تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/02/07 - 15:01
کد خبر: 431046

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های استان تهران

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های استان تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه رمضان، مسیرهای راهپیمایی ضد استکباری روز جهانی قدس در ۱۵ شهرستان استان تهران اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد قدس و انتفاضه استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های استان تهران اظهار کرد: حضور پرشور مردم مومن و خداجوی استان تهران و سراسر کشور پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط کرونا، قطعا می تواند رژیم صهیونیستی را یک قدم به نابودی نزدیک تر کند.

وی گفت: روز جمعه، همه با هم و به پیروی از امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و برای مبارزه با کودک کشی و ظلم و جنایت در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد تا با فریادهای خودمان سازمان های حقوق بشری را از خواب زدگی بیدار کنیم.

رییس ستاد قدس و انتفاضه استان تهران، مسیرهای راهپیمایی ضد استکباری روز جهانی قدس در ۱۵ شهرستان استان تهران را به شرح زیر اعلام کرد:

راهپیمایی در ۳ نقطه از شهرستان ورامین برگزار می‌شود

در ورامین، وارثان قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ همنوا با اقصی نقاط کشور، از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) حرکت کرده و سپس در مصلی صاحب الزمان(ع) اجتماع خواهند کرد و محسن منصوری استاندار تهران  در جمع راهپیمایان ورامین سخنرانی خواهد کرد.

دو راهپیمایی دیگر هم در شهرستان ورامین برگزار می شود، که یکی از آن ها در شهر جوادآباد و راهپیمایی دیگر در منطقه خیرآباد است که هر دو این راهپمایی ها به سمت محل برگزاری نمازجمعه خواهد بود.

شهرستان بهارستان

مردم روزه دار شهرستان بهارستان نیز مانند سراسر کشور در بخش گلستان راهپیمایی برگزار خواهند نمود و مسیر راهپیمایی در شهر گلستان  از فلکه دوم گلستان به سمت مصلی این شهر خواهد بود.

شهرستان ملارد

راهپیمایان شهرستان ملارد صبح روز جمعه 9 اردیبهشت ماه از مسیر مسجد جامع امام صادق(ع) - خیابان امام خمینی (ره) – خیابان دکتر حسابی – بلوار ارغوان – مصلی نماز جمعه برگزار خواهند کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان قدس

مسیر راهپیمایی در شهرستان قدس از میدان قدس به سمت میدان آزادی و سپس مصلی شهر قدس در نظر گرفته شده که پس از به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و اظهار تنفر مردم شهر قدس از جنایات این رژیم آماده اقامه نماز جمعه می شوند.

فریاد مرگ بر اسرائیل در دماوند

در شهرستان دماوند نیز راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور با صلابت مردم روزه دار این دیار از میدان امام(ره) دماوند آغاز شده و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی در مسجد جامع دماوند اجتماع خواهند کرد تا آماده شنیدن خطبه های نماز جمعه جمعه ۹ اردیبهشت ماه گردند.

شهرستان پردیس 

در شهرستان پردیس نیز راهپیمایی طبق سنوات گذشته از میدان فلسطین تا مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

مسیر راهپیمایی در شهرستان پاکدشت

راهپیمایان شهرستان پاکدشت نیز، راهپیمایی را از میدان آزادگان آغاز کرده و پس از طی مسیر چهار راه ساعت، میدان قدس، میدان معلم در مصلی امام خمینی (ره) اجتماع خواهند کرد.

همنوا با مردم فلسطین در راهپیمایی شهرستان شهریار

مردم مومن و روزه دار شهرستان شهریار نیز، راهپیمایی ضد صهیونیستی خود را  از مسیر چهارراه قائم(عج)، خیابان ولیعصر(عج)،میدان امام خمینی(ره)، خیابان انقلاب آغاز خواهند نمود و در پایان در  مصلی نماز جمعه شهریار اجتماع و قرائت قطعنامه ضد استکباری خواهند کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در فیروزکوه

مردم بصیر فیروزکوه نیز در روز قدس و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنابر فرموده امام راحل مسیر راهپیمایی ضد صهیونیستی خود را از  آستان مقدس  امامزاده اسمعیل(ع)آغاز کرده و سپس به سمت میدان معلم حرکت خواهند نمود و در انتها در مصلی نماز جمعه با فریادهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» آماده اقامه نماز جمعه می شوند.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در ری

راهپیمایی روز قدس در شهرری قبله تهران  از سه راه ورامین آغاز می گردد و راهپیمایان پس از پیمودن مسیر خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری و خیابان حرم، در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تجمع کرده و در نهایت راهپیمایان روزه دار در مراسم اقامه نماز جمعه در مصلی ری شرکت می کنند.

راهپیمایان روز قدس در اسلامشهر 

مردم اسلامشهر نیز از دو مسیر ناحیه مقاومت بسیج حضرت سید الشهدا(ع) و مسجد حضرت ولیعصر(عج)  شهرک مهدیه به سمت مصلای بزرگ نماز جمعه حرکت و در  انتها با قرائت قطعنامه تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی را محکوم خواهند کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در قرچک راهپیمایی شهرستان قرچک نیز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، از میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی خود را آغاز و تا مصلای نماز جمعه به پایان خواهند رساند تا از ویژه برنامه های این روز بهره مند شوند. 

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان پیشوا

راهپیمایان شهرستان پیشوا نیز مسیر مسجد امام خمینی(ره) به سوی حرم مطهر امام زاده جعفر(ع) را طی می کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان شمیرانات 

در بخش لواسانات شهرستان شمیرانات مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس از میدان امام(ره) به سمت سراتحاد و در بخش فشم شهرستان شمیرانات از مصلی به طرف میدان امام خمینی(ره) سپس به سمت اداره برق برگزار خواهد شد و در انتها در مصلی نماز جمعه روزه داران  تجمع ضد صهیونیستی خواهند کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رباط کریم

راهپیمایان شهرستان رباط کریم نیز  روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی خود را از مقابل چهارراه دادگستری آغاز و به سوی مصلی نمازجمعه ختم خواهند نمود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top