تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/12/22 - 13:49
کد خبر: 426970

راهنمای جامع خرید ورق پلی اتیلن PE با پکیلون

ورق پلی اتیلن جزو ارزان قیمت ترین پلیمرهای دنیا می باشد و به عنوان یکی از ساده ترین آن ها شناخته می شود. پلی اتیلن به عنوان یک ترموپلاستیک، در صنعت پلاستیک موجب شده تا صنایع گوناگون از جمله خودرو سازی، صنعت بسته بندی، تولید ظروف آشپزخانه، ساخت تجهیزات الکتریکی و کشاورزی برای خرید ورق پلی اتیلن اقدام نمایند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» زندگی روزمره آدمی به استفاده از پلاستیک ها گره خورده است و نقش پر رنگ پلاستیک ها را نمی توان در زندگی نادیده گرفت. این موضوع نه تنها در زندگی روزمره بلکه در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، ساخت و ساز و پزشکی نیز صادق است. بسیاری از تجهیزات کشاورزی، قطعات خودرو، تجهیزات آزماشیگاهی و ساختمانی از میلگرد و ورق پلی اتیلن تولید می شود. میلگرد و ورق پلی اتیلن در واقع یک نوع ماده اولیه برای ساخت انواع تجهیزات در صنعت تولید می باشد. این متریال که در صنایع مختلف کاربرد دارد و عنصر اساسی ساخت آن نفت می باشد، به همین جهت خرید پلی  اتیلن مناسب اهمیت فراوانی دارد.

ورق پلی اتیلن جزو ارزان قیمت ترین پلیمرهای دنیا می باشد و به عنوان یکی از ساده ترین آن ها شناخته می شود. پلی اتیلن به عنوان یک ترموپلاستیک، در صنعت پلاستیک موجب شده تا صنایع گوناگون از جمله خودرو سازی، صنعت بسته بندی، تولید ظروف آشپزخانه، ساخت تجهیزات الکتریکی و کشاورزی برای خرید ورق پلی اتیلن اقدام نمایند. ورق پلی اتیلن دارای مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی، ساییدگی، ضربه، شکستگی و نوسانات دمایی می باشد. این ورق ها دارای قابلیت ماشین کاری بسیار خوبی هستند و تاییدیه های بهداشتی را دریافت کرده اند. صنعتگران و تولیدکنندگانی که در حوزه تولیدات خود به ورق های پلی اتیلن احتیاج دارند می توانند برای خرید ورق پلی اتیلن در انواع با کیفیت و قیمت رقابتی به مجموعه پکیلون مراجعه کنند.

خرید انواع ورق پلی اتیلن

انواع ورق پلی اتیلن را می توان در ضخامت های مختلفی خریداری نمود. این تنوع در ضخامت موجب شده تا صنایع گوناگون بتوانند استفاده های متنوعی از ورق پلی اتیلن داشته باشند. این ورق ها می توانند ضخامت 1 تا 250 میلیمتر داشته باشند. البته تنوع در ورق پلی اتیلن تنها به ضخامت آن محدود نمی شود بلکه این ورق از لحاظ دانسیته نیز تنوع بالایی دارد. میزان شکل پذیری، انعطاف پذیری و وزن ورق های پلی اتیلن با توجه به تنوع در چگالی شان با هم متفاوت است. ورق های HDPE، LDPE، LLDPE و MDPE از جمله پرکاربردترین ورق های پلی اتیلن در صنعت می باشند. شما می توانید برای خرید انواع ورق پلی اتیلن به ویژگی های کیفی بی نظیر و قیمت رقابتی به مجموعه پکیلون مراجعه کنید. با خرید ورق پلی اتیلن از این مجموعه بی شک قدم در مسیر تولید با کیفیت ترین محصولات خواهید گذاشت.

خرید ورق پلی اتیلن PE در پکیلون

 

مزایای خرید اینترنتی ورق پلی اتیلن در بازار ایران

شاید برایتان سوال باشد که چرا باید ورق پلی اتیلن را به صورت اینترنتی خریداری نمود؟ ما به شما مزایای خرید اینترنتی ورق پلی اتیلن را خواهیم گفت. پیش از هر چیز باید بگوییم که مجموعه پکیلون تنها یک فروشگاه ساده نیست. این مجموعه شما را در تمامی مراحل خرید ورق پلی اتیلن یاری خواهد کرد. شما می توانید در این مجموعه اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید و بهترین نمونه ورق پلی اتیلن متناسب با حوزه صنعت تان را انتخاب کنید.

