تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/03/16 - 14:42
کد خبر: 434524

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار

کارآفرینان، سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار برای سرمایه گذاری و نوآوری تجاری در استرالیا، می توانند با این ویزا تجارتی را در استرالیا شروع کرده و از همین طریق نیز کسب و کار خود در ایران را توسعه داده و پل ارتباطی تجاری بین دو کشور ایجاد نمایند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امروزه یکی از متداول ترین دلایل مهاجرت برای افراد، پیدا کردن نقاط مشترک و تکمیل نقاط نامشترکی است که بین کشور مبدا و مقصد وجود دارد. به عنوان مثال وقتی به مهاجرت به یک کشور به خصوص فکر میکنیم، نوع آب و هوای مشترک، فرهنگ های نزدیک به هم و هر آنچه که در کشورمان دوست داشتنی است را به نحوی دوست داریم در کشور مقصد هم بیابیم و از طرفی هم برای تکمیل نقاط نامشترک به سطح زندگی بهتر، حقوق بالاتر، بازار کار بین المللی و یا هر چیزی که از آن در کشور مبدا دوریم، فکر میکنم. هرچه کشور مقصد بتواند ضمن حفظ اشتراکات، نقاط نامشترک بیشتری را بر اساس نیاز های ما کامل کند، میل افراد برای مهاجرت به آن کشور بیشتر خواهد بود.

مهاجرت به استرالیا، تصمیم درست یا غلط؟

استرالیا کشوری است که از بسیاری از جهات پاسخگوی انتظارات متقاضیانی است که از سراسر جهان به این کشور مهاجرت میکنند. کشوری چهار فصل با آب و هوایی دلچسب و طبیعت بکر و شگفت انگیز که نظیر آن در هیچ کجای این کره خاکی نیست.

کیفیت بالای زندگی و اقتصاد با ثبات از جمله دلایل انتخاب این کشور برای مهاجرت است. استرالیا کشوری است که بستر مناسبی برای فرصت های شغلی به وجود آورده است که با توجه به چند فرهنگی بودن این کشور، متقاضیان را از سر تا سر دنیا با هر زبان و فرهنگی با آغوش باز می پذیرد.

این کشور با به کار گیری تمام پتانسیل های موجود، بستر مناسبی برای متقاضیان دنیا به وجود آورده است که بتوانند بر اساس شرایط و ضوابط از پیش تعیین شده، راهی برای زندگی بهتر در این کشور بی نظیر داشته باشند.

دریافت ویزای استرالیا، به خصوص ویزای کاری استرالیا با توجه به شرایط مناسب اقتصادی در استرالیا یک مزیت محسوب میشود.

دولت استرالیا نه تنها در کشور خود بلکه در نقش جهانی و بین المللی خود هم خوش درخشیده است و روابط حسنه ای با دیگر کشور های پیشرفته دنیا دارد که این روابط تاثیر به سزایی در مراودات این کشور گذاشته است. با همه این اوصاف تصمیم گیرنده نهایی برای مهاجرت به این کشور شما هستید و در مسیر این انتخاب می توانید از همراهی و کمک متخصصین این حوزه بهره مند شوید.

 

 

 

پرطرفدار ترین راه مهاجرت به استرالیا

بدون شک کشوری با نرخ پایین بیکاری و ثبات اقتصادی بالا همواره نیازمند نیروی کار ماهر است. بدین ترتیب مهاجرت کاری و مهارتی و دریافت ویزای نیروی کار متخصص استرالیا از پرطرفدارترین راه های مهاجرت به استرالیا است. البته مهم ترین عاملی که مهاجرت کاری و مهارتی به استرالیا را پر طرفدار کرده است، تنوع ویزاهای کاری و مهارتی استرالیا است که متناسب با هر شرایطی تعریف شده است.

