تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/03/01 - 15:06
کد خبر: 433101

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح روز یکم خرداد از پارک فناوری پردیس بازدید و در جلسه‌ای با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس پارک و برخی مدیران شرکت های دانش بنیان بر استفاده از ظرفیت این شرکت ها برای توسعه و تقویت فعالیت های این سازمان تاکید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، رییس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز با حضور در پارک فناوری پردیس ضمن دیدار و گفتگو با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس از بخش‌های مختلف این پارک بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان در حوزه ثبت اسناد و املاک قرار گرفت.

در این بازدید حسن بابایی به همراه محمدعلی شجاعی رییس سازمان امور اراضی کشور و تعدادی از مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک، ضمن بازدید از مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در پارک فناوری پردیس، پیرامون نحوه تعریف همکاری‌های دوجانبه و تأمین نیازهای فناورانه و ایجاد امکان بومی‌سازی اقلام مورد نیاز این سازمان بحث و تبادل‌ نظر کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازدید از پارک فناوری پردیس گفت: در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه در سازمان ثبت اسناد و املاک با مدیریت حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، چندین راهبرد مرتبط با شرکتهای دانش بنیان می توان احصاء کرد.

حسن بابایی افزود: در بحث هوشمندسازی و الکترونیکی کردن فرآیندها که ما ناگزیر به انجام آن هستیم می توانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم.

او تاکید کرد: به تازگی ریاست محترم قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بر استفاده تمام بخش های دستگاه قضایی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

بابایی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شرح وظایف و ماموریت هایی در زمینه تهیه نقشه های کاداستری و حد نگاری دارد و با توجه به بازدیدی که از شرکت‌های پارک فناوری پردیس داشتیم امیدواریم بتوانیم در قالب یک تفاهم نامه، از ظرفیت این شرکت ها استفاده کنیم. موضوعی که می‌تواند به تسریع در موضوع نقشه برداری و عکس های دقیق به ما کمک کنند.

سورنا ستاری نیز در این بازدید ضمن تشکر از حضور ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پارک فناوری پردیس گفت: به زودی شاهد گسترش تعاملات میان شرکت های دانش بنیان و این سازمان خواهیم بود و آینده بسیار درخشانی را به کمک شرکت های دانش بنیان در این حوزه رقم خواهیم زد.

بازدید از نمایشگاه محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه مشاهدات زمین (فتوگرامتری و سنجش از دور) که مرتبط با حوزه ثبت اسناد و املاک است و بازدید از شرکت فناپ از دیگر برنامه های رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پارک بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top