تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/12/22 - 13:32
کد خبر: 426964

تغییر فرم و زاویه صورت با تزریق فیلر

واژه، زاویه سازی صورت، در چندسال اخیر یکی از کلیدواژه های رایج در پست های تبلیغاتی مراکز درمانی زیبایی در قالب تبلیغات وبلاگ و یا اینستاگرام بوده است. یکی از شیوه های تغییر زاویه فک و صورت، استفاده از فنون آرایشی است، به گونه ای که قسمتی از پوست صورت را تیره تر و اطراف این قسمت را روشن تر می کنند تا حالتی شبیه به فرو رفتگی و زاویه دار بودن ناحیه گونه های صورت شخص را ایجاد کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» واژه، زاویه سازی صورت، در چندسال اخیر یکی از کلیدواژه های رایج در پست های تبلیغاتی مراکز درمانی زیبایی در قالب تبلیغات وبلاگ و یا اینستاگرام بوده است. یکی از شیوه های تغییر زاویه فک و صورت، استفاده از فنون آرایشی است، به گونه ای که قسمتی از پوست صورت را تیره تر و اطراف این قسمت را روشن تر می کنند تا حالتی شبیه به فرو رفتگی و زاویه دار بودن ناحیه گونه های صورت شخص را ایجاد کند.

بدین شرح، می توان گفت که باید بسیار ارایشگری حرفه ای باشید که به گونه ای آرایش کنید که این زاویه صورت، طبیعی تر به نظر اید و چندان نمایان نکند که این چهره ارایش شده است. حال، می توان با تزریق ژل در مناطقی خاصی از صورت، این برجسته سازی و زاویه دهی به صورت را به گونه فیزیکی انجام داد و دیگر نیازی به فنون ارایشی نخواهد بود. این پروسه زیبایی گاهی به عنوان، لیفت مایع صورت نامیده می شود.

پروسه تزریق ژل چگونه است؟

تزریق ژل یک فرایند ترمیمی- زیبایی تایید شده است. در این پروسه تزریقی، از ژلی با ماهیت هیالورونیک اسید که ترکیبی است که توسط بافت های بدن نیز سنتز می شود، استفاده می کنند. ژل مذکور به منظور ترمیم چین وچروک های صورت به کارگرفته شده و همچنین در نواحی گونه ها و شقیقه نیز بیمار تزریق می شود. مدت زمان ماندگاری این ترمیم تزریقی از 6 ماه تا یکسال و یا در مواردی حتی بیش تراز یک سال  به طول می انجامد. پروسه ترمیمی مذکور، شیوه ای است غیرتهاجمی که تنها کم تراز یک ساعت، اعمال آن زمان می برد.

تاثیر تزریق ژل بر ظاهر چهره شما چگونه خواهد بود؟

تزریق ژل به جهت ترمیم چین و چروک های پوست،  یک درمان قابل تجویز ضروری است و به عنوان یک روش ایده ال ترمیمی چروک های کهنسالی به شمار می رود. در اینجا به بیان مسائل مختلفی در حوزه استفاده از فیلرهای پوستی می پردازیم :

  • بهبود تقارن شکل صورت
  • ترمیم و برجسته سازی گونه های تحلیل رفته
  • ترمیم و برجسته سازی بافت لب
  • ترمیم چروک های پوست، صاف و یکدست سازی پوست صورت
  • ترمیم بافت های اسیب دیده پوست و ترمیم شکل ظاهری چهره از طریق درمان جای اسکارهای پوستی
  • بازسازی اختلالات ساختاری و فیزیکی چهره
  • افزایش حجم ساختار بافتی لب
  • این تزریق باعث نمایان شدن بهتر خط فک شما شده و زاویه قسمت فک چهره شما را نمایان تر می کند و زاویه ای بهتر در چهره شما ایجاد می کند.