 

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار

ویزای کاری استرالیا به متقاضیان به صورت موقت یا دائم، اجازه کار، زندگی و تحصیل می دهد و مبنای این ویزا مهارت های شغلی متقاضیان است. سیستم اکثر ویزاهای مهارتی استرالیا بر اساس امتیاز بندی است و عوامل موثری چون سن، تحصیلات، سوابق کاری، نمره زبان، وضعیت تاهل و میزان تقاضا برای عنوان شغلی مورد نظر در بررسی این پرونده ها موثر است. از جمله مهم ترین مزیت ویزاهای کاری این کشور، امکان دریافت پاسپورت استرالیا پس از زندگی در یک مدت زمان مشخص در خاک آن است.

ویزای 476 استرالیا (ویزا دانش آموختگان ماهر)

ویزای 476 استرالیا یکی از جالب ترین ویزاهای این کشور برای فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و امیر کبیر است و به مهندسینی که اخیرا از این دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند اجازه ی زندگی، کار و تحصیل به طور موقت در استرالیا را می دهد. برای اخذ این ویزا شما باید طی دو سال گذشته، مدرک کارشناسی و یا بالاتر خود را از این دانشگاه ها دریافت کرده باشید و کمتر از 31 سال سن داشته باشید. علاوه بر هزینه اصلی این ویزا برای فرد متقاضی، هزینه ­های دیگر برای ترجمه مدارک، گواهی پزشکی سلامت، گواهی پلیس و بیومتریک را نیز باید برای هر فرد جداگانه باید پرداخت کنید. مدت زمان بررسی مربوط به این ویزاها بسته به عوامل مختلف، متفاوت خواهد بود. مواردی مانند عدم پر کردن صحیح فرم درخواست، عدم تکمیل تمام مدارک لازم، زمان بر بودن بررسی صحت اطلاعات و عدم پرداخت صحیح هزینه ی دولتی برای بررسی این ویزا، منجر به طولانی تر شدن روند بررسی و یا حتی بررسی نشدن پرونده خواهد شد.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

همان طور که گفته شد، در کنار ویزا های کاری و مهارتی که تنوع خاص خودش را دارد؛ استرالیا برنامه مهاجرتی برای متخصصان با استعدادی تهیه دیده است که در یکی از سکتور های مورد نیاز استرالیا رکورد جهانی، مقالات بین المللی و ... ثبت کرده باشند. در ضمن استرالیا یکی از مرفه ترین، امن ترین و از نظر فرهنگی متنوع ترین کشورهای جهان است که با هدف حمایت از اقتصاد و ایجاد اشتغال و ترویج نوآوری از طریق برنامه استعدادیابی جهانی، به افراد مستعد اقامت دائم اعطا می کند تا زندگی جدید خود را در استرالیا آغاز کنند.

 

از مهم ترین مزیت های ویزای گلوبال تلنت:

  • اقامت دائمی در استرالیا
  • اجازه زندگی، کار و تحصیل در استرالیا
  • استفاده از طرح سلامت عمومی استرالیا
  • اسپانسر شدن برای ویزای خویشاوندان
  • اخذ شهروندی استرالیا در صورت واجد شرایط بودن

البته استرالیا فقط این نوع ویزاها را ارائه نمی دهد، برنامه های مهاجرتی استرالیا از طریق مهارت و تخصص بسیار متنوع است. اگر متقاضیان در دسته های بالا جای نگیرند، ویزا های دیگری هم مانند ویزای سرمایه گذاری و نوآوری تجاری وجود دارد که به انتقال سرمایه مالی قبل از اخذ ویزا نیازی ندارد و یکی از ویزاهای محبوب ایرانیان در طی سالیان گذشته بوده است.

 

ویزای سرمایه گذاری و تجاری استرالیا

متقاضیان ویزاهای سرمایه گذاری و تجاری استرالیا می توانند ایده ی تجاری خود را در این کشور پیاده سازی کنند و بیزنس خودشان را راه اندازی و مدیریت کنند و از طریق این نوع ویزا، فعالیت های تجاری، سرمایه گذاری و همچنین کارآفرینی خود را مدیریت و از فرصت هایی که استرالیا در اختیار تجار و صاحبین کسب و کار قرار میدهد، استفاده نمایند.
به منظور دریافت این ویزا، گردش مالی 2 سال از 4 سال گذشته
کسب و کار قانونی شما باید مورد بررسی قرار گیرد تا پر بازده بودن بیزنس شما بر اساس استانداردهای استرالیا، مشخص شود. بیزنس شما باید گردش مالی سالیانه مشخصی داشته باشد و متقاضی مالک درصد مشخصی از کل سهام کسب و کار باشد.

