تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/03/11 - 11:32
کد خبر: 434203

آموزش فنی و حرفه ای برق ساختمان و دوربین مداربسته؛ بهترین روش ورود به بازار کار این مشاغل پر درآمد!

آموزش فنی و حرفه ای برق ساختمان و دوربین مداربسته؛ بهترین روش ورود به بازار کار این مشاغل پر درآمد!

در این مطلب می‌شما علاقه‌مندان به ورود به بازار کار مشاغل مرتبط با برق ساختمان را با دو دوره آموزشی مختلف فنی و حرفه ای یعنی آموزش برق ساختمان و آموزش نصب دوربین مداربسته آشنا خواهیم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، از سیم کشی ساختمان، تا نصب آیفون و سانترال و مشاغلی مانند نصب سیستم‌های اعلام حریق، نصب کولر گازی، نصب دزدگیر اماکن، نصب دوربین مداربسته و هوشمند سازی ساختمان، مواردی هستند که با شرکت در دوره های تخصصی آموزش برق ساختمان فنی و حرفه ای می‌توان آن‌ها را یاد گرفت.
در این مطلب می‌شما علاقه‌مندان به ورود به بازار کار مشاغل مرتبط با برق ساختمان را با دو دوره آموزشی مختلف فنی و حرفه ای یعنی آموزش برق ساختمان و آموزش نصب دوربین مداربسته آشنا خواهیم کرد.

 

دوره‌های آموزشی برق ساختمان فنی وحرفه ای؛ برای تبدیل شدن به یک متخصص همه فن حریف!

امروزه کمتر ساختمانی جدیدی را خواهید یافت که از تجهیزات مدرنی مانند سیستم‌های آیفون تصویری، آنتن مرکزی، سیستم‌های امنیتی اتفا یا اعلان حریق و گاهاً تجهیزات خانه‌های هوشمند برخوردار نباشند.
به همین دلیل است که متخصصین برق ساختمان همیشه با بازار کار مناسبی روبرو هستند.

آموزش فنی و حرفه ای برق ساختمان و دوربین مداربسته؛ بهترین روش ورود به بازار کار این مشاغل پر درآمد!

دوره های آموزش برق ساختمان فنی و حرفه ای آنطور که در اینجا به آن اشاره شده است، شامل یک دانش کلی در مورد مسائل مرتبط با تمام تجهیزات برقی مورد استفاده در ساختمان‌ها است. این منبع در مورد دوره برق ساختمان فنی و حرفه ای و فرصت‌های شغلی آن می‌گوید:

شما با شرکت در دوره آموزش برق ساختمان مجتمع فنی و حرفه ای دارالفنون با حضور در کارگاه های پیشرفته و به روز ،مباحث مرتبط با دوره برق درجه 2 و برق درجه 1 ساختمان را نزد اساتید مجرب و دانشگاهی خواهید آموخت و به این ترتیب به دلیل یادگیری کامل موارد عملی مرتبط به این حرفه، به طور 100% برای حضور در بازار کار آماده خواهید شد.

فرصت‌های شغلی، بازار کار و وضعیت استخدام برقکار ساختمان :

کار آموزان و شرکت کنندگان در کلاس های آموزش برق ساختمان می‌توانند پس از گذراندن این دوره در مشاغل زیر مشغول به فعالیت شوند:

  1. به عنوان برقکار ساختمان در کارخانجات، ادارات، شرکتها ، فروشگاه‌ها ،بیمارستان‌ها، مراکز نظامی و انتظامی به تعمیر، سرویس و نگهداری برق مراکز مشغول به کار شود.
  2. به عنوان سرویسکار ،نصاب و فروشنده دوربین مدار بسته، در منازل، ادارات،مغازه‌ها،و….مشغول به کار شود.
  3. به عنوان سرویسکار و نصاب و فروشنده دزدگیر اماکن در منازل، ادارات، مغازهها و…. مشغول به کار شود.
  4. به طراحی، نصب و سیم کشی و فروش سیستم اعلام حریق در منازل ، شرکت‌ها و….. مشغول به کار شود.
  5. به نصب ، سرویس و نگهداری و فروش درب‌های اتوماتیک و دربهای کرکره ایی پارکینگی مشغول به کار شود.
  6. به عنوان نصاب و فروشنده لوازم برق اضطراری در شرکتها،مدارس، فروشگاهها، بیمارستانها و…. مشغول به کار شود.
  7. با دریافت گواهینامه ی مهارت فنی و حرفه ای و مراجعه به اتحادیه مربوطه جواز کسب دریافت کرده و به تاسیس مغازه الکتریکی اقدام کند
  8. به عنوان برقکار سیار مشغول به کار شود.
  9. به تولید و نصب تابلوهای برق ساختمان اقدام کند.
  10. به تعمیر، سرویس و نصب آیفون های تصویری اقدام کند.
  11. به هوشمند سازی مدارات برق ساختمان اقدام کند( هوشمند سازی ساختمان )

چرا از آموزش دوربین مداربسته به عنوان یکی از دوره‌های ویژه برق ساختمان فنی و حرفه ای یاد می‌شود؟

امروزه تقریباً تمامی ساختمان‌ها و به ویژه ساختمان‌های تجاری، اداری و آموزشی و همینطور بسیاری از منازل مسکونی و مراکز عمومی، برا حفظ و تامین امنیت خود از دوربین‌های مداربسته استفاده می کنند. به همین دلیل است که شغل نصب دوربین مداربسته همواره بازار کار خوبی داشته و شرکت کنندگان در آموزش دوربین مداربسته می‌توانند از درآمد خوبی برخوردار باشند.

