تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/01/23 - 12:34
کد خبر: 429472

معرفی بهترین پدال دوچرخه در بازار ایران (در سال ۲۰۲۲)

معرفی بهترین پدال دوچرخه در بازار ایران (در سال ۲۰۲۲)

پدال‌های کربنی Look Keo ۲ Max Carbon در میان رده‌های برند نمادین پدال قرار می‌گیرند و فناوری برتر آن را به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری عرضه می‌کنند. بدنه کربنی پدال با یک صفحه فولادی ضد زنگ پوشانده شده است که در مقایسه با مدل Look Keo Classic ۲ سطح بیشتری را ارائه می دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تصمیم‌گیری برای خرید پدال‌های دوچرخه ای می‌تواند دردسرساز باشد، زیرا انتخاب‌های زیادی وجود دارد، از جمله طیف وسیعی از مارک‌ها و سیستم‌های گیره، اما راهنمای خریدار ما هر آنچه را که نیاز دارید بدانید را به شما می‌گوید و گزینه‌هایی را برای همه بودجه‌ها ارائه می‌دهد. از سه نقطه تماس بین شما و دوچرخه (زین، فرمان و پدال) پدال های شما بیشترین کار را دارند. علاوه بر این که پاهای شما را در جای خود نگه می دارند که با سرعت 100 دور در دقیقه می چرخند، و گاهی اوقات بیش از 100 دور در دقیقه می چرخند، همچنین باید یک پلت فرم محکم برای فشار دادن ایجاد کنند تا بتوانید خود و دوچرخه خود را به جلو برانید.

پدال clipless چیست ؟

پدال‌های بدون گیره (یعنی گیره‌ای) از تنظیمات قدیمی پدال و گیره انگشت پا که تقریباً هر دوچرخه جاده‌ای تا اواخر دهه 80/اوایل دهه 90 داشت، تکامل یافته است. در حالی که گیره های انگشت پا به یک گیره و بند برای نگه داشتن پا روی پدال تکیه می کنند، پدال های بدون گیره از گیره ای استفاده می کنند که به کف کفش بسته می شود و به طور مکانیکی با پدال درگیر می شود، شبیه به پابند اسکی هستند

به پدال ها گیره دهید، روی صورت پدال قدم بگذارید و پای خود را به جلو یا پایین فشار دهید تا گیره درگیر شود. برای رها کردن پای خود کافی است آن را به سمت بیرون بچرخانید. ما راهنمای دوچرخه‌سواری با گیره داریم که به جزئیات بیشتر در مورد استفاده از پدال‌های بدون گیره می‌پردازد. اگرچه بیشتر پدال‌های بدون گیره از فناوری مشابهی استفاده می‌کنند، اما تفاوت‌های زیادی در طراحی، ساخت و قیمت وجود دارد.

بسیاری از دوچرخه‌سواران به سرعت به مزایای پدال‌های بدون گیره می‌رسند – تعویض سوئیچ برای دوچرخه‌سواران جاده‌ای یک آیین است –، اما استفاده از پدال‌های بدون گیره در مقابل پدال‌های تخت دارای مزایا و معایبی است. به هر حال، در اینجا می‌توانید انتخاب ما از برترین پدال‌های جاده‌ای را که در حال حاضر در دسترس هستند، و همچنین راهنمایی را پیدا کنید که نشان می‌دهد هنگام انتخاب بدون گیره به چه چیزی توجه کنید. این گزیده‌ای از پدال‌های جاده‌ای مورد علاقه ما از آن‌هایی است که در BikeRadar بررسی کرده‌ایم، اما تعداد بیشتری از آن‌ها در دسترس هستنداگر بودجه کمی دارید، فهرستی از پدال‌های دوچرخه ارزان‌قیمت داریم.

اکنون از Wiggle (779.99 پوند)، Sigma Sports (849.00 پوند) و Tweeks Cycles (873.00 پوند) خرید کنید

  • بهترین سازگاری با گیره کلاس
  • 99 پوند همانطور که آزمایش شده است
  • نصب آسان
  • داده های قدرت دقیق.

