تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/01/10 - 17:33
کد خبر: 428189

تجهیزات کلید اتوماتیک

تجهیزات کلید اتوماتیک

کلید اتوماتیک هیوندا سری GFCI برای محافظت در برابر خطای خط به زمین طراحی شده اند. این زمانی است که یک مسیر الکتریکی خطرناک بین یک عنصر زمین و یک جریان الکتریکی رخ می دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کلید اتوماتیک در اصل سوئیچ هایی هستند که در داخل جعبه شکن نصب می شوند که از اجزای الکتریکی خانه شما در برابر گرم شدن بیش از حد یا آتش گرفتن محافظت می‌کنند. هنگامی که یک اتصال الکتریکی یا اضافه بار رخ می دهد، یک قطع کننده مدار با قطع جریان برق مشکل را کاهش می دهد. در ادامه با کلید اتوماتیک هیوندا، اینورتر هیوندا و محصولات اشنایدر بیشتر آشنا می‌شویم.

کلید اتوماتیک

سه نوع اصلی کلید اتوماتیک وجود دارد: کلید اتوماتیک استاندارد (که شامل قطع کننده های مدار تک قطبی و دو قطبی می شوند)، کلید اتوماتیک خطای زمین (GFCIs) و کلید اتوماتیک خطای قوس الکتریکی (AFCIs).

کلید اتوماتیک هیوندای مدل  تک قطبی از انواعی هستند که امروزه بیشتر در خانه ها یافت می شوند. آنها تک قطبی نامیده می شوند زیرا برای نظارت بر جریان یک سیم طراحی شده اند و در صورت بارگذاری کوتاه یا اضافه بار الکتریکی قطع می شوند. کلید اتوماتیک تک قطبی برای قرار دادن 15 تا 30 آمپر و رساندن ولتاژ 120 ولت به مدار در نظر گرفته شده است.

کلید اتوماتیک هیوندای نوع دو قطبی جریان برق را از طریق دو سیم به طور همزمان نظارت می کنند. کلید اتوماتیک به راحتی به عنوان یک قطع کننده منفرد با دو سوئیچ کنار هم متصل به هم شناخته می شوند. کلید اتوماتیک هیوندای در صورتی که یک یا هر دو سیم ها کوتاه شوند یا بیش از حد بار شوند، قطع می شود. کلیدهای مدار دو قطبی 240 ولت یا 120/240 ولت را به یک مدار الکتریکی می رسانند و می توانند از 15 آمپر تا 200 آمپر را در خود جای دهند. مدارهایی که برق وسایلی را که به مقدار قابل توجهی انرژی نیاز دارند، مانند ماشین لباسشویی و خشک کن تامین می کنند، نیاز به قطع کننده های دو قطبی دارند.

کلید اتوماتیک هیوندا سری GFCI برای محافظت در برابر خطای خط به زمین طراحی شده اند. این زمانی است که یک مسیر الکتریکی خطرناک بین یک عنصر زمین و یک جریان الکتریکی رخ می دهد. کلید اتوماتیک GFCI همچنین در برابر جریان الکتریکی کوتاه یا اضافه بار محافظت می‌کنند. این کلید اتوماتیک ها توسط برخی از کدهای الکتریکی برای مناطقی در خانه که ممکن است خیس شوند مانند حمام، اتاق های لباسشویی و مناطق بیرونی مورد نیاز هستند.

کلید اتوماتیک هیوندای سری AFCI طوری طراحی شده اند که در صورت تشخیص قوس الکتریکی در سیم کشی برق، خاموش شوند. این زمانی اتفاق می افتد که سیم برق آسیب ببیند یا پوشش آن بیش از حد نازک شود و خطر جدی آتش سوزی را به همراه داشته باشد. کلید اتوماتیک های استاندارد تک قطبی و دو قطبی همیشه قوس الکتریکی را تشخیص نمی دهند زیرا فقط در اثر گرمای بیش از حد از بین می روند. کلید اتوماتیک هیوندای سری AFCI به عنوان بخشی از کد الکتریکی در خانه های جدیدتر مورد نیاز است.

کلید اتوماتیک هیوندای

هیوندای الکتریک دارای خانواده محصولات متنوعی از کلید اتوماتیک ولتاژ پایین و متوسط است، از MCCB برای استفاده در خانه تا ACB و VCB برای کارخانه های صنعتی. محصولات با کیفیت هیوندای  با خیال راحت از تجهیزات الکتریکی شما محافظت می‌کنند.

MCCB

کلید اتوماتیک هیوندای سری  MCCB حداکثر گزینش پذیری با طیف وسیع محصول ایمنی پیشرفته با ظرفیت شکست بالاتر رتبه بندی قابل تنظیم قابل اجرا برای همه فوکوس خودکار را دارد.

