تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/02/07 - 01:00
کد خبر: 430976

بر اساس اعلام آمارها در ماه گذشته؛

معرفی ۱۰ بازی با بالاترین رتبه دانلود +لینک

معرفی ۱۰  بازی با بالاترین رتبه دانلود +لینک

۱۰ بازی که در آمارها در ماه گذشته بیشترین میزان دانلود را داشته اند را در گزارش زیر معرفی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»، بهترین‌ بازی‌های موبایل در ماه گذشته معرفی شدند و نام‌های جدیدی دیده می‌شود.

10 بازی که در آمارهای ماه گذشته بیشترین میزان دانلود را داشته اند را در گزارش زیر معرفی کرده ایم.

10 مورد به این شرح می باشد:

1) Merge Master

Merge Master: Dinosaur Fusion یک بازی استراتژیک بلادرنگ برای همه است.

هدف اصلی بازی این است که با ترکیب جنگجویان یا دایناسورها، تمام دشمنان را شکست دهید. دشمنان اژدها، هیولا، Trex یا دایناسورهای دیگر هستند، بنابراین کار آسانی نخواهد بود. برای به دست گرفتن کنترل مکان های دشمن حمله کنید. سریع واکنش نشان دهید و فکر کنید. از استراتژی و تاکتیک های خود برای پیروزی در نبرد استفاده کنید و به مرحله بعدی بروید. پس از ادغام تمام موجودات خود با رئیس نهایی مبارزه کنید! در هر مرحله از این چالش، یک هیولا با قدرت فزاینده منتظر شما خواهد بود! استراتژی خود را در زمان واقعی اعمال کنید و ترکیب مناسب را برای ترسیم پیدا کنید.

2) Garena Free Fire

فری فایر Garena Free Fire بازی فوق العاده و هیجان انگیز بقا در جزیره دور افتاده بی شک یکی از پرطرفدار ترین ، زیبا ترین و بهترین بازی های سبک اکشن و بقا که از سوی استودیوی بازیسازی ۱۱۱dots Studio برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است، و محبوبیت زیادی را به خود اختصاص داده است ، بازی Garena Free Fire، بقا در جزیره دور افتاده است. بازی Garena Free Fire به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است، و تا به امروز میلیون ها بار توسط بازیکنان سراسر جهان دانلود و نصب شده است.

3) Subway Surfers

بازی Subway Surfers از همان ابتدایی که موبایل های اندرویدی در ایران در حال انتشار و فراگیری بود ، محبوب و در دسترس بود و هست و در حال حاظر هم جزء محبوب ترین و پردانلود ترین بازی های اندرویدی جهان میباشد ! اگر اهل بازی باشید ، محال است که این بازی را انجام نداده باشید ! بازی موج سواران مترو دارای هیجان بسیار بالایی میباشد و همین باعث میشود که شما بخواهید بیشتر و بیشتر بازی کنید ! هدف از انجام این بازی جمع آوری سکه و کلید میباشد ! با سکه هایتان میتوانید کاراکتر های جدید را باز کنید و با کلید هایتان هم میتوانید لباس های جدید شخصیت های مختلف را باز کنید . این بازی دارای امتیاز 4.5 از 5 میباشد و تا به حال در حدود یک میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی دانلود و دریافت شده است !

4) Army Commandor

بازی فرمانده ارتش یک بازی دوست داشتنی استراتژی و اکشن در گوشی های اندرویدی میباشد. در این بازی شما باید برای خود یک ارتش و پادگان نظامی درست کنید و با ساخت سرباز های مختلف مقابل حملات دشمن دفاع کنید. دشمن های مختلف و قدرتمندی به پادگان شما حلمه میکند شما باید با ارتشی که ساختید با این دشمن ها مقابله کرده و تمامی نیروهای آن هارو نابود کنید.

5)  Fill The Fridge

اکنون که خرید از سوپرمارکت خود را کامل کرده اید، آیا به خانه برگشته اید و آماده هستید که یخچال را پر کنید؟ شگفت انگیز! با استفاده از اشیاء مختلف، مواد غذایی، نوشیدنی ها و بسیاری موارد دیگر در قفسه های یخچال شروع به پرکردن کنید و سعی کنید همه آنها را در خود جای دهید. سبدهای خرید خود را یکی یکی خالی کنید، مکان‌های مناسبی برای مرتب‌سازی پیدا کنید و در یخچال ذخیره کنید تا هر طور دوست دارید بازی کنید!

یخچال را پر کنید! یک بازی مرتب سازی واقعی و یک بازی پازل با یک تیم سرگرم کننده آشپزخانه برای شما برای بازی است! سازماندهی یخچال یک تجارت دشوار است اما بسیار سرگرم کننده است!

6) Roblox

شما در بازی روبلاکس با یک مجموعه از بازی‌های آنلاین از هر ژانر و مدلی که دوست دارید روبرو هستید. از بازی‌های ساده گرفته تا بازی‌های اکشن و ماجراجویی همگی در اختیار شماست و می‌توانید به صورت گروهی بازی کنید.