چگونه از تزریق ژل در ترمیم و تغییر زاویه صورت استفاده می شود؟

 

  • تزریق ژل به ناحیه گونه ها، از مهم ترین نواحی جهت تزریق و زاویه سازی چهره، محسوب می شود و برای چهره هایی که، بعد و زاویه خاص و مشخص و برجسته ای ندارند و چهره هایی که ظاهری صاف دارند، روشی پیشنهادی است. در صورتی که بر ساختار گونه ها تمرکز کنیم و در این ناحیه تغییرات ایجاد کنیم، تاثیرات بسیاری بر شکل ظاهری سایر قسمت های چهره شخص، می گذارند.
  • از طرف دیگر با تزریق ژل به چانه که برای فرم دهی چانه یا زاویه دار کردن خط فک، انجام می شود، درماتولوژیست می تواند با تغییر ساختار ناحیه چانه، قسمت پایینی صورت را با اندازه و حجم قسمت های میانی و قسمت های ترمیم یافته، هماهنگ و متناسب کند. تزریق مناسب در مکانی سنجیده، می تواند باعث اعمال سریع پروسه درمانی بشود و ظاهر ترمیم یافته مناسبی را برای شما ایجاد کند. زمانی که فیلرهای پوستی در مکان منتخب تزریق می شود، سبب برجسته سازی استخوان ناحیه تحت تزریق شده می شود و سبب کشیدگی پوست اطراف دهان و چشم ها شده و حالتی کشیده و بدون چروک را نیز ایجاد می کند.
  • از دیگر مناطقی از صورت که در آن ناحیه نیز تزریق فیلر صورت میگیرد، ناحیه شقیقه ها است. همزمان که پیر می شویم، فرورفتگی در نتیجه کاهش وزن و یا از کاهش میزان درصد بافت چربی درم پوست، ایجاد می شود. تزریق فیلرهای پوستی در ناحیه شقیقه ها، ترمیم آشکاری را نمایان می کند و البته به عنوان یک نتیجه، باعث شکل دهی و ترمیم ناحیه ابروها و ناحیه پیشانی می شود که سبب جوان تر نشان داده شدن چهره می شود.

پروسه کانتور و شکل دهی ساختار چهره چگونه است؟

 

در نخستین گام، شما باید یک قرار ملاقات جهت مشاوره اولیه تعیین کنید که به جهت اینکه مشخص بشود که ایا شما مورد مناسبی برای دریافت شیوه درمانی هستید یا خیر. البته بیان شرایط بالینی فعلی و داروهای مصرفی بیمار برای متخصص لازم و ضروری است که در طی این جلسه مشاوره، باید از سمت بیمار بیان شود.

در صورتی که پزشک خود را از وضعیت بالینی خود اگاه سازید، می تواند بهترین و مناسب ترین شیوه ترمیمی را برای شما تنظیم و انتخاب کند. بعد از جلسه مشاوره، جلسه بعد مربوط به اعمال ترمیم زیبایی تزریق فیلر خواهد بود.

 در روزی که قرار بر اعمال تزریق است، توصیه شده است که 15 دقیقه زودتر در کلینیک حاضر شوید تا زمان کافی برای پرکردن برگه های لازم پیش از شروع عمل ترمیمی داشته باشید. همچنین شما می توانید پیش از شروع عمل، هرگونه پرسشی را مطرح کنید تا پروسه مذکور از هر جهتی برای شما شفاف و واضح باشد.

نتایج تغییر شکل و ترمیم صورت حاصل از تزریق ژل، چگونه خواهد بود؟

ماحصل استفاده از این روش ترمیمی تزریقی، به صورت موثری اثرات ترمیم پوستی و اصلاحات زوایای صورت قابل مشاهده خواهند بود. از جمله این مناطق، می توان به ترمیم فک و ایجاد تقارن و هماهنگی ساختاری چهره اشاره نمود. نتایج ترمیمی تزریق ژل به سرعت و فوری قابل رویت و مشاهده اند.

استفاده از این متد تزریقی، می تواند سبب بهبود ساختاری قسمت پایین صورت بشود و همچنین سبب کاهش شل شدگی بافت پوستی نیز بشود؛ البته زمانی که بیمار دارای غبغب است، نیز این روش بسیار موثر، جهت ترمیم خواهد بود، به خصوص زمانی که بیمار،  پروسه ترمیم ساختار چانه و غبغب  را نیز به صورت مجزا و مکمل تزریق ژل، همزمان انجام بدهد.