پدال‌های Garmin Rally RS200 اولین پدال بومی قدرت سنج Shimano SPD-SL هستند. این برای همه طرفداران شیمانو عالی است، اما گارمین یک قدم فراتر رفته است. این پدال دارای گزینه های بدنه پدال قابل تغییر است، بنابراین می توان آن را به یک پدال SPD شیمانو برای استفاده در خارج از جاده در دوچرخه های کوهستانی و شن تبدیل کرد. به گفته گارمین، این همان چیزی است که تغییر نام را از پدال های Vector خروجی آن توجیه می کند. در غیر این صورت، این دو پدال از نظر ظاهر تمیز و عملکرد قدرت آنها بسیار شبیه هستند خوانش‌های کنتورهای برق دقیق هستند، اما آزمایش نشان داد که پدال‌ها ممکن است چند ثانیه طول بکشد تا داده‌ها را شروع کنند. این تفاوت کمی برای اکثر دوچرخه سواران ایجاد می کند، اما ممکن است برای مسابقه دهندگانی که در مسابقات مسافت کوتاه شرکت می کنند (مثلاً در پیست یا تپه نوردی) نگران کننده باشد. قیمت ممتاز ممکن است زمانی که دیگر پدال‌های پاورمتر مقرون‌به‌صرفه‌تر در دسترس هستند، نامطلوب‌کننده باشد، اما منعکس‌کننده این است که چگونه پدال‌ها از بسیاری جهات در کلاس پیشرو هستند.

اکنون از «Sigma Sports» (559 پوند)، «چرخه‌های واکنش زنجیره‌ای» (599.00 پوند) و «Wiggle» (666.99 پوند) خرید کنید.

  • 639 پوند همانطور که تست شده است
  • خوانش دقیق قدرت
  • باتری قابل شارژ

یک برنامه اختصاصی که استفاده از آن آسان است

پدال‌های Favero Assiomo Duo دارای تجهیزات الکترونیکی سنجش قدرت هستند که در غلاف‌های متصل به دوک‌های پدال قرار گرفته‌اند. Assioma Duo با داشتن یک قدرت سنج بر روی هر پدال، خوانش دقیقی را به شما ارائه می دهد و تفاوت در خروجی برق بین پای چپ و راست شما را محاسبه می کند. خوانش پدال‌ها در حین آزمایش دقیق و ثابت بود، حتی پس از تعویض پدال‌ها بین دوچرخه‌ها است Favero یک برنامه اختصاصی تلفن هوشمند برای پدال‌ها دارد که استفاده از آن بصری است. این برنامه به شما امکان می دهد سیستم عامل را به روز کنید، سطح باتری را بررسی کنید و به پشتیبانی محصول دسترسی پیدا کنید.

باتری پدال‌های Favero Assioma قابل شارژ است که در مقایسه با سایر پدال‌های قدرت سنج که از باتری سکه‌ای استفاده می‌کنند جذاب است و گفته می‌شود بین شارژ 50 ساعت دوام می‌آورد. سیستم گیره روی پدال ها مشابه پدال های Look است. آن‌ها به اندازه گیره‌های Shimano SPD-SL قابل تنظیم نیستند، اما این موضوع فقط برای سوارکارانی که در شدیدترین موقعیت‌های هایی گیر می‌کنند بسیار دردسر ساز است

اکنون از Wiggle (118 پوند)، چرخه‌های واکنش زنجیره‌ای (118 پوند) و سیگما اسپورت (118 پوند) خرید کنید.

