به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یک ساعت(حدود ساعت یک شب) پیش با سرگیجه و بی حالی رفتم توی مطب، منشی گفت: دستگاه خرابه باید از عابر پول نقد بیارید. رفتم سمت عابر، مردمم توی صف، پول هم نداشت. اومدم مطب گفتم شماره کارت بدید انتقال بدم! گفت نمیشه! یک بیمار خانم دیگه هم همین رو گفت!
ماه پیش سفری رفتم سرویس بهداشتی بین راه دستگاه پُوز داشت هرکس بهانه می آورد که پول خرد ندارم میگفت: دستگاه دارم.
این اولین بار نیست که در مطب اینطور رفتار می کنند. البته و قطعا مقصودم کلیه پزشکان شریف نیست، اما خدا می داند آنانی که به عبدالباقی انتقاد دارند، خودشان عبدالباقی ترین هستند. دست شان به گوشت نمیرسد.
همین ها که روزها قانون را دور می زنند، شب می شوند منتقد ایران و برای قانوگرایی در غرب به به و چه چه می کنند




