تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/01/16 - 11:33
کد خبر: 428674

آشنایی با نحوه انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما

آشنایی با نحوه انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما

به تصور بسیاری از افراد، رنگ لاکی که مناسب پوست تیره باشد، وجود ندارد. در صورتی که برای زیباتر جلوه دادن ناخن ها و دستان با پوست تیره، می توان از برخی از رنگ ها استفاده نمود. اما نکاتی را باید در این زمینه رعایت نمود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از کارهای جالب و لذت بخش برای هر خانمی، انتخاب رنگ لاک ناخن می باشد. هر چند شاهد وجود تنوع زیادی در مدل ها و رنگ های لاک هستیم و همین مسئله نیز انتخاب گزینه مناسب را برای مان دشوار می کند، اما روش های زیادی جهت آسان تر کردن انجام این کار پیش روی مان وجود دارد. انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما یکی از همین راهکارها محسوب می شود که در این مطلب از نیل آکادمی که آموزش کاشت ناخن را توسط خانم مونا خالصی تدریس میکند، بررسی می شود. یعنی به کمک آن می توانید لاکی را که با پوست تان همخوانی دارد، انتخاب نمایید. چرا که توجه به این نکته می تواند سبب افزایش اعتماد به نفس شما گردد.

آشنایی با نحوه انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما

انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما، یکی از فاکتورهایی است که می تواند علاوه بر زیبا و کشیده تر نشان دادن ناخن های تان، نقش مؤثری را نیز در تیپ و استایل شما ایفا کند. وقتی که به سراغ خوش رنگ ترین لاک ناخن می روید، هم فردی به نظر می رسید که اهمیت زیادی به زیبایی و آرایش خود می دهد. و هم اینکه فردی جذاب و اهل مد جلوه می کنید. در کنار تمامی این موارد، همچنین لاک ناخن می تواند تأثیر زیادی در روحیه خانم ها داشته باشد. در این مقاله قصد داریم نکاتی را در رابطه با انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما در اختیارتان قرار دهیم.

اگر مایل باشید در مورد آموزش لمینیت ناخن نیز می تپانید اطلاعاتی را از نیل آکادمی کسب نمایید.

 رنگ لاک متناسب با رنگ پوست شما کدام است؟

با انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست تان، می توانید جلوه ای جذاب و زیبایی به دستان و ناخن های تان ببخشید. بنابراین، پیش از انتخاب و خرید لاک ناخن، نخست باید رنگ پوست خود را بشناسید. هر چند در انتخاب رنگ لاک فاکتورهای دیگری از قبیل روحیه، شخصیت فرد، نوع آرایش، سن و غیره مؤثر هستند، ولی رنگ پوست را می توان از مهم ترین عوامل در این زمینه به شمار آورد.

برای تشخیص رنگ پوست بهترین روش این است که نگاهی به مچ دست تان در زیر نور خورشید بیندازید. در صورت آبی بودن رگ های تان، طبع سردی دارید و در اکثر مواقع به سراغ رنگ های خنک خواهید رفت. افراد با طبع سرد دارای پوست روشن هستند و بهتر است از رنگ هایی که سبب درخشان تر شدن پوست شان می شود، استفاده نمایند. پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما و با توجه به روشنی آن می باشد و گزینه های زیادی را برای این کار پیش رو خواهید داشت.

رنگ لاک متناسب با رنگ پوست شما کدام است؟

نیل آکادمی می گوید در صورت سبز بودن رگ های مچ دست تان، طبع گرمی دارید و بیشتر در پی استفاده از لاک های با رنگ گرمی مثل بنفش، قرمز و نارنجی هستید. اینگونه افراد دارای پوست تیره بوده و بهتر است به سراغ لاک های با رنگ تیره بروند. در صورتی هم که قادر به تشخیص رنگ رگ پوست خود نباشید، به احتمال زیاد طبع متعادلی دارید که نه سرد است و نه گرم. حال که با کمک این تکنیک ها رنگ پوست خود را تشخیص دادید، می خواهیم نکاتی را درباره نحوه انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما ارائه دهیم.

