تاریخ انتشار: شنبه 1401/01/13 - 21:59
کد خبر: 428352

معرفی مدل‌های جدید کلید و پریز ایران الکتریک

کلید و پریز ایران الکتریک برلیان سری پلکسی، از محصولات به روز و مدرن شرکت ایران الکتریک به شمار می رود. این محصول با بهترین مواد اولیه و جدیدترین متدهای روز دنیا ساخته شده است و زیبایی و کیفیت را در کنار هم برای خریداران فراهم می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شرکت ایران الکتریک یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های تولید کننده کلید و پریز در ایران است. این شرکت در سال 1361 تاسیس و در راستای تولید کلید و پریز های مرغوب، فعالیت خود را در این زمینه آغاز نمود. ایران الکتریک تا به حال توانسته با به کارگیری متخصصان و مدیران کارآمد، محصولاتی با کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای ملی تولید کند. از این رو شرکت ایران الکتریک را می توان از بزرگترین و معتبرترین شرکت های داخلی در تولید کلید پریز به شمار آورد. در سال های اخیر این شرکت با تنوع چشمگیری به تولید انواع محصولات پرداخته است. در این مقاله قصد داریم کاربران را با چند محصول جدید ایران الکتریک آشنا کنیم.

کلید و پریزهای ایران الکتریک مدل اهرمی

جدیدترین کلید و پریز شرکت ایران الکتریک که تلفیقی از طراحی مدرن و سنتی است، کلید و پریزهای مدل اهرمی می باشد. کلید اهرمی ایران الکتریک در انواع قاب های کلاسیک و مدرن توزیع می شود. بنابراین می توان این کالا را در دسته محصولات مدرن و لاکچری جای داد. همچنین شرکت ایران الکتریک برای بالا بردن تنوع محصولات خود، کلید و پریز های اهرمی را در قاب های متفاوتی مانند قاب دور سری لوکس با طرح فلورا، پارما و آرکا و قاب دور مدرن ارس متال طلایی و ارس متال سیلور تولید می کند. با این که این محصول در دسته محصولات ارزان قیمت شرکت ایران الکتریک قرار نمی گیرد، ولی برای مشتریانی که به کالاهای نوستالژیک علاقه خاصی دارند، می تواند انتخابی بسیار مناسب و منحصر به فرد باشد.

معرفی مدل‌های جدید کلید و پریز ایران الکتریک

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ارس طلایی

از دیگر محصولات جدید شرکت ایران الکتریک،  کلید و پریز مدل ارس طلایی می باشد. این محصول با آخرین و مدرن ترین متد روز طراحی شده که با تمامی سبک ها و طراحی های دکوراسیون داخلی، به طور کامل تناسب دارد. کلید و پریز ارس طلایی با قاب دور طرح متال طلایی و کادر مشکی تزیین شده است. از این رو می توان این محصول را جزء کالاهای لاکچری و مدرن به حساب آورد. کلید و پریز مدل ارس طلایی از مواد اولیه با کیفیت مناسبی همچون پلی کربنات و کنتاکت های برنجی تولید شده است تا از هرگونه صدمه احتمالی به آن، جلوگیری شود. این محصول جدید از شرکت ایران الکتریک در انواع و اقسام مکان ها از جمله خانه ها، ادارات، برج ها و ساختمان های تجاری قابل استفاده می باشد. کلید و پریز مدل ارس طلایی با طراحی ساده و در عین حال شکیل، جزء محصولات میان رده از لحاظ قیمت به شمار می رود.

کلید و پریز برلیان ایران الکتریک سری پلکسی

کلید و پریز ایران الکتریک برلیان سری پلکسی، از محصولات به روز و مدرن شرکت ایران الکتریک به شمار می رود. این محصول با بهترین مواد اولیه و جدیدترین متدهای روز دنیا ساخته شده است و زیبایی و کیفیت را در کنار هم برای خریداران فراهم می کند. این سری از تولیدات شرکت ایران الکتریک در طرح های سفید، مشکی و متال زیتونی در بازار عرضه می شوند. قاب دور و کادر رویه این مدل کلید و پریز از جنس پلکسی گلاس می باشد که علاوه بر زیبایی، مقاومت و استحکام بالایی نیز دارد. همچنین طرح متال زیتونی این سری از کلید و پریزها از جنس پلی کربنات ساخته شده و با به کارگیری روش های نوینی همچون روکش دار کردن و آبکاری به وسیله آلیاژهای خاص، دوام و طول عمر بالایی دارد.

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه، از تولیدات جدید و زیبای شرکت ایران الکتریک محسوب می شود. این مدل از کلید و پریزها در دو طرح متال سیلور و متال طلایی تولید شده و مصرف کنندگان می توانند با توجه به انتخاب و سلیقه خود، کلید و پریز مرتبط با دکوراسیون خود را برگزینند. کلید و پریزهای طرح متال سیلور و متال طلایی قابلیت ترکیب با قاب های میانی در رنگبندی های مختلف از جمله بژ، زغال سنگی، نقره ای، سفید و کرم را دارند. کلید و پریزهای الیزه ساخته شده از پلی کربنات ها و کنتاکت های برنجی بوده که باعث استحکام و مقاومت آن می شود. از این رو مشتریان با توجه به نیاز خود، قادر خواهند بود از این محصول در نقاط مختلف منازل و ادارات برای سال های طولانی، استفاده نمایند.

معرفی مدل‌های جدید کلید و پریز ایران الکتریک

کلام آخر

همانطور که گفته شد، شرکت ایران الکتریک از بزرگترین برندهای تولید کلید و پریز در ایران می باشد. این شرکت توانسته است با به کارگیری بهترین طراحان و متخصصان در ساخت کلید و پریز، محصولاتی با کیفیت، زیبا و مدرن را تولید نماید. همچنین شرکت ایران الکتریک از هیچ تلاشی برای تولید کالاهایی با مواد اولیه مناسب به همراه قیمت عادلانه دریغ نکرده است و از این طریق موفق شده مشتریان فراوانی را به سوی جذب خود کند. در این مقاله ما به ذکر چند مورد از محصولات جدید و مدرن این شرکت پرداختیم تا کاربران را در خرید محصولات این برند، به آگاهی بیشتری برسانیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آریزونا +فیلم
وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت
شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top