تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/01/31 - 09:26
کد خبر: 430327

دنیای موتوژن‌ها

دنیای موتوژن‌ها

الکتروموتور ها با فرم هایی از جنس آلومینیوم شامل دو محل اتصال به زمین می باشند. یکی از آن ها در درون ترمینال و دیگری روی پایه الکتروموتور طراحی شده است. الکتروموتور ها با جنس چدن، محلی اتصالی بر پایه الکتروموتور دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شفت الکتروموتور ها و یا همان موتوژن ها با استفاده از یک سر خروجی تهیه می شوند. ابعاد نهایی موتوژن ها، با بهره گیری از تلرانسهای دقیق توسط دستگاههایی به نام cnc ماشین کاری می گردند. بر اساس استاندارد های تعیین شده، خار و جای خار بر روی موتوژن ها، DIN 6880 می باشد. دایکاست موتور ها از جنس آلومینیوم خالص است. پس از تمامی مراحل تولید و برداری از روتور ها، بالانس مکانیکی آن ها با استفاده از دستگاه های بسیار دقیق و با کیفیت بالا انجام می پذیرد. عملیات خنک کاری موتوژن ها از طریق پروانه های پلاستیکی و پره های موجود در دو انتهای روتوز قفس سنجابی صورت می گیرد. پروانه الکتروموتور ها از جنس پلی آمید تشکیل شده اند که دارای مقاومت بالایی می باشند. نصب آن ها نیز در انتهای الکتروموتور ها و بر روی شفت انجام می گیرد. جریان هوا از طریق چرخش پروانه از قسمت انتهایی الکتروموتور به سمت جلو و بدنه آن پخش می شود. الکترو موتور های با فریم آلومینیومی جعبه ترمینال، به شکلی یکدست و یکپارچه با استفاده از فریم آلومینیومی، عملیات ریخته گری آن انجام می شود. همچنین اماکن هدایت انواع کابل های برق را از بخش راست به چپ جعبه ترمینال فراهم می آورد. فریم الکترو‌موتور هایی که از جنس چدن می باشند، جعبه ترمینال به شکل مجزایی ریخته گری می گردد. در این نوع الکتروموتور ها، هدایت کابل های برق در چهار جهت انجام پذیر نمی باشد. عملیات ریخته گری فرم الکتروموتورها با جنس الومینوم، از سایز 55-160 به شیوه دایکاست صورت می گیرد. همچنین فرم الکتروموتور ها با جنس چدن، از سایز 100-355 ریخته گری می گردند.

الکتروموتور ها با فرم هایی از جنس آلومینیوم شامل دو محل اتصال به زمین می باشند. یکی از آن ها در درون ترمینال و دیگری روی پایه الکتروموتور طراحی شده است. الکتروموتور ها با جنس چدن، محلی اتصالی بر پایه الکتروموتور دارند.

زمانی که الکتروموتور ها به دمای کاری معمول می رسند، طبق استاندارد lEC 60034-1 می تواند جریان اضافی حدود ⅕ برابر جریان نامی را تحمل نماید

نمایندگی موتوژن در اصفهان با در اختیار داشتن فارغ‌التحصیلان برتر و همچنین بهره گیری از انرژی و پتانسیل کارشناسان جوان و در کنار آن بهره مندی از نظرات اساتید دانشگاهی این حرفه و انواع مراکز علمی و تحقیقاتی کشور به فعالیت می‌پردازد.

آزمایشگاه های موجود در این شرکت، اهدافی همچون ارائه خدمات آزمایشگاهی دقیق، مدیریت و کنترل کیفیت قطعات تولیدی آن و کنترل کیفیت قطعات تولید شده از تامین کنندگان را در بر می گیرد.

 

این شرکت یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید موتوژن با کیفیت بالا تلقی می شود.

موتور کولر موتوژن از ویژگی هایی برخورد دار است که آن را بسیار در میان انواع مختلف موتور کولر های برند در بازار ویژه ساخته است. سیم پیچ با کیفیت آن که از جنس مس و همچنین بدنه بسیار مقاوم آن از خصوصیات اصلی آن به شمار می روند. اضافه بر این موضوع، موتوژن وسیله هایی نظیر پمپ کولر و دیگر کالا های خانگی را نیز تهیه می نماید. برند موتوژن علاوه بر موتور کولر خود، دارای موتور های صنعتی بسیاری است که به جهت آن ها شناخته شده می باشد. الکتروموتور تکفاز و الکتروموتور سه فاز، از محصولات این شرکت می باشند. صادرات آن ها نیز به بسیاری از کشور های همسایه انجام می شود. کیفیت دینام کولر این برند بسیار بالاست و در ایران بسیار پرمصرف می باشد.

 

برای مثال شرکت موتوژن، موتور کولر آبی مدل CRS-1/2 را به گونه ای ساخته است که میزان مصرف برق آن به حداقل ممکن برسد. به طوری که برچسب انرژی آن A+ تعیین شده است.

از جمله قطعات به کار رفته در دینام کولر موتوژن می توان به مواردی همانند لاستیک ضربه گیر، برینگ کپ، واشر های لاستیکی و پلاستیکی، پیچ و مهره های مونتاژ، پیچ ارت، بست های پایه، درب ترمینال، پیچ های درب ترمینال، فریم، اسلیو، براکت های عقب و جلو، یاتاقان لغزشی، کپ سوراخدار، واشر فلنجر، کپ آرم دار، سوئیچ مخصوص، دسته پلاستیکی و نیم پلیت‌ اشاره نمود. شرکت موتوژن با استفاده از بهترین متریال، همواره سعی کرده تا محصولاتی با کیفیت بسیار بالایی را به بازار عرضه نماید. تحریم های موجود در کشورمان باعث شده تا این شرکت بیشتر به تولیدات داخلی بپردازد.