بهره مندی از ضمانت اصالت، بهره مندی از قیمت های اقتصادی، صرفه جویی در وقت و هزینه و انرژی، امکان پس فرستادن کالا در صورت عدم رضایت و بهره مندی از درجه کیفی عالی از جمله مزیت های خرید اینترنتی ورق پلی اتیلن از پکیلون می باشد. ضمن تمامی این موارد با خرید اینترنتی ورق پلی اتیلن می توانید زمانبندی های پروزه تولیدی خود را تحت کنترل داشته باشید چرا که حتی یک روز تاخیر در تحویل سفارش ها صورت نخواهد گرفت.

مزایای خرید ورق پلی اتیلن از پکیلون

ورق پلی اتیلن دارای کاربردهای فراوان در حوزه های مختلف می باشد. صنایع کوچک و بزرگ زیادی در جای جای کشور عزیزمان ایران در حال فعالیت هستند و طبیعی ست که برای پیشبرد اهداف صنعت خود به خرید انواع ورق پلی اتیلن احتیاج پیدا کنند. شما می توانید برای خرید انواع ورق پلی اتیلن به مجموعه حرفه ای پکیلون مراجعه کنید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید انواع ورق پلی اتیلن به شما عزیزان می باشند. طبیعی ست که با توجه به تنوع بالا در ورق های پلی اتیلن، استفاده از آن ها نیاز به موشکافی دقیق داشته باشد. به عنوان مثال ضخامت و دانسیته های مختلف این ورق برای هر صنعت می تواند متفاوت باشد بنابراین برای اینکه انتخاب درست و هوشمندانه ای داشته باشید بی شک باید پیش از خرید در باره انتخاب تان دقیق عمل کنید.

کارشناسان پکیلون شما را در این راستا یاری خواهند کرد. شما می توانید از سرتاسر ایران اقدام به خرید ورق پلی اتیلن از پکیلون نمایید. بهره مندی از ضمانت اصالت کالا و ارسال محصول با شیوه های حمل و نقل اصولی از جمله مهم ترین خدماتی ست که با خرید ورق پلی اتیلن از پکیلون بدان دست خواهید یافت.

کاربردهای ورق پلی اتیلن

هر حوزه ای از صنعت را که بنگرید بی شک رد پایی از ورق پلی اتیلن در آن خواهید دید. نیازی نیست چندان تخصصی به ماجرا نگاه کنید. همین که دور و اطراف تان را خوب نگاه کنید متوجه خواهید شد که کاربرد ورق پلی اتیلن تا چه در حد در زندگی ما رسوخ کرده است. در این بخش تعدادی از مهمترین کاربردهای ورق پلی اتیلن را بررسی خواهیم کرد بنابراین برای اینکه متوجه کاربردهای وسیع این ورق ها شوید این بخش را از دست ندهید. قبل از اینکه سراغ کاربردهای پلی اتیلن بریم ، درصورتیکه نیاز به یک متریال مشابه به لاستیک دارید که هم  قابلیت ماشین کاری و هم انعطاف پذری داشته باشد پیشنهاد میکنیم ورق پلی اورتان PU را استفاده کنید.

قیمت خرید تخته پلی اتیلن PE در بازار تهران

  • یکی از مهم ترین کاربردهای ورق پلی اتیلن استفاده از این متریال برا تخته کار در آشپزخانه‌ها و قصابی‌ها می باشد. بسیاری از تخته کارها که در آشپزخانه استفاده می کنیم از ورق پلی اتیلن تولید شده اند. ورق های پلی اتیلن دارای استانداردهای بهداشتی می باشند و برای سلامتی انسان هیچ گونه تهدیدی ایجاد نمی کنند.
  • اغلب قطعات تراشکاری و فرزکاری شده که از آن به عنوان واسطه‌های فشار قوی ویا واسطه‌های آببندی استفاده می کنیم از ورق های پلی اتیلن تولید می شوند. 
  • از ورق پلی اتیلن در صنعت کشاورزی استفاده های فراوان می شود. از ساخت پوشش گلخانه گرفته تا ساخت تانکرهای آب و مخازن و استخرهای پرورش آبزیان. در ساخت استخرهای پرورش آبزیان از ورق های پلی اتیلن استفاده می شود چرا که این متریال کاملا در برابر رطوبت و آب نفوذناپذیر می باشد و از طرفی موجب صرفه اقتصادی خواهد شد.
  • منبع: پکیلون pakilon.com

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top