این دسته از ویزا های استرالیا هم مبنی بر سیستم امتیاز بندی اند. سن، مدرک تحصیلی، میزان تسلط به زبان انگلیسی، دارایی های متقاضی و پارتنر، گردش مالی، تجربه های تجاری و ارائه مستنداتی مانند ثبت برند تجاری و ... از جمله مواردی است که طبق سیستم امتیاز بندی مورد بررسی قرار میگیرد.
لازم است که هنگام درخواست این ویزا متقاضی کمتر از 55 سال سن داشته باشد، در صورتی که یکی از ایالت های استرالیا متقاضی بالای 55 سال را این ایالت سودمند بدانند، ممکن است نسبت به صدور دعوتنامه ی وی اقدام کنند. هزینه این ویزا بسته به نوع آن متفاوت و مدت زمان بررسی نیز متغیر است.

کارآفرینان، سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار برای سرمایه گذاری و نوآوری تجاری در استرالیا، می توانند با این ویزا تجارتی را در استرالیا شروع کرده و از همین طریق نیز کسب و کار خود در ایران را توسعه داده و پل ارتباطی تجاری بین دو کشور ایجاد نمایند.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار

ویزای کار آفرینی و استارت آپ استرالیا

بهترین ویزا برای افرادی است که ایده های استارت آپی دارند و قصد پیاده سازی یک نوآوری و بیزنس جدید را در استرالیا دارند. با داشتن ویزای کارآفرینی به شما اجازه داده می ­شود تا استارت آپی را در استرالیا برپا کرده و آن را مدیریت کرده و فعالیت­ های تجاری و کارآفرینی انجام دهید.
برای دریافت ویزاهای کارآفرینی یا استارت آپ استرالیا لازم است که ابتدا توسط یکی از سازمان های استرالیا، توصیه (نامینیت) شوید. ایده ی تجاری و کارآفرینی شما باید مورد نیاز بازار استرالیا باشد، به صورتی که به رشد و توسعه ی اقتصادی این کشور کمک کند. برای دریافت این ویزا لازم نیست که حتما کسب و کار قانونی در ایران داشته باشید اما ارائه ی مدرک زبان انگلیسی معادل آیلتس 6 در هر مهارت جزو الزامات است.

 

حرف آخر

در کنار شرایط کشور مبدا و مقصد، اساسا فاکتور هایی نظیر سن، تحصیلات، رزومه ی تخصصی، وضعیت مالی و ... تاثیر به سزایی در تصمیم افراد برای اقدام به مهاجرت دارد.

شروع این مسیر پر چالش و در عین حال هیجان انگیز، منوط به دریافت راهنمایی و مشاوره دقیق بر اساس شرایط شخصی شما است. ممکن است مهاجرت برای تمامی افراد انتخاب درست و منطقی نباشد، همچنین پیشامد های پیش بینی نشده در این مسیر وجود دارد که همکاری و کمک متخصصین و فعالان این حوزه را می طلبد، بنابراین لازم و ضروری است که برای شروع این مسیر جدید، تمامی جوانب را بررسی کرده و احتمالات را در نظر داشته باشید.

 

شادا و همراهی شما

موسسه بین المللی شادا با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان وکلای رسمی مهاجرت MARA برای همه عزیزانی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند بستری قانونی و امن فراهم کرده است. ارائه با کیفیت ترین خدمات مربوط به دریافت ویزا های مهارتی و کارآفرینی و سایر مسیر های مهاجرتی، گوشه ای از خدمات تیم تخصصی موسسه بین الملی شادا در تهران و سیدنی است. جهت دریافت مشاوره ی رایگان می توانید از طریق وبسایت این مجموعه به نشانی اینترنتی www.shadavisa.com و یا شماره تماس 02191009946 تماس حاصل نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top