تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/03/16 - 08:34
کد خبر: 434471

معرفی بزرگترین تولیدی لباس نوزادی در ایران

معرفی بزرگترین تولیدی لباس نوزادی در ایران

در تولیدی پوشاک بچه گانه علاوه بر بخش تولید، یک بخش برای ایده پردازی وجود دارد و همین هزینه ها سبب افزایش قیمت لباس بگانه شده است. در واقع می توان گفت که ریزه کاری های لباس نوزاد تا حد زیادی به زحمت برش و دوخت آن را افزایش می دهد از این رو افرادی که در تولیدی لباس نوزاد فعالیت دارند، حقوق بیشتری نیز دریافت می کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، تولیدی لباس نوزادی یکی از جذاب ترین مشاغلی است که در با داشتن مخاطب بسیار در دسته سود آور ترین شغل ها نیز قرار می گیرد. اگر تا به حال خرید لباس نوزاد را داشته اید، متوجه شدید که قیمت آن به نسبت لباس افراد بزرگسال بیشتر می باشد و همین امر سبب تعجب شما شده است. در تولیدی پوشاک بچه گانه علاوه بر بخش تولید، یک بخش برای ایده پردازی وجود دارد و همین هزینه ها سبب افزایش قیمت لباس بگانه شده است. در واقع می توان گفت که ریزه کاری های لباس نوزاد تا حد زیادی به زحمت برش و دوخت آن را افزایش می دهد از این رو افرادی که در تولیدی لباس نوزاد فعالیت دارند، حقوق بیشتری نیز دریافت می کنند.

تولیدی های زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع پوشاک نوزاد و بزرگ سال فعالیت می کنند که هر یک تخصص خاصی را انتخاب نموده اند. سالیکو به عنوان بهترین تولیدی پوشاک در تهران با ارائه انواع لباس بچگانه و بزرگسال توانسته بخش عمده ای از نیاز بازار را برطرف نماید، همچنین این مجموعه به دلیل داشتن بخش تولیدی پوشاک بچه گانه امکان بازدید جداگانه را برای عمده فروشان فراهم نموده است.

بهترین تولیدی لباس نوزادی

بهترین بودن مستلزم رفع نیاز مشتری به بهترین شکل ممکن است و سالیکو این کار را با نهایت دقت و ظرافت انجام داده است. این مجموعه با ارائه انواع لباس نوزاد و بزرگسال شرایطی را فراهم نموده که بتوانید انواع پوشاک بچگانه را با قیمت بسار مناسب خریداری نمایید. از عمده دلایل پرفروش بودن اجناس این مجموعه قیمت مناسب در مقابل قیمت عالی آن است که دلیل این قیمت حذف واسطه هاست و همچنین در کنار فعالیت خود ؛ سالیکو دیگر تولیدی لباس نوزادی را نیز معرفی می کند.

وجود واسطه ها سبب افزایش قیمت محصولات می شود از این رو می توانید با مراجعه به سایت سالیکو و همچنین ورود به بخش لباس نوزاد، متفاووت ترین لباس های شیک را انتخاب نمایید. گفتنی است که تمامی مدل های موجود بر اساس مدل های ترند بازار های جهانی طراحی و تولید شده اند که در عین شیک بودن قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

معرفی انواع لباس در تولیدی لباس نوزاد

تنوع لباس کودکان همیشه دردسر ساز است چرا که به دلیل داشتن مدل های جذاب و شیک سبب می شود که در زمان دیدن آن ها تاب و تحمل نخریدن را نداشته باشید. از عمده دلایل جذابیت این لباس ها سایز آن ها می باشد و بیشتر به لباس عروسک ها شبیه هستند. انواع لباس هایی که در تولیدی لباس نوزاد طراحی و تولید می شوند شامل موارد زیر می باشند:

سرهمی

یکی از پرطرفدار ترین لباس هایی که در چند ماه اول تولد بسیار کاربردی و مفید نیز می باشد، انواع سرهمی هاست. این لباس که به صورت کامل بدن نوزاد را پوشش می دهد از راحتی خاصی برخوردار است چرا که در قسمت پایین آن چند دکمه به کار رفته که در زمان تعویض پوشک سبب می شود نیازی به در آوردن لباس نداشته باشید.

معرفی بزرگترین تولیدی لباس نوزادی در ایران

بلوز بچگانه

از دیگر اجناس پرفروش در میان انواع لباس ها در تولیدی لباس نوزاد، بلوز است که در طرح و رنگ و همچنین جنس متفاوت طراحی و تولید می شود. این لباس که معمولا بدون یقه است یک بالاپوش برای نوزادان به حساب می آید و تولید کنندگان روی آن مانور زیادی می دهند.

شلوار مناسب نوزاد

یکی از متفاوت ترین مدل لباس نوزاد مربوط به شلوار است که در طراحی های متفاوتی تولید می شود، این بخش از لباس نوزاد به دلیل استفاده از پوشک دارای فاق بلندی است. در طراحی آن از پارچه های متفاوت استفاده می شود که در فصل سرما و گرما پوشش دهندگی مناسبی برای کودک داشته باشد. عمده شلوار ها با بلوز ست می شوند اما گاهی به دلیل نیاز بازار به صورت عمده نیز تولید خواهند شد.

جوراب و ساق شلواری

این مدل از لباس های بچگانه به جنسیت فرزند دلبند شما بستگی دارد. معمولا طراحی لباس دخترانه و پسرانه کاملامتفاوت است اما در زمان تولید جوراب حتی فرم آن نیز تغییر خواهد کرد. جوراب های زلنزیمبو دار فقط مختص نوزادان دختر است از این رو از قیمت بیشتری برخوردار می باشد. مهم ترین نکته در زمان خرید جوراب نوزاد گرم نگه داشتن پا ها است، حتی اگر قصد داشتید برای نوزاد دختر خود ساق سلوای نیز بخرید سعی کنید جنس نرم آم را انخاب کنید.

کلاه و دستمال سر

از دیگر بخش هایی از لباس نوزاد که به هیچ عنوان نباید خرید آن را فراموش کنید، کلاه و دستمال سر است که معمولا از نرم ترین و لطیف ترین جنس موجود در بلازار طراحی و تولید می شود تا در زمان استفاده سبب بروز حساسیت نشود.

راهنمای خرید از تولیدی لباس نوزاد

موارد عنوان شده شامل تمامی بخش های یک ست از لباس نوزاد مجموعه سالیکو است که با استفاده از بهترین نوع و جنس پارچه طراحی و تولید شده اند. توجه داشته باشید که در زمان خرید لباس نوزاد از تولیدی ها حتما به سایز آن دقت کنید محصوصا اگر خرید عمده دارید حتما این نکته را چک کنید.

معرفی بزرگترین تولیدی لباس نوزادی در ایران

نتیجه گیری

تولیدی لباس نوزاد در عین لذت بخش بودن یک کار سخت و شلوغ است که در ابتدا تمام وقت شما را خواهد گرفت که البته در ادامه با فروش اجناس تمامی زحمت شما جبران خواهد شد. پس سعی کنید گام های اول برای جلب رضایت مشتری را درست بردارید چرا که مجموعه سالیکو با داشتن برنامه ریزی قوی، رضایت مشتری را بر سودی خود مقدم شمرد و به یکی از بزرگترین مجموعه طراحی و تولید، توزیع و فروش در کشور تبدیل شده که امکان خرید لباس عمده زنانه ، بچگانه و... را برای شما فراهم نموده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top