تعدادی از موارد مهم و موثر ذکر شده است که در صورت توجه به آنها، می توان سبب افزایش ماندگاری اثر ترمیمی  ژل ها در ساختار پوست خود شد. این موارد شامل:

  • پوست خود را در معرض تابش مستقیم امواج UV و تابش نور خورشید قرار ندهید و از ضدآفتاب استفاده کنید.
  • به طور منظم، پوست خود را مرطوب نگه دارید.
  • شرایط بافت پوستی خود را در شرایط هیدراته قرار دهید واین امر مهم را با نوشیدن میزان آب کافی روزانه، تامین کنید.
  • رژیم غذایی سالم داشته باشید.
  • استرس و اضطراب را به حداقل ممکن برسانید.

عوارض و اثرات جانبی روش تزریق ژل ترمیمی:

 

  • عوارض جانبی بالقوه و ممکن، طی جلسه مشاوره اولیه، پیش از انجام عمل ترمیمی، توسط درماتولوژیست مطرح خواهند شد.
  • هر میزان از تورم و التهاب در ناحیه تزریقی، تا 48 ساعت از بین میرود و مرتفع می شود و البته کبودی ایجاد شده را می توان تا پیش از بهبودی، با استفاده از ارایش، به طور موقت پوشاند و مخفی ساخت.
  • بیماران باید تا مدت 24 ساعت بعد از عمل تزریق، از انجام فعالیت ورزشی خودداری کنند تا سبب کاهش تورم،  در ناحیه تزریقی بشوند. بعد از طی 24 ساعت اولیه، تقریبا دو هفته زمان لازم است تا نتایج ترمیمی خود را نشان دهند. البته نکته دیگر قابل ذکر این است که، از سخت و محکم جویدن نیز باید در طول این دوره مراقبه بعد از تزریق، خودداری نمود.

آیا تزریق ژل می تواند اثر ترمیمی و ایجاد زاویه را در ساختار چهره های گرد داشته باشد؟

افرادی که ساختار چهره آنها، به صورت گرد می باشد، در واقع یک چالش برای پروسه زاویه سازی صورت محسوب می شوند. در چنین شرایطی، درماتولوژیست و یا جراح پلاستیک شما، توصیه می کند که ابتدا بافت چربی زیر پوست ناحیه چانه بیمار تخلیه و برش داده شود و در گام دوم عمل زاویه دادن به ابعاد صورت به واسطه تزریق ژل، اعمال می شود.

آیا تزریق ژل برای صورت های کشیده نیز انجام می شود؟

بله! البته. این دسته از چهره ها برای این عمل ترمیمی بسیار موردی مناسب هستند. در مردان،  با آماده سازی و تغییر ساختار بافت های نامناسب چانه و ایجاد حالت برجسته تر در گونه ها، می شود یک حالت برجسته تر و مردانه تر را در چهره های بلند و کشیده ایجاد کرد. در زنان نیز، می توان با ایجاد تغییرات فیزیکی ناحیه گونه و چانه، باعث ایجاد ساختاری متناسب و برجستگی واضح بین ناحیه چانه و گردن شده، در حالیکه این تغییرات باعث ایجاد چهره ای برش خورده و زنانه تر می شوند.

آیا تزریق ژل ترمیمی می تواند سبب ترمیم و رفع غبغب بشود؟

بله. در اغلب موارد تزریق ژل ترمیمی در ناحیه خط فک و چانه می تواند به صورت آشکاری، سبب بهبود ظاهر چهره دارای غبغب بشود.  در این روش، ساختار چانه را به صورت کشیده تر شکل می دهیم که سبب تغییر زاویه ساختاری چانه می شویم و این نتیجه،  به علت تغییر چگونگی تجمع بافت چربی در ناحیه تحت ترمیم می باشد. این پروسه درمانی در اغلب موارد، باعث می شود که از میزان برامدگی غبغب کاسته شود و تا حدودی این عارضه درمان و مرتفع شود.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top