تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/01/22 - 15:11
کد خبر: 429357

سئو کلاه سفید و کلاه سیاه، همچون تفاوت عرش تا فرش!

سئو کلاه سفید و کلاه سیاه، همچون تفاوت عرش تا فرش!

روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توان قوانین گوگل را نقض کرد و در دام افتاد. شاید به صورت موقت به نتیجه مطلوب برسید اما مجازات سنگینی در انتظارتان خواهد بود تا جایی که ممکن است سایت شما حذف شود یا در نتایج جستجو نمایش داده نشود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سئو کلاه سیاه و کلاه سفید چه فرقی دارند؟ آیا تفاوت نتیجه استفاده از این دو را می‌دانید؟ چگونه سایت شما بهینه شود؟ مانند هر صنعت بزرگی، برای سئو، با نظرات مختلفی در مورد موثرترین روش‌ها برای بهینه‌سازی سایت از دیدگاه متخصصان مواجه خواهید شد. اگرچه بسیاری از این تکنیک‌ها می‌توانند کارساز باشند و ایده «بهترین» تا حد زیادی ذهنی است، اما در این بین یک تمایز وجود دارد که باید از آن آگاه باشید: سئو کلاه سفید در مقابل سئوکلاه سیاه! این دو موضوع در رشد یا شکست یک کسب و کار نقش فوق‌العاده مهمی دارد. همه افرادی که برای سئو هزینه می‌کنند، می‌خواهند سایتشان صفحه اول و البته رتبه اول گوگل بیاید. بخاطر همین به کارشناس سئو مراجعه می‌کنند. بهتر است با دو نوع تکنیک مورد استفاده کارشناسان آشنا شوید تا بر سر سایتتان کلاه سیاه نگذارند! پس با تفاوت سئو کلاه سفید با سئو کلاه سیاه بیشتر آشنا شوید.

 

از سئو کلاه سفید استفاده کنید تا کسب و کارتان بدرخشد

گوگل برای رقابت سالم بین سایت‌ها، قوانین سختگیرانه‌ای وضع کرده است. اگر یک متخصص کارکشته، این قوانین را بداند، همه کارهایی را روی سایت انجام می‌دهد که مطابق با اصول گوگل است. این نوع بهینه‌سازی نیاز به مدت زمان بیشتری دارد تا به نتیجه برسد اما نتیجه مطلوب پایدارتری ایجاد می‌کند. مداومت در تولید محتوای مناسب گوگل پسند یکی از مهمترین استراتژی‌هایی است که باید در این نوع سئو در نظر گرفته شود. برای این کار اقدامات متعددی انجام می‌شود از جمله:

  • پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب: با تحقیق بر آنچه که کاربر به دنبال آن است، می‌توان بهترین چیدمان کلمات را به دست آورد. هر چه نوشتن بر مبنای جستجوی کاربر صورت گیرد، موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد.
  • تولید محتوای با کیفیت و یکتا: گوگل از الگوریتم‌هایی استفاده می‌کند که به عمق نوشتار توجه ویژه‌ای دارد. هر چقدر محتوا جامع‌تر باشد، به عنوان پاداش امتیاز بیشتری دریافت خواهد کرد.
  • تکنیک‌های سئو داخلی: این روش مهمترین قسمت سئو است. در سئوکلاه سفید بر بهبود و کیفیت صفحات توجه می‌شود. هر صفحه نیاز به عنوان مناسب، توضیحات متا، آدرس مناسب، سرتیتر و ... دارد.
  • لینک سازی داخلی: وجود پیوند داخلی بین اجزای صفحه، بر میزان ترافیک و ماندگار کاربران تاثیر گذار است.
  • سئو تکنیکال: هر چه سرعت بارگذاری سایت زیاد باشد، گوگل امتیاز بالاتری به شما خواهد داد. بهینه‌سازی کدها، عکس‌ها، ساختار و قابلیت نمایش در انواع دستگاه‌های موبایل، تبلیت و دسکتاپ به افزایش امتیاز توسط الگوریتم‌های گوگل کمک می‌کند.

با استفاده از تکنیک‌های سئو کلاه سفید، امنیت سایت خود را تامین خواهید کرد و از خشم و مجازات گوگل در امان خواهید بود. تنها مشکلی که استفاده از این روش وجود دارد، مدت زمان رسیدن به نتیجه مطلوب است. با اجرای قوانین اخلاقی و قانونی، با خیالی راحت وب‌سایت خود را بهینه کنید.

سئو کلاه سفید و کلاه سیاه، همچون تفاوت عرش تا فرش!

اگر از سئو کلاه سیاه استفاده کنید، روزگار کسب و کارتان سیاه می شود!

