تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/01/30 - 10:36
کد خبر: 430214

تقدیر حماس از ایران در مراسم روز اسیر فلسطینی در بیروت

تقدیر حماس از ایران در مراسم روز اسیر فلسطینی در بیروت

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که ایران برای دفاع از فلسطین و مقاومت تا وقتی که طومار رژیم اشغالگر در هم پیچیده و قدس آزاد شود، هزینه‌های زیادی انجام می‌دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مقامات حماس و جهاد اسلامی در مراسمی که روز دوشنبه در بیروت به مناسبت روز اسیر فلسطینی با عنوان با مقاومت اسرا و محل اسرای پیامبر آزاد می‌شوند، برگزار شد، تاکید کردند که مبارزه دلیرانه این روزهای ملت فلسطین در قدس بیانگر اصالت واقعی آن است.

به گزارش فلسطین الیوم، «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ما تمام نبردهای خود را برای بیت المقدس و مسجد الاقصی خواهیم جنگید تا زمانی که این مقدسات هویت واقعی اسلامی، عربی و فلسطینی خود را بازپس گیرد.

وی گفت: همه نبردها برای دفاع از مسجد الاقصی انجام می‌شود تا وقتی که همه آنهایی که شریک آزادسازی مسجد الاقصی می‌شوند، بار دیگر در صحن‌های آنجا نماز برپا کنند.

این مقام حماس ضمن تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی گفت: ایران به سبب موضع خود در حمایت از فلسطین و مقاومت، بهای سنگینی پرداخت کرده است.

العاروری گفت: ما بسیار بردبار هستیم، شاید امت اسلامی با مشکلاتی مواجه باشد؛ اما هرگز در برابر دشمن تسلیم نمی‌شود.

العاروری تاکید کرد: دنیا نمی‌تواند در برابر حمله نظامیان رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی و تعرض به زنان و کودکان ساکت بنشیند .

او با بیان اینکه حماس تلاش‌های بزرگی برای ایجاد وحدت ملی فلسطین کرده است، گفت: ایجاد وحدت ملی بر پایه مقاومت است که می‌تواند با رژیم اشغالگر مقابله کند و ما اطمینان داریم که امت اسلامی به طور یکپارچه در محور مقاومت جای دارد و از همین رو از همه ملت‌های اسلامی می‌خواهیم در مقاومت برابر رژیم اشغالگر شریک شوند.

العاروری گفت: ما طومار رژیم اشغالگر را در هم خواهیم پیچید و ننگ رفتار کسانی که علیه مقاومت باشند، در تاریخ ثبت خواهد شد.

«محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مردم فلسطین، متحد در همه جبهه‌ها پشت پرچم مقاومت ایستاده‌اند تا اشغالگران اسرائیل شکست بخورند.

به گزارش فلسطین الیوم، الهندی در مراسمی که حماس به مناسبت روز اسیر در بیروت برگزار کرد، گفت:نبرد ما با دشمن یک جنگ گسترده است و این یک جنگ آشکار در همه جبهه ها است.

وی با تاکید بر اینکه نبرد جنین ملت فلسطین را در برابر دشمن صهیونیستی متحد کرد، گفت: ما به دشمن می گوییم که محاسبات او در هنگام تهدید به حمله به جنین و تهدید درباره قطع تسهیلات در غزه همیشه اشتباه است.

این مقام جهاد اسلامی تاکید کرد: پیام نبرد «شمشیر قدس» تاکید کرد که مردم فلسطین از ذره ای از خاک سرزمین فلسطین چشم پوشی نخواهند کرد.

وی در همین حال با بیان اینکه اسرای «تونل آزادی» ضربه محکمی به دستگاه امنیت رژیم اشغالگر وارد کردند، به کسانی که از دشمن صهیونیستی هراس داشتند، گفت: دشمن توهم است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top