آشنایی با نحوه انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما

در صورتی که رنگ پوست شما سفید است، گزینه های زیادی در انتخاب رنگ لاک پیش روی تان وجود دارد و تقریباً می توانید از کلیه رنگ ها مانند صورتی، قرمز، بنفش و غیره استفاده نمایید. در انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما، تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که رنگ های سبز و آبی مناسب شما نبوده و زیبایی و جذابیت ناخن های شما را از بین خواهند برد. لاک های بی رنگ که دارای تناژی از رنگ کرم پودر هستند نیز از رنگ های پرطرفداری محسوب می شوند. رنگ های در این تناژ که بیشتر به سمت رنگ صورتی می روند تا بژ، برای افراد با پوست روشن مناسب تر است. زیرا که لاک رنگ بژ سبب زرد به نظر رسیدن پوست روشن می گردد. لاک یاسی نیز که یکی از تناژهای رنگ بنفش است، از رنگ های مناسب پوست روشن به شمار می رود، ولی استفاده از یاسی خیلی روشن پوست شما را بی روح خواهد کرد.

در صورت داشتن رنگ پوست نه تیره و نه روشن، شما در انتخاب رنگ لاک ناخن از بهترین رنگ پوست برخوردارید. در چنین حالتی بهتر است در انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما، اقدام به استفاده از لاک ناخن براق نمایید. تا پوست شما را زیباتر نشان داده و ناخن های تان جذاب تر جلوه کنند. یکی از بهترین گزینه ها برای این رنگ از پوست، آبی تیره می باشد.

انتخاب رنگ لاک مناسب پوست گندمی

آشنایی با نحوه انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما

پوست گندمی تقریباً تیره مایل به زرد است. در صورتی که چنین رنگ پوستی دارید، در انتخاب رنگ لاک بایستی دو نکته را مد نظر قرار دهید، نخست اینکه، رنگ های تیره از قبیل شکلاتی، مشکی و قهوه ای بهترین طیف رنگی برای شما محسوب می شوند و ثانیاً اینکه از به کار بردن لاک های رنگ روشن همچون قرمز روشن یا صورتی و غیره خودداری کنید. لاک رنگ بژ نیز مناسب پوست های گندمی است، چرا که زردی بژ سبب درخشان تر شدن این نوع رنگ پوست می شود. از دیگر رنگ های مناسب لاک برای پوست گندمی، می توان به قرمز نارنجی، رنگ هلویی، آبی آسمانی و بنفش انگوری اشاره کرد.

رنگ لاک مناسب پوست تیره

به تصور بسیاری از افراد، رنگ لاکی که مناسب پوست تیره باشد، وجود ندارد. در صورتی که برای زیباتر جلوه دادن ناخن ها و دستان با پوست تیره، می توان از برخی از رنگ ها استفاده نمود. اما نکاتی را باید در این زمینه رعایت نمود. برای مثال، بهتر است از رنگ های جیغی مانند آبی و قرمز استفاده کنید. همچنین رنگ های تیره مانند لاک مشکی گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود. بهتر است در انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما، از به کار بردن رنگ های روشن خودداری کرده و از لاک ناخن براق بهره گیرید. لاک بادمجانی، آبی کاربنی روشن، لاک شنی، صورتی نئونی و قرمز یاقوتی از دیگر رنگ لاک های مناسب این نوع پوست به شمار می روند.

جمع بندی

بیشتر خانم ها در خرید رنگ لاک مناسب دچار تردید می شوند و ممکن است در انتخاب لاک از میان رنگ های متنوع گیج و سردرگم شوند. همانگونه که به رنگ پوست خود هنگام خرید رنگ مو یا لنز توجه می کنید، انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست شما می تواند نتیجه مطلوب و رضایت بخشی را به همراه داشته باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top