تاریخ انتشار: شنبه 1401/01/06 - 12:01
کد خبر: 427964

معرفی ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر

معرفی ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر

در سوی دیگر، ورق استیل نگیر را داریم که به شش دسته ورق استیل 304، ورق استیل 316، ورق استیل 321، ورق استیل 309، ورق استیل 310 و ورق استیل 4841 تقسیم می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

معرفی ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر

همان طور که می‌دانید، ورق‌های استیل را می‌توان به لحاظ ظاهر، ترکیبات، اندازه و موارد مختلفی در دسته‌بندی‌های متفاوتی هم در نظر داشت. یکی از این دسته‌بندی‌ها را هم باید متعلق به بگیر و نگیر بودن آن‌ها به شمار آورد. برای بسیاری از مخاطبان ما این سوال پیش آمده بود که تفاوت ورق استیل بگیر و نگیر دقیقا در چه چیزهایی می‌تواند باشد.

بدیهی است که با شناخت چنین مواردی می‌توانید بهترین خرید را در این زمینه انجام دهید و بعدها رضایت فراوانی هم داشته باشید. در همین راستا، در این مقاله قصد داریم تا در مورد معرفی ورق استیل بگیر و نگیر و تفاوتی که میان آن‌ها به چشم می‌خورد، با هم صحبت داشته باشیم. بنابراین توصیه ما این است که این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

تفاوت میان ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر در چیست؟

اگر بخواهیم به صورت هلاصه به تفاوت میان ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر بپردازیم، باید به تفاوت ترکیبات و خواص شیمیایی هر کدام اشاره داشته باشیم. این ورق‌ها با توجه به این خواص، کاربردهای متفاوتی نیز در صنایع دارند و نباید از این موضوع به سادگی عبور کرد. تعداد ورق‌های استیل بسیار زیاد است و بدیهی است که چندین و چند آلیاژ گوناگون برای همه آن‌ها در نظر گرفته شده باشد.

بنابراین از این نظر می‌توان ورق‌های استیل را به دو دسته بگیر و نگیر تقسیم کرد. جدا از این، ورق‌های استیل از این لحاظ گونه‌های دیگری هم دارند که کاربردشان به اندازه دو مورد گفته شده نیست. به منظور ساخت ورق استیل نگیر از کروم بیشتری استفاده می‌شود و کارشناسان، درصد بالایی از آن را به این ترکیب اضافه می‌کنند. این در حالی است که ورق استیل بگیر، درصد پایین‌تری از این ماده را در خود دارد.

همچنین این بگیر و نگیر بودن به لحاظ خاصیت مغناطیسی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. ورق‌های استیل بگیر در هر نوعی که هستند، خاصیت مغناطیسی در خود دارند. حال آن که برای ورق استیل نگیر، این خاصیت به هیچ وجه مشاهده نمی‌شود. تقریبا از روی نام هر یک از آن‌ها نیز تا حدی می‌توان به این خاصیت پی برد. این بدان معنا است که ورق استیل بگیر جذب آهنربا می‌شود و این می‌تواند بهترین خبر برای چنین کسب و کارهایی باشد.

مدل های ورق استیل بگیر

تعداد ورق‌های استیل بگیر در مقایسه با ورق‌های استیل نگیر بسیار کمتر است. در کل آن‌ها را می‌توان به سه مدل تقسیم کرد که ورق استیل 430، ورق استیل 410 و ورق استیل 420 هستند. واضح است که هر کدام از این موارد نیز ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند.

مدل های ورق استیل نگیر

در سوی دیگر، ورق استیل نگیر را داریم که به شش دسته ورق استیل 304، ورق استیل 316، ورق استیل 321، ورق استیل 309، ورق استیل 310 و ورق استیل 4841 تقسیم می‌شوند.

