروش برسانند.

درصورتیکه قصد دارید تا بدون مشکل، دغدغه و صرف زمان زیاد، در انواع شبکههای اجتماعی رشد بیشتری داشته باشید میتوانید از خدمات سایت «ایکس لایک» در این زمینه بهره ببرید. این مجموعه سرویسهای مختلف زیادی برای رشد در یوتیوب، آپارات، تلگرام، توییتر، رادیو جوان، کلابهاوس، اسپاتیفای و ساند کلود ایجاد کرده است. این خدمات نیز دارای پکیجهای مختلفی بوده و بهصورت کامل تمامی نیازهای کاربران را جهت رشد در شبکههای اجتماعی پوشش میدهد.

«ایکس لایک» یکی از بهترین مجموعههای معتبر در جهت فروش ممبر دیسکورد، سابسکرایب یوتیوب، بازدید ارزان اینستاگرام و موارد دیگر است. حتی بسیاری از سایتهای دیگر از API این مجموعه جهت ارائه و فروش خدمات شبکههای اجتماعی استفاده میکنند. اگر مانند بسیاری از افراد دیگر قصد دارید تا در سریعترین زمان و بهصورت تضمینی در پیج خود رشد کنید، میتوانید وارد سایت Xlike.ir شده و از خدمات و مشاوره این مجموعه بهرهمند شوید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top