تاریخ انتشار: شنبه 1400/12/21 - 16:13
کد خبر: 426836

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده های شهدا و جانبازان

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده های شهدا و جانبازان

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا سلام مقام معظم رهبری را به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ابلاغ کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به وکالت از مقام معظم رهبری سلام ایشان را به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ابلاغ کرد.

سردار سرلشکر صفو دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در کنگره بزرگداشت سرداران و ۴۰۰۰ شهید سرافراز منطقه ۱۷ تهران گفت: از سوی مقام معظم رهبری  وکالت دارم که سلام ایشان را به همه خانواده معظم شهدا و ایثارگران برسانم. برگزاری اینچنین مراسمی نوعی جهاد تببینی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و در حفظ روحیه ملت ما تأثیرگذار است.

رئیس پژوهشگاه علوم و معاوف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: تهران قلب تپنده جهان اسلام است و دل‌های مسلمین به سوی تهران و شما خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان الگوی ایثارگری می‌تپد. ایران الگوی برای کشورهای منطقه از جمله سوریه، یمن، عراق و افغانستان محسوب می‌شود و ما با شهدا و ولی فقیه خود عهد و پیمان بسته‌ایم که مسیری که شهدا در آن گام برداشتند را ادامه دهیم.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه دو میلیون داوطلب بسیجی به فرمان امام (ره) به جبهه رفتند افزود: بیش از 200 هزار شهید تقدیم این انقلاب شد که 20 هزار شهید از تهران است که ۴ هزار نفر از این شهیدان نیز متعلق به منطقه 17 تهران هستند.

وی افزود: شهیدان و ایثارگران ایران را نجات دادند و اگر آن‌ها نبودند کشور ما هم نبود. هشت سال دفاع مقدس و آنچه امام (ره) و شهدا کردند در تاریخ چند هزارساله ایران بی‌نظیر است و این را کسانی که تاریخ را خوانده اند می دانند.

سرلشکر صفوی خاطر نشان ساخت: شهادت یک انتخاب دو سویه است؛ شهید خدا را انتخاب و خدا هم شهید را انتخاب می کند. فرزندان شهیدان عزت و کرامت دارند و اگر شجاعت خانواده شهدا نبود ما هم نبودیم و امروز کشور ما در منطقه و جهان عزتمند است و در مقابل استکبار آمریکا ایستاده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: خون فرزندان شهید شما راه کربلا را باز کرد و خون شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی راه قدس را باز خواهد کرد، همان طور که در گذشته مشاهده کردیم که به سر رژیم بعث چه آمد و نیروهای آمریکایی بعد از جنگ 20 ساله در افغانستان به هیچ جا نرسیدند. این موارد به دلیل اقتدار ایران است و این اقتدار را مرهون خانواده شهدا هستیم. باید جهاد تبیین را به صورت جدی پیگیری کنیم و شهدا را با ساخت فیلم و کتاب به جامعه معرفی کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top