ویژگی های ورق استیل نگیر

حال در این بخش از مقاله می‌خواهیم به صورت خلاصه به ویژگی‌هایی که در ورق استیل نگیر وجود دارد، اشاره داشته باشیم. در وهله اول باید گفت که این ورق به نسبت نوع بگیر آن با قیمت کمتری به دست مشتریان می‌رسد. از این دسته از ورق‌ها برای مواردی نظیر صنعت خودروسازی، ساخت دکل‌های نفتی، وسایل فلزی مانند تجهیزات مربوط به غذاخوری و گزینه‌های دیگر استفاده می‌شود و کارایی بالای آن‌ها را هم شاهد هستیم.

ویژگی های ورق استیل بگیر

با توجه به مطلب قسمت قبل، آگاه شدیم که تعرفه ورق استیل بگیر بالاتر از نوع نگیر آن است. البته این بدان معنا است که این قیمت‌ها فاصله بسیار زیادی از هم دارند. خوشبختانه ورق‌ها و محصولات دیگر شرکت توان فلز با قیمت‌های مناسبی به دست مشتریان می‌رسد و اشخاص از این نظر رضایت بالایی دارند. این ورق‌ها در مقابل حرارت، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. ضمن این که مقاومت آن‌ها در برابر پوسته پوسته شدن و زنگ زدگی نیز بسیار زیاد است. دلیل آن هم این است که ورق‌های استیل به صورت کلی به وسیله فولاد زنگ نزن ساخته می‌شود.

در کل ورق‌های استیل به علت این که دمای بالا را تا حد زیادی تحمل می‌کنند، برای چنین کسب و کارهایی مانند ساخت کوره‌های مختلف نیز به وجود آمده‌اند. برخی از این ورق‌ها قادر هستند تا دمای نزدیک به 1010 درجه سانتی گراد را هم تحمل نمایند که آمار خیره کننده‌ای به حساب می‌آید. این در حالی است که چنین ویژگی‌های جذابی برای محصولات مشابه، به هیچ عنوان دیده نمی‌شود. این مزیت تقریبا برای هر دو نوع وجود دارد.

قیمت ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر

همان گونه که در قسمت‌های مختلف این مقاله مطالعه کردید، ورق‌های استیل بگیر و نگیر هر کدام به چندین بخش تقسیم می‌شوند و مقادیر متفاوت آن‌ها را می‌توان در بازار به چشم دید. از همین رو، افراد زیادی این سوال را داشتند که قیمت هر یک از آن‌ها به چه صورت است؟ واقعیت این است که این قیمت‌ها در بازه‌های متفاوتی در نظر گرفته شده‌اند و به اندازه و مقداری که شما نیاز دارید نیز بستگی خواهد داشت. ضمن این که برند تولید و پخش کننده نیز می‌تواند قیمت مورد نظر خود را برای این ورق‌ها تعیین نماید.

معرفی ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر

حال خبر خوب این است که شرکت توان فلز با آدرس وب سایت خود یعنی http://felez.biz/ بهترین محصولات و انواع ورق‌های استیل را در دسترس شما قرار می‌دهد. تفاوتی ندارد که نیاز شما ورق استیل بگیر است یا نگیر؛ شما می‌توانید آن‌ها را از این شرکت دریافت نمایید. ضمن این که با برقراری تماس به وسیله شماره تلفن‌های موجود در این وب سایت می‌توانید از مشاوره رایگان توسط تیمی کارشناس و خبره نیز بهره مند شوید تا خرید بهتری را تجربه نمایید.

معرفی شرکت توان فلز

در این روززها شرکت‌های زیاد محصولات فولادی و به ویژه ورق‌هایی استیل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و تعداد آن‌ها در کشور خودمان نیز کم نیست. با این وجود، توان فلز بی شک در نوع خود بهترین است و انواع خدمات را در دسترس مشتریانش قرار می‌دهد. پس شما نیز می‌توانید به جمع مشتریان این شرکت بپیوندید. در پایان امیدواریم که این مقاله با رضایت شما عزیزان همراه شده باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
جزئیات لحظه پیدا شدن یسنا توسط امدادگر کایت سوار هلال احمر +فیلم
وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه !
دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top