تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/01/16 - 16:31
کد خبر: 428718

نکاتی که باید درباره پرفکت مانی بدانید!

نکاتی که باید درباره پرفکت مانی بدانید!

در جهان امروزی مردم می خواهند تا بدون هیچ محدودیتی، تجارت بین المللی داشته باشند. پرفکت مانی کارکرد هایی دارد که این امکان را تا حدی برای صاحبان کسب و کار و کاربران عادی فراهم می کند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، با توجه  به این موضوع که امروزه با پیشرفت جهانی اقتصاد و تجارت هم دچار دگر گونی شده و از مرز ها و ملیت ها فراتر رفته، اما همچنان زیر ساخت های هر کشور و قوانین آن از برقراری ارتباطات ساده جلوگیری می کنند. همان طور که در مقالات قبلی هم توضیح دادیم، پرفکت مانی یک سیستم پرداخت جهانی است که امکاناتی مانند پرداخت، ارسال و دریافت پول به وسیله اینترنت را برای کاربران و کسب و کارهای جهانی فراهم کرده است. پرفکت مانی امنیت زیادی را برای کاربران خود ایجاد نموده است. این امنیت از طریق کد هایی با نام پرفکت مانی  ایجاد شده که مانع از هرگونه دسترسی به آن می شود. می توان گفت پرفکت مانی علاوه بر سیستم پرداخت جهانی، کیف پولی یکپارچه است. همچنین کیف پول پرفکت مانی قابلیت تبدیل ارز هایی مانند کریپتو کارنسی، دلار و... را به وجود آورده است.

 

امکانات پرفکت مانی

در جهان امروزی مردم می خواهند تا بدون هیچ محدودیتی، تجارت بین المللی داشته باشند. پرفکت مانی کارکرد هایی دارد که این امکان را تا حدی برای صاحبان کسب و کار و کاربران عادی فراهم می کند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

یکی از نخستین امکانات پرفکت مانی این است که، تحت کنترل هیچ ایالت، کشور یا دولتی نیست و هیچ یک نمی توانند آن را تحت تاثیر قرار دهند و یا دست کاری کنند.

بنابراین رهگیری از آن به وسیله نهاد های دوتی غیر ممکن بوده، و این موضوع باعث شده تا کاربران برای ارسال یا انتقال پول هایشان با هیچ مشکلی رو به رو نشوند. اما عده ای هستند که از پرفکت مانی برای کار های غیر قانونی مانند پولشویی استفاده می کنند. البته حتی در صورت نبودن پرفکت مانی نیز همچنان اقدامات پول شویی ادامه خواهند داشت.

یکی دیگر از امکانات پرفکت مانی، ایجاد یک حساب کاربری برای بهره گیری از امکانات پرفکت مانی است. در صورت داشتن حساب کاربری، می توانید یک کیف پول برای پرفکت مانی داشته باشید. البته بدون داشتن حساب  کاربری هم می توان به پرفکت مانی دسترسی داشت. قابلیتی به نام ووچر پرفکت مانی یا به عبارتی چک رمز دار این امکان را در اختیار شما می گذارد که بدون داشتن اکانت هم از پرفکت مانی استفاده کنید.

همچنین کاربران ایرانی می توانند بدون هیچ نگرانی در پرفکت مانی حساب کاربری ایجاد نموده و از آن برای نقل و انتقالات مالی خود استفاده کنند. شما می توانید از طریق صرافی های آنلاین در کم ترین زمان، پرفکت مانی را به سایر ارز های مالی تبدیل کنید.

احراز هویت در پرفکت مانی

یکی از نکات مهمی که باید در پرفکت مانی به آن توجه کنید، احراز هویت است. زیرا با این کار کاربران به شکل شناسایی شده، فعالیت های خود را انجام می دهند. بنابر این کمتر با مسائلی مانند پول شویی و ... رو به رو خواهید شد. با احراز هویت، پرفکت مانی به راحتی می تواند کاربران عادی را از سوء استفاده گران تشخیص دهد.

در واقع شما می توانید بدون احراز هویت نیز نقل و انتقالات مالی خود را از طریق اینترنت انجام دهید، اما ممکن است با مشکلاتی مانند پرداخت کارمزد های سنگین و چند برابری مواجه شوید. برای مثال کارمزی که کاربر تایید هویت نشده باید بپردازد، حدودا 99/1 درصد تراکنش مالی بوده و برای کاربران احراز هویت شده این کارمزد5/0 درصد کاهش پیدا می کند.

بنابر این بسیاری از کاربران این سیستم مالی، راغب به احراز هویت حساب کاربری خود هستند. همچنین در صورت داشتن اکانت احراز هویت شده، می توانید از امکانات ویژه ای مانند گرفتن وام داخلی این سیستم بهره مند شوید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برندگان مسابقه عکس میکروسکوپی در سال ۲۰۲۴ +عکس
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top