برای اینکه در در دام الگوریتم‌های گوگل نیفتید، بهتر است از این روش دوری کنید. چرا که هر سایتی که از سئو کلاه سیاه استفاده کند، به عنوان افراد بد شناسایی و مجازات خواهد شد. اگر از قوانین گوگل پیروی نکرده و روش‌های خلاف دیگری را برای بهتر دیده شدن، استفاده کنید، باعث ممنوعیت سایت شما از بهره‌مندی از خدمات گوگل خواهد شد. چرا که این کار به معنای استفاده از تکنیک‌هایی است که گوگل را فریب داده و به سرعت رتبه خوبی به دست آورید. پس به قول ضرب المثلی که می‌گوید از بی ادبان ادب بیاموز، لازم است این تکنیک‌ها را بدانید تا در دام چنین روش‌هایی نیفتید چرا که به دست آوردن جایگاه خوب در زمان محدود، هزینه سنگینی برای کسب و کار شما خواهد داشت.

  • استفاده از چندین نوع کلمه کلیدی در متن خلاف است. برخی با استفاده از کلمات کلیدی متعدد و حتی بی‌ربط با متن محتوا، سعی در دور زدن گوگل دارند! اما گوگل هم قانون مهمی با عنوان چگالی 1 تا 3 درصدی گذاشته و متخلفان را به سرعت شناسایی می‌کند.
  • متن را پنهان نکنید: گاهی افرادی که می‌خواهند به نتایج زودهنگام برسند، محتوایی تولید کرده که فقط برای موتورهای جستجو قابل نمایش باشد تا خود را پیش آن عزیز کنند و این محتوا از دید کاربر پنهان است. اما گوگل باهوش‌تر از این حرفهاست و این نوع محتوا را شناسایی و جریمه می‌کند.
  • تولید محتوای کپی: قبلا گوگل نمی‌توانست محتوای کپی ر اتشخیص دهد اما امروزه الگوریتم‌هایی وجود دارند که محتواهای کپی را به سرعت تشخیص می‌دهند و کارت قرمز نشانشان خواهند داد. چون تولید محتوای سئو شده باکیفیت از نظر گوگل بسیار مهم است.
  • خرید و فروش لینک: اگر برای جلب توجه و دریافت ترافیک بیشتر اقدام به خرید لینک کنید، گوگل شما را به عنوان متخلف خواهد شناخت.

سئو کلاه سفید و کلاه سیاه، همچون تفاوت عرش تا فرش!

روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توان قوانین گوگل را نقض کرد و در دام افتاد. شاید به صورت موقت به نتیجه مطلوب برسید اما مجازات سنگینی در انتظارتان خواهد بود تا جایی که ممکن است سایت شما حذف شود یا در نتایج جستجو نمایش داده نشود.

کار را به کاردان بسپارید!

هیچ وقت بار کج به مقصد نمی‌رسد. به فکر استفاده از روش‌های منفی و گول زن گوگل نباشید. تفاوت سئو کلاه سفید با سئو کلاه سیاه در همین است. با سئو کلاه سفید هر چند در مدت زمان طولانی اما با نتایجی پایدار و اصولی می‌توانید مخصوصا با تولید محتوای خوب و جامع و سئوشده، سایت خود را در معرض دید کاربران بگذارید. برعکس سئو کلاه سیاه که یک مرتبه شما را به اوج و ناگهان بر زمین می‌زند. تیم سئوی حرفه‌ای الوکانتنت آماده ارائه خدمات سئو ماندگار سایت شماست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب +عکس
کلاهبرداری ۸ میلیاردی با لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
مرتضوی: حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند
لیتوانی: طرحی برای اعزام سربازانمان به اوکراین داریم
روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت تسریع شد
دستگیری کلاهبردار مدعی نفوذ در سفارتخانه‌‌ها
فرار ۳۰۰ هزار نظامی اوکراینی از جنگ با روسیه
امیدوارکننده ترین آیه قرآن کریم +فیلم
عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
بورس قرمز ماند/ افت ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی شاخص کل
تنش بین آمریکا و لبنان +جزئیات
خبرنگار باسابقه صداوسیما درگذشت
رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
شوک به پرسپولیس؛ پایان حضور ستاره محبوب؟
خبر جدید برای دارندگان کارت سوخت
شناسایی نقاشی‌های جعلی با هوش مصنوعی
کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟
استقبال از رئیسی در جشن دختران آرمانی +فیلم
وزیر علوم: دانشگاه‌های کم دانشجو ادغام می‌شوند
"مثل ستاره‌" با نوای عبدالرضا هلالی +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top