157 پوند / 200 دلار / 249 دلار استرالیا همانطور که آزمایش شده است

  • طراحی با وزن کم
  • کشش قابل تنظیم
  • پدال های عالی شناور

پدال‌های Shimano Ultegra R800 در مورد عملکرد، تمام نت‌های مناسب را نشان می‌دهند. پدال‌ها مانند گروه‌های معادل خود، ارزان‌تر از پدال‌های Dura-Ace هستند در حالی که سبک‌تر از 105 هستند. پدال ها دارای بدنه کامپوزیت کربن براق با سه صفحه فولادی ضد زنگ غیر قابل تعویض هستند تا دوام، شناور صاف و انتقال نیرو را فراهم کنند. شیمانو گیره های پلاستیکی زرد رنگ آشنای خود را با این پدال ها ارائه می کند که 6 درجه شناور سخاوتمندانه را ارائه می دهد. نیروی مورد نیاز برای باز کردن گیره توسط فنر قابل تنظیم تعیین می‌شود، بنابراین می‌توان پدال‌ها را متناسب با سطوح مهارت و توانایی‌های مختلف تغییر داد قیمت پدال‌های Ultegra R8000 بالا است و اگر عملکرد آن چیزی است که در مقابل کاهش وزن به دنبال آن هستید، ممکن است ارزش پدال‌های شیمانو 105 R7000 با عملکرد خوب، اما کمی گران تر در نظر بگیرید.

اکنون از eBay (49.99 پوند)، ProBikeKit (55.99 پوند) و Merlin Cycles (59.95 پوند) خرید کنید

75 پوند / 100 دلار / 99 دلار استرالیا همانطور که آزمایش شده است

  • عملکرد در سطح بالا
  • شناور قابل تنظیم
  • سبک ترین نیست

پدال‌های تیاگرا R550، یکی از پدال‌های سطح پایه شیمانو، عملکرد و قابلیت اطمینان بسیار خوبی را نسبت به قیمت ارائه می‌کنند، با طراحی که شبیه پدال‌های سطح بالای این شرکت است.

پدال‌های تیاگرا R550 مجموعه‌ای عالی از اولین پدال‌های بدون گیره هستند که هر آنچه را که نیاز دارید را ارائه می‌دهند. آنها دارای سیستم گیره سه پیچ Shimano، شناور قابل تنظیم، و کشش آزاد قابل تنظیم هستند تا بتوانید به راحتی و یا سختی گیره را به دلخواه خود انجام دهید. مانند پدال‌های ممتاز شیمانو، این پدال‌ها عریض هستند و درج‌های فلزی از جنس استنلس استیل نیز پشتیبانی می‌کنند و در عین حال به انتقال نیرو کمک می‌کنند. بدنه کامپوزیت به این معنی است که پدال به اندازه محصولات کربنی شیمانو سبک نیست، اما پدالی محکم و بادوام ایجاد می کند.

اکنون از ProBikeKit (66.11 پوند)، Sigma Sports (75.00 پوند) و Wiggle (85.00 پوند) خرید کنید.

95 پوند / 125 دلار / 187 دلار استرالیا همانطور که آزمایش شده است

  • پدال میان رده محکم و قابل اعتماد
  • استفاده آسان با تنظیمات زیاد
  • پدال زدن ایمن

پدال‌های کربنی Look Keo 2 Max Carbon در میان رده‌های برند نمادین پدال قرار می‌گیرند و فناوری برتر آن را به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری عرضه می‌کنند. بدنه کربنی پدال با یک صفحه فولادی ضد زنگ پوشانده شده است که در مقایسه با مدل Look Keo Classic 2 سطح بیشتری را ارائه می دهد. هدف این افزایش سطح، بهبود انتقال نیرو است. در داخل، یک محور فولادی کروم لی بر روی یاتاقان‌های های سوزنی و ساچمه ای می چرخد. تحت قدرتمندترین پدال زدن، پدال ها به آرامی می چرخد. تعامل یک «کلیک» رضایت‌بخش است و در حین دوچرخه‌سواری، اتصال امن است. جداسازی به همین ترتیب ساده و شنیدنی است.

محدوده شناور (4.5 درجه) را می توان با تعویض گیره ها تنظیم کرد.

برای خرید لوازم دوچرخه و بهترین پدال دوچرخه به فروشگاه اینترنتی دوچرخستان مراجعه کنید. docharkhestan.ir

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top