تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/02/18 - 16:45
کد خبر: 431897

خرید دستگاه های تصفیه آب اقتصادی

خرید دستگاه های تصفیه آب اقتصادی

در صورتی که می خواهید دستگاه تصفیه آب خریداری کنید می توانید از مجموعه آبندیش مشاوره دریافت کنید. این مجموعه نمایندگی رسمی nova در ایران می باشد و انواع دستگاه تصفیه آب را به سراسر ایران عرضه می کند. محصولات این مجموعه به طور رایگان به سرتاسر ایران عرضه می شود و در مناطق تهران و کرج به طور رایگان نصب می گردند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه آبندیش تماس حاصل نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دستگاه های تصفیه آب را باید امروزه جزئی جدایی ناپذیر از خانه ها دانست. این دستگاه ها سلامت را به انسان ها هدیه داده اند و باعث شده اند آب مصرفی روزانه سالمی برای نوشیدن فراهم باشد. شاید ندانید که آب تصفیه شده لوله کشی شهری فاقد ویژگی های یک آب سالم است و باعث بیماری های زیادی از جمله سنگ کلیه، مشکلات گوارشی و صد ها بیماری شناخته و ناشناخته دیگر می شود. بنابراین در صورتی که به فکر سلامتی خود هستید بهتر است به فکر تهیه یک دستگاه تصفیه آب برای خانه خود باشید. قطعا بعد از استفاده ازدستگاه تصفیه آب تفاوت را حتی در میزان کثیف شدن لیوان و قوری هم مشاهده خواهید کرد و شگفت زده خواهید شد. تصور کنید این همه آلودگی که دیگر در لیوان هایتان دیگر مشاهده نمی کنید وارد بدنتان می شده است!

سوال: بهترین دستگاه تصفیه آب کدام است؟

برای این سوال پاسخ مشخصی وجود ندارد. زیرا دستگاه های تصفیه آب برند ها و ویژگی های خیلی زیادی دارند و می توان برای آن ها حتی از تکنولوژی هوش مصنوعی نیز بهره گرفت. بهترین دستگاه تصفیه آب را بایستی با توجه به بودجه پیشنهادی خود انتخاب کنید. تفاوت هایی که در دستگاه های تصفیه آب وجود دارد معمولا در تعداد فیلتر ها، وجود پمپ، زیر سینکی یا رو کابینتی بودن می باشد. در ابتدا بایستی با تصمیم بگیرید که دستگاهی که می خواهید داشته باشید رو کابینتی باشد یا زیر سینکی؟

پیشنهاد ما به شما این است که از دستگاه زیر سینکی استفاده کنید زیرا این مدل از دستگاه قدرت بیشتری در فیلتراسیون دارد و ظاهر آشپزخانه را نیز اشغال نمی کند. دستگاه های زیر سینکی معمولا دارای حداقل 6 فیلتر می باشند و می تواند تا 8 فیلتر نیز افزایش پیدا کند. وجود 6 فیلتر به طور کامل می تواند آب مصرفی شما را تصفیه کند و فیلتر های هفتم و هشتم ویژگی های مثبتی نظیر قلیایی کردن و افزودن املاح مورد نیاز را برای آب تامین می کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب

همان طور که گفتیم دستگاه های تصفیه آب دارای ویژگی های مختلفی هستند و این باعث می گردد قیمت دستگاه تصفیه آب متفاوت باشد. شما برای خرید یک دستگاه تصفیه آب باید حدودا بین 3 تا 6 میلیون تومان هزینه کنید. این قیمت برای ابتدای سال 1401 می باشد و در سال های بعدی قیمت ها قطعا تغییر خواهند کرد. هزینه ای که شما پرداخت می کنید در واقع بیمه سلامتی شماست و چندین برابر این هزینه به شما بر خواهد گشت. در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب دارید می توانید از فروشگاه های مجاز دستگاه تصفیه آب را تهیه کنید. بهتر است که دستگاه خود را از مجموعه های بزرگ و معتبر تهیه کنید تا دستگاه تصفیه آب قلابی نصیبتان نشود.  متاسفانه به تازگی فروشنده های متفرقه ای در بازار راه پیدا کرده اند که دستگاه های تصفیه آب قلابی به فروش می رسانند که این دستگاه ها نه تنها آب را تصفیه نمی کنند بلکه به دلیل استفاده از فیلترهای غیر مجاز املاحی مضر را به آب اضافه می کنند و باعث آلودگی آب می گردند.

فروشگاه معتبر دستگاه تصفیه آب

در صورتی که می خواهید دستگاه تصفیه آب خریداری کنید می توانید از مجموعه آبندیش مشاوره دریافت کنید. این مجموعه نمایندگی رسمی  nova در ایران می باشد و انواع دستگاه تصفیه آب را به سراسر ایران عرضه می کند. محصولات این مجموعه به طور رایگان به سرتاسر ایران عرضه می شود و در مناطق تهران و کرج به طور رایگان نصب می گردند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه آبندیش تماس حاصل نمایید.

معرفی مجموعه آبندیش

آبندیش یکی از بزرگترین فروشگاه های دستگاه تصفیه آب در تهران و کرج می باشد. تمامی محصولات این فروشگاه دارای گواهینامه NSF می باشد. این گواهینامه تضمین می دهد که محصول تولید شده هیچ ضرری برای انسان و محیط زیست ندارد و شما می توانید با خیال راحت از دستگاه استفاده کنید. در صورت نیاز برای مشاوره بیشتر و همچنین خرید دستگاه تصفیه آب می توانید همین الان با مجموعه آبندیش تماس حاصل نمایید و از کارشناسان فروش آبندیش مشاوره رایگان دریافت کنید. در صورت خرید شما صاحب یک کارت تخفیف هم خواهید شد و در خرید های بعدی می توانید از این کارت استفاده کنید و تخفیف ویژه دریافت کنید.

راه های ارتباطی

https://abandish.net/

تهران - اندیشه فاز 4- بازار ایرانی اسلامی

02126741651

02165341434

02126763039

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top