تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/01/23 - 23:29
کد خبر: 429545

همه باید با تمام توان در جهاد تبیین مشارکت کنند

گناوه- فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: در برهه کنونی همه اقشار و آحاد جامعه باید دست در دست داده و با تمام توان در جهاد تبیین و روشنگری پیرامون دستاوردهای انقلاب ورود پیدا کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سرهنگ شهسوار حاجی پور عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، جهاد در راه خدا حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و جنگیدن با دشمنان خدا و رژیم تا دندان مسلح بعث عراق و متحدان آنها بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه افزود: در برهه کنونی جهاد ما در راه خدا، به فرموده رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین و ایستادن در برابر دشمن تا دندان مسلح در فضای مجازی و امپراتوری رسانه‌ای دنیا است و باید در برابر این امپراطوری رسانه‌ای جهاد الهی داشته باشیم.

وی گفت: امروز دشمنان با بهره گیری از اپراتوری رسانه‌ای درصدد هستند تا با بزرگ جلوه دادن کمبودها و تحریف موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، حقیقت را وارونه جلوه دهند و مردم را نسبت به نظام و انقلاب و دولت ناامید و مأیوس کند که وظیفه همه ما روشنگری و جهاد تبیین و معرفی دستاوردها و موفقیت‌های نظام مقدس اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی و غیره است.

وی یادآور شد: همه پیشکسوتانی که تجربه‌های سال‌های ستمشاهی و دوران گذشته را پشت سر دارند باید با حضور در میدان و روایتگری و قلم زنی خود در این زمینه دوران تاریک ستمشاهی را برای جوانان و نوجوانان روشنگری کنند.

همه باید با تمام توان در جهاد تبیین مشارکت کنند

وی تصریح کرد: اگر روشنگری‌های لازم در زمینه نقشه‌های شوم دشمنان برای جوانان و نوجوانان و نسل‌های آینده تبیین نشود آسیب‌های زیادی در پی خواهد داشت.

سرهنگ حاجی پور گفت: امروز همه اقشار و آحاد جامعه از کسبه، بازاریان، اداری، فرهنگی، اصناف همه باید دست در دست داده و با تمام توان در جهاد تبیین و روشنگری ورود پیدا کنیم و در راه خدا جهاد کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه خاطرنشان کرد: باید با روشنگری و جهاد تبیین پیرامون روشنایی آینده انقلاب و دوران تاریک رژیم ستمشاهی پهلوی روشنگری کنیم و پیرامون تبلیغات از سو دشمنان و گروهی که در داخل با آنها همراهی کرده و سعی در روشن جلوه دادن دوران تاریک پهلوی دارند اطلاع رسانی کنینم.

وی گفت: رزمندگان و شهدا ما در دوران مقدس تا پای جان در برابر دشمنان ایستادگی کردند و جنگیدند تا امروز اقتدار و امنیت برای کشور فراهم شود و ما هم باید در جهاد امروز که به فرموده مقام معظم رهبری همان جهاد تبیین است آماده باشیم و برای جهاد تبیین آبرو بگذاریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
برآورد شرکت ۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین امسال
دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
بیرانوند به بازی پرسپولیس رسید
کاریکاتور| خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top