آموزش فنی و حرفه ای برق ساختمان و دوربین مداربسته؛ بهترین روش ورود به بازار کار این مشاغل پر درآمد!

دوره آموزش نصب دوربین مداربسته به صورت 100% کاربردی و به صورت کلاس های عملی برگذار می شود. به این ترتیب این اطمینان برای شما وجود خواهد داشت که با شرکت در این کلاس ها تمامی قطعات و اجزای دوربین مدار بسته ( هم دوربین IP و هم دوربین آنالوگ ) از لنز و کابل تا DVR و کارت شبکه و دیگر اجزاء ، برای نصب و راه اندازی مراحل نصب دوربین مدار بسته آماده می باشد و اساتید مرحله به مرحله بصورت عملی این کار را به شما آموزش می دهد.نکته دیگری که در مورد این کلاس ها لازم به ذکر است، این است که در هر مرحله تست های عملی و تئوری بین کلاسی از کار آموزان به عمل می آید تا هر کار آموز بطور کامل کلیه مراحل نصب دوربین مدار بسته آی پی (IP) و دوربین آنالوگ(analog) را انجام داده و در آن به تسلط صد در صد برسد. در واقع هدف نهایی از تشکیل کلاس های آموزش نصب دوربین مداربسته (CCTV Training) تربیت نصاب های ماهر دوربین مداربسته است که بدون پیاده سازی چنین روشی تقریباً غیر ممکن خواهد بود. در واقع استفاده از این متد از ویژگی های بزرگ آموزشگاه دوربین مداربسته دارالفنون است که در کمتر مجتمعی یافت می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش نصب دوربین مداربسته و هزینه های شرکت در آن می توانید به دوره دوربین مداربسته مراجعه کنید.

هزینه شرکت در کلاس‌های فنی و حرفه ای آموزش برق ساختمان و دوربین مداربسته چقدر است؟

هر ساله هزینه رسمی شرکت در دوره‌های مختلف فنی از سوی سازمان فنی و حرفه ای کل کشور به آموزشگاه‌های آزاد ابلاغ می‌شود. این رقم هزینه ثابتی است که نمی‌توان به هیچ عنوان دوره ای را ارزانتر یا گرانتر از آن برگذار کرد. این به آن معنا است که اگر با آموزشگاهی مواجه شدید که قیمت دوره‌آن ارزانتر از دوره‌های آموزشگاه دیگری بود، حتماً باید طی تماس تلفنی از نوع دوره و سرفصل‌های آن مطلع شوید.
فراموش نکنید که دوره‌هایی مانند دوره نصب دوربین های مدار بسته و دوره آموزش برق ساختمان، شامل مباحث مختلف زیادی هستند که با حذف آن‌ها می‌توان به یک میکرو دوره با هزینه به مراتب کمتر رسید.
طی بررسی انجام شده توسط ما دوره های فنی و حرفه ای دوربین مداربسته در آموزشگاه دارالفنون به صورت صفر تا صد و شامل تمامی مباحث از جمله انتقال تصویر، انتقال صدا، آشنایی با DVR و XVR و همچنین کار با انواع مدل‌های دوربین مدار بسته موجود در بازار است.

برای ثبت نام در کلاس آموزشی برق ساختمان یا دوربین های مدار بسته (cctv) چه کنیم؟

توصیه می‌شود اگر قصد شرکت در کلاس‌های دوربین مداربسته و دوره آموزش برق ساختمان را دارید. پس تحقیق و بررسی دقیق در میان آموزشگاه های فنی و حرفه ای مختلف، بهترین گزینه را برای شرکت در کلاس انتخاب کنید.
بررسی‌های ما در این زمینه ما نشان دهنده آن است که چند آموزشگاه خوب در این زمینه در شهر تهران وجود دارد که برترین آن‌ها، آموزشگاه برق دارالفنون است. آموزشگاه فنی و حرفه ای دارالفنون (https://darr.ir) با بیش از 10 سال تجربه برگزاری دوره‌های مختلف، علاوه بر برخورداری از اساتید کاربلد و دلسوز، هنرجویان را برای دریافت مدرک بین المللی برق ساختمان و دوربین مداربسته نیز آماده می‌کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top