ELCB

کلید اتوماتیک ELCB حداکثر گزینش پذیری با طیف وسیعی از محصولات ایمنی پیشرفته با ظرفیت شکست بالاتر اندازه و قطعات داخلی سازگار با MCCB را دارد.

ACB

کلید اتوماتیک هیوندای سری ACB ظرفیت شکستن بالا، رله حفاظتی پیشرفته (OCR) و لوازم جانبی مختلف، اتصالات باسبار ترمینال چندگانه و 100٪ جریان حرارتی معمولی فاز N را دارد.

VCB

در این کلید اتوماتیک هیوندای راحتی کاربر بهبود یافته است. انواع ولتاژ کنترل و نوع نصب و تاییدیه قابلیت اطمینان و پایداری توسط استاندارد بین المللی IEC 62271-100 را دارد. دارای ساختار ساده و نگهداری راحت به صورتی کهو شرایط VI را می توان به راحتی از خارج از قسمت قطب بررسی کرد.

اینورتر هیوندا

صنایع سنگین هیوندای با بهترین محصولات خود رضایت مشتری را جلب می‌کند. هیوندای به عنوان سازنده عمومی اینورتر در کره، مشکلات مشتریان را به راحتی با اینورتر هیوندا خود از 0.4 کیلووات تا 4000 کیلووات حل می کند.

مشخصات اینورتر هیوندای

  • گشتاور بالای 200٪ یا بیشتر در سرعت های کمتر از 1 هرتز در هنگام راه اندازی
  • عملکرد پایدار حتی تحت بار ضربه و اضافه بار آنی است
  • حفظ سرعت ثابت حتی در زمان تغییر بار ناگهانی توسط سریع
  • قابل استفاده برای ماشین ترانسفر، تردمیل، ماشین لباسشویی صنعتی
  • امکان انتخاب روش های مختلف عملیات

محصولات اشنایدر

کلید اتوماتیک اشنایدر

اشنایدر دارای کلید اتوماتیک، پایه و اساس توزیع های برق ایمن و حفاظت اصلی در برابر آتش سوزی های ناشی از برق است. از هر خط حامل انرژی یا تامین کننده وسایل برقی با انتخاب کلید اتوماتیک اشنایدر با اندازه مناسب محافظت کنید که در صورت اتصال کوتاه یا اضافه بار کابل به طور خودکار قطع می‌شود.

کنتاکتور اشنایدر

گسترده ترین طیف راه حل ها را برای تغذیه، کنترل و محافظت از موتورهای الکتریکی را با کنتاکتور اشنایدر تجربه کنید. کنتاکتور اشنایدر را برای کنترل مستقیم آنلاین یا موتور معکوس با دوام بالا تهیه کنید. آنها را با کلید اتوماتیک اشنایدر ترکیب کنید تا استانداردهای ایمنی ماشین را رعایت شود و از موتورهای خود در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه محافظت کنید. ایستگاه تقویت را برای حفاظت بیشتر، مخصوص ماشین و موتور خود اضافه کنید.

کلید مینیاتوری اشنایدر

کلید مینیاتوری اشنایدر مدارها را در برابر اتصال کوتاه و خطاهای جریان اضافه محافظت می‌کند. کلید مینیاتوری اشنایدر طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی الکتریکی را تا 125 آمپر برای نظارت و کنترل از راه دور را شامل می‌شود.

امکانات کلید مینیاتوری اشنایدر

به لطف ویژگی های انحصاری خود، محدوده کلید مینیاتوری اشنایدر برای سیستم ریلی ولتاژ پایین، ایمنی کامل و تداوم بهتر خدمات را ارائه می دهد.

کلید مینیاتوری اشنایدر دارای عایق کلاس 2 است که ایمنی مداوم برای اپراتورها و پرسنل غیر واجد شرایط را یاعث می‌شود. کلید مینیاتوری اشنایدر معیوب را به سرعت تشخیص می دهد و زمان مداخله را کاهش می‌دهد.   کلید مینیاتوری اشنایدر دستگاه‌های جریان باقی‌مانده کاملا مصون تداوم بهتر خدمات، به‌ویژه برای شبکه‌ها و محیط‌های آلوده را به ارمغان میاورد.

کلید مینیاتوری اشنایدر قادر به تشخیص وضعیت آسانتر از طریق نشانگرهای جلوی محصول است. دارای سیستم های توزیع مولتی کلیپ مناسب برای ارتقای امکانات الکتریکی، الحاقیه ها، تطبیق، تعادل فاز و غیره. انتخاب حالت عملیات و کنترل آن آسان است. رابط سیستم مدیریت ساختمان دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top