دینام کولر موتوژن در اصفهان در فصول گرم سال دارای طرفداران بسیاری است. یه همین جهت میزان درخواست ها برای خرید آن افزایش می یابد.

نکاتی در خریداری دینام کولر موتوژن وجود دارند که پیشنهاد می کنیم حتما در هنگام خرید به آن دقت شود. میان توان جذبی الکتروموتور و توان نامی آن فاصله ای می باشد. به این منظور که آمپر جذبی الکتروموتور در نقطه کار با آمپر نامی آن دارای تفاوت هایی می باشد. برای نمونه، الکتروموتوری شامل آمپر نامی ۶۰ آمپر می باشد. این در صورتی است که در حین کار دارای امپر جذبی ۴۵ است. این موضوع بدان معناست که به میزان ۴۵ آمپر در حین کار از آن عبور می نماید.

توصیه می کنیم حتما پیش از خرید، قیمت دینام کولر موتوژن در اصفهان را با شرکت های تولید کننده این نوع قطعات را بررسی نمایید و تمامی جوانب مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید. شرکت موتوژن کیفیت بالا و هزینه های مناسب محصولات خود را در کنار یکدیگر قرار داده است تا رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورد.

شرکت موتوژن با عناوین دیگری از جمله دینام موتوژن، الکتروموتور موتوژن و گلد الکتریک نیز شناخته شده است.

دنیای موتوژن‌ها
 

الکتروموتور موتوژن از بهترین موتور های الکتریکی ایرانی به شمار می رود. این شرکت نزدیک به 40 سال سابقه و تجربه دارد. الکتروموتور های تولید شده در این شرکت از لحاظ کیفیت و قیمت با شرکت های مشابه قابل مقایسه نیز می باشند. از جمله شرکت های رقیب آن می توان به شرکت چینی الکتروموتور استریم اشاره کرد. هزینه های این محصول همواره برای مشتریان مورد اهمیت بوده است. این موضوع اغلب در انواع کاربرد های صنعتی تاثیر گذار است. چنانچه به خرید دینام های با کیفیت و با طول عمر بالا تمایل دارید، ما به شما شرکت موتوژن را پیشنهاد می کنیم که یک شرکت ایرانی است و نرخ ارز در تعیین قیمت آن تاثیرگذار نیست. به همین جهت می تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای مشتریان به شمار رود.

جهت تعیین هزینه های الکتروموتور عوامل زیادی موثرند که می توان به توان موتور بر اساس اسب بخار، جنس پوسته و شفت و خاص یا معمولی بودن آن اشاره کرد. برای مثال در موتور های تک فاز رله ای و یا کلاچ دار و دو خازن از الکتروموتور های خاص به شمار می روند.

رنج قیمت الکتروموتور موتوژن، از 2 میلیون شروع می شود تا به حدود 350 میلیون می رسد‌. جهت انتخاب الکتروموتور مد نظرتان، ابتدا می بایست تمامی مشخصات آن را بررسی نمایید و سپس با در نظر گرفتن تمامی جوانب مثبت و منفی، برای خرید اقدام نمایید.

هنگام خرید الکتروموتور ها، می توانید به نوع منبع تغذیه، توان مورد نیاز و بودجه ی مد نظرتان دقت نمایید. شرایطی همانند گرد و غبار شدید مستلزم موتور هایی استاندارد حفاظتی می باشند که با محیط مملو از غلظت مواد شیمیایی سازگاری دارند. چنانچه در هنگام خرید خود به این نکات مهم دقت لازم را نداشته باشید، ممکن است دچار ضرر شوید.

تفاوت قیمت میان الکتروموتور چدنی و الکتروموتور آلومینیومی موتوژن

این دو الکتروموتور به دلیل ویژگی و خصوصیات ساختاری که دارا می باشند، شامل کاربرد و عملکرد های متفاوتی نیز هستند. هزینه های ناشی از به کار گیری این دو الکتروموتور در ساختار و بدنه موتور ها، نیز دارای تفاوت هایی می باشد. آلومینیوم از آنجایی که یک فلز سبک می باشد، چگالی کم تری در مقایسه با آلیاژ چدن دارد. به همین جهت موتور های آلومینیومی دارای وزن کم تری نسبت به موتور های از جنس چدن دارند. چدن برخلاف الومینیوم فلزی سنگین می باشد. اما مقاومت آن در برابر خوردگی و اکسایش بسیار بالا تر از آلومینیوم برآورد شده است.

چدن آلیاژی است که نقطه ذوب پایینی دارد و به آسانی ریخته گری می شود. خصوصیات ویژه چدن سبب شده تا هزینه بالاتری نسبت به موتور های آلومینیومی داشته باشد.

چنانچه قصد خرید الکتروموتور از هر نوعی را دارید، پیشنهاد می کنیم پیش از تصمیم گیری نهایی، حتما انواع مختلف آن را بررسی کرده، برند های معتبر این صنعت را ارزیابی نمایید و تمامی جوانب مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید. الکتروموتور موتوژن با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای آن، می تواند انتخاب مناسبی برای شما محسوب شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
جزئیات لحظه پیدا شدن یسنا توسط امدادگر کایت سوار هلال احمر +فیلم
وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه !
دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top