شما ممکن است در این بازی با افراد مختلفی از سراسر دنیا هم‌بازی شوید و یا حتی با دوستان و آشنایان خودتان تیم‌های چند نفره بسازید و در یک بازی به رقابت بپردازید.

اگر بخواهیم راجب بازی‌های موجود در Roblox صحبت کنیم باید بگوییم انواع سبک‌های بازی را در آن خواهید دید. بازی‌هایی که اکثرا حجم‌های کمی دارند و به بازی‌های سرگرم‌کننده کوچک شناخته می‌شوند. البته باید بگوییم با وجود کم حجم بودن، اما کیفیت بازی‌های بسیار خوب است و از نظر کیفیت بازی مشکلی نخواهید داشت. بدین ترتیب افرادی که علاقه به بازی‌های کوچک و کم حجم دارند همه آن‌ها را یک‌جا در اختیار دارند و دیگر لازم نیست در صفحات مختلف بدنبال آنها بگردند.

7) Fishdom

امپراطوری ماهی ها بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی های پازل از نوع match-3 از استودیوی بازیسازی Playrix Games است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و از برترین های سبک خودش به شمار می رود. با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی تان می توانید به دنیای عمیق زیر آب فرو می روید! اگر دوست دارید همین الان به دنیای زیر آب بروید؛ یک نفش عمیق بکشید و خود را در دنیای زیر اب تصور کنید! انواع پازل های مختلف در دنیای زیر اب وجود دارند که شما می توانید آنها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

8) Ludo King

Ludo King درست همان قوانین همیشگی و کلاسیک بازی منچ را دنبال می کند اما عناصر متنوع و فرعی دیگر هم به بازی اضافه شده تا ماهیت آن رقابتی تر شود. برای مثال، این بار شما نه فقط به صورت 2 الی 4 نفره، بلکه تا 6 نفر هم می توانید به بازی اضافه کنید و یک رقابت 6 نفره منچ را که در نسخه های کلاسیک این بازی وجود نداشت تجربه کنید. همچنین رویکرد جالب دیگری که در بازی دیده می شود، تم ها و پس زمینه های متنوع نقشه های بازی است که باعث شده تا این بازی تنوع زیادی از نظر ظاهری داشته باشد. استودیوی Gametion Technologies مدعی شده که Ludo King اولین بازی موبایلی رسمی از بازی کلاسیک Ludo یا منچ بوده است که از سال 2016 منتشر شده و بیشتر از 500 میلیون بار دانلود داشته است! آمار و ارقام ثبت شده در گوگل پلی نیز این ادعا را ثابت می کنند و باید گفت که در حال حاضر بازی پادشاه منچ پرافتخارترین و محبوب ترین بازی منچ در بین دیگر بازی های این سبکی است. 

9) PUBG Mobile

بازی پابجی اولین بار در مارس سال 2017 از طریق بخش Early Access استیم برای کامپیوتر عرضه شده و نسخه کامل آن هم دسامبر همان سال عرضه شد. این بازی بعدا در سپتامبر 2018 به صورت رسمی برای ایکس باکس وان هم عرضه شد. پورت پلی استیشن 4 بازی و یک نسخه رایگان از آن هم مخصوص موبایل‌ها در سال 2018 عرضه شد. پابجی یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های دنیا محسوب می‌شود که تا تیر 1397، بیش از پنجاه میلیون نسخه از آن به فروش رفته و با در نظر گرفتن نسخه موبایل، بیش از 400 میلیون بازیکن دارد.

انتشار بازی پابجی در سال 2016، سبک جدیدی از بازی‌های کامپیوتری وارد بازار شد و آن هم بتل رویال نام داشت. با استفاده از این سبک، بعدها بازی‌هایی نظیر فورتنایت و Call of Duty: Mobile  هم وارد بازار شدند.

10) Candy Crush Saga

بازی Candy Crush Saga برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ و در شبکه اجتماعی فیسبوک توسط استودیو کینگ منتشر شد و دیری نپایید که به دلیل استقبال بسیار زیاد، نسخه‌های دستگاه‌های موبایل آن نیز منتشر شد. iOS، اندروید، ویندوز فون و ویندوز 10، پلتفرم‌هایی بودند که این بازی برای آنها منتشر شد و بازی بسیار موفق Candy Crush Saga، تبدیل به یک پدیده در میان گیمرهای کژوال (کسانی که گیم را به صورت جدی دنبال نمی‌کنند و فقط به عنوان تفریح آن را انجام می‌دهند) شد.

مراحل جذاب و متعدد، گیم‌پلی اعتیاد آور و سادگی، همه و همه دست به دست هم دادند تا این بازی به یک بازی بسیار موفق تبدیل شود و کسانی که برای گذراندن کمی وقت قصد داشتند با موبایل خود بازی کنند، Candy Crush Saga به یکی از بازی‌های همیشگی آنها تبدیل شده بود. البته گیمرهای حرفه‌ای هم به نوعی جذب این بازی شدند و پس از یک مبارزه سخت و نفس‌گیر آنلاین یا آفلاین، علاقه‌مند بودند که چند مرحله‌ای از بازی Candy Crush را انجام دهند.

گزارش از محیا ضرابیان

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top