تاریخ انتشار: جمعه 1401/03/20 - 18:52
کد خبر: 434930

پاسخ ایران به خطای احتمالی دشمن کوبنده است

پاسخ ایران به خطای احتمالی دشمن کوبنده است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر امروز دشمنان در مقابل ایران اسلامی دست از پا خطا کنند با پاسخ کوبنده‌ای مواجه خواهند شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، امیر خلبان مهدی هادیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک هزاران شهید از دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا کنون است و امروز نیز سربازان و رزمندگان دلیر در نیروهای مسلح در تداوم راه شهدا و در راستای دفاع از اسلام و انقلاب با تمام توان خود در میدان حضور دارند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اگر امروز دشمنان در مقابل ایران اسلامی دست از پا خطا کنند با پاسخ کوبنده‌ای مواجه خواهند شد ابراز داشت: در طول این سال‌ها تجربه نشان داده است هرگاه دشمنان علیه کشور ما کوچک‌ترین اقدامی انجام دهند با سیلی محکمی مواجه خواهند شد و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروز دیگر دروان بزن و در رو تمام شده است.

وی بیان داشت: ایران اسلامی امروز توانمندی خود را در عرصه‌های مختلف به خصوص در عرصه علمی و نظامی به رخ دنیا کشیده است و دشمنان نیز تلاش می‌کنند با جنگ رسانه‌ای قدرت ایران اسلامی را ناچیز نشان دهند.

وی با اشاره به توانمندی نظامی جمهوری اسلامی بیان داشت: دشمنان کشور با توجه به ظرفیت‌های نظامی نیروهای مسلح در سپاه و ارتش از رویارویی مستقیم با ملت ایران ناتوان هستند.

هادیان ابراز داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تاکنون دشمنان این مرز بوم در راستای آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی از هیچ توطئه و نقشه شومی دریغ نکردند و در عرصه‌های جنگ سخت و نرم علیه ملت ایران دست به توطئه‌هایی زده‌اند اما به لطف خداوند در این عرصه‌ها توفیقی نیافتند و با شکست‌هایی مواجه شدند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امروز ایران اسلامی نقش تعیین کننده‌ای در معادلات منطقه‌ای دارد و حتی برخی کشورهای همسایه برای تأمین امنیت خود نگاهشان به ایران است.

هادیان افزود: ایران اسلامی با سرعت به سمت تمدن نوین اسلامی در حال حرکت است و در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی پیشگام